قبل از انقلاب، کارخانه روغن نباتی قو تقریباً نزدیک به ۲۲ نوع روغن تولید می‌کرد، که ۳‌ـ ۴ نوع آن روغن قنادی بود. البته کره هم در این کارخانه تولید می‌شد، از جمله کره گیاهی (مارگارین). در آن روز‌ها روغن مایع هم با ظروف شیشه‌ای تولید و روانه بازار شد. ماه رمضان که می‌شد مصرف روغن مایع بالا می‌رفت، آن هم برای پخت زولبیا و بامیه بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با نتایجی که در دومین روز از هفته دوم رقابتهای فوتبال لیگ برتر رقم خورد، یک مربی خیلی زود به خط پایان نزدیک شد. پرسپولیس با همان فرمول همیشگی تراکتور را شکست داد و سپاهان هم برنده دربی شد.
کنار یک رژیم غذایی اصولی و برنامه ورزشی این توصیه ها چربی سوزی تان را دوبرابر می کند.
بیرانوند: چطور یک هفته‌ای ورزشگاه را خراب کردید؟
تحریم‌های اتحادیه اروپا این بار یک ستاره ایرانی را هدف قرار داده است.
مهم‌ترین بخش در تمام مدل‌های یادگیری ماشینی، مرحله‌ای است که به آن آموزش می‌گویند، جایی که یک برنامه کامپیوتری حجم عظیمی از داده‌ها و همین طور مجموعه‌ای از دستورالعمل‌ها را دریافت می‌کند.
مرد جوان گفت: باورتان می‌شود اصلاً نفهمیدم چطور یکی از همسایه‌ها معتادم کرد. همسرم از دستم عاصی شده بود. طلاق گرفت و دنبال سرنوشت خودش رفت. بیشتر از پنج شش سال از این وضعیت می‌گذرد و امروز یک معتاد تزریقی و سوهان عمر مادر پیرم شده‌ام.
هنگامی که اوپنهایمر با ترومن در کاخ سفید ملاقات کرده بود به او گفت:"آقای رئیس جمهور، احساس می کنم دست هایم خونین شده است". این جمله باعث عصبانیت ترومن شد. او بعدا اوپنهایمر را یک دانشمند که "بچه ای گریان" است توصیف کرده بود.
وکیل مهدی هاشمی گفت: پس از گذراندن یک سوم (سه سال ونیم) با آزادی مشروط از زندان آزاد شد.
به گفته یک روان‌درمانگر نوجوان، بخشی از گرایش نوجوانان به سیگار مربوط به طرحواره‌های ناسازگاری می‌شود که در دوران کودکی مثل یک تله در مغز کودک هک شده است.
سرمربی تیم نوجوانان ایران معتقد است شایسته کسب پیروزی مقابل قطر بودند.
یک فصل عجیب و پرهیجان که قطعا می‌توان گفت یکی از بهترین فصول فوتبالی ایران بوده است و اکنون دو مدعی قهرمانی دارد.
اگر فکر می‌کنید که نخود فرنگی یک سبزی معمولی است، دوباره فکر کنید! این جواهرات ریز به اندازه مهره در مورد مواد مغذی و فواید سلامتی بسیار تاثیرگذار هستند.
یک نکتهٔ دیگر برای تقویت متابولیسم: هر سه تا چهار ساعت غذا بخورید و از خوردن صبحانه فرار نکنید. تحقیقات نشان می‌دهد افرادی که صبحانه نمی‌خورند، طی روز بیشتر دچار افت قند خون و گرسنگی می‌شوند.برای میان‌وعده‌هایتان نیز پروتئین و کربوهیدرات‌های پیچیده در نظر بگیرید تا بیشتر احساس سیری کنید و بدنتان به طور پیوسته کالری بسوزاند.
در یک مطالعه که در سال ۲۰۱۸ در Food Chemistry منتشر شد، محققان دریافتند که پس از پختن اسفناج با استفاده از روش‌های مختلف، محتوای لوتئین این سبزی به تدریج کاهش می‌یابد. هنگامی که محققان اسفناج را در دمای بالا سرخ کردند، درصد قابل توجهی از لوتئین پس از دو دقیقه کاهش یافت.
لیمو ترش، یک روشن کننده طبیعی قدرتمند و حاوی اسید‌های آلفا هیدروکسی (AHA) است که به عنوان لایه بردار طبیعی عمل می‌کند. این روشن کننده طبیعی، لایه بالایی پوست را تمیز و لایه روشن زیر پوست را نمایان می‌کند.
زاکانی با کوچکترین اتفاقی غیب می‌شود و مسئولیت هیچ‌چیز را نمی‌پذیرد. ناتوان از خلق حتی یک پروژه بوده است، فاقد ایده مشخصی در اداره شهر یا تبلیغات یا حتی تأمین منابع مالی است، پُرگو و تندگو است و حتی زمان‌هایی که تلاش می‌کند مثل احمدی‌نژاد با شوخی و کنایه از پاسخگویی فرار کند، به‌دلیل فقدان توانایی، کلامش به توهین شباهت پیدا می‌کند.
سال ۲۰۲۰، آژانس فضایی امارات متحده عربی اولین ماموریت فضایی خود برای رسیدن به مریخ را در حالی آغاز کرد که هنوز حتی یک دهه هم از راه‌اندازی این پروژه نمی‌گذشت. اما آن‌ها چطور موفق به انجام این کار شدند؟
مربی اسپانیایی نفت مسجدسلیمان که به زحمت توانست از کشور خارج شود، درباره دوران حضورش در ایران صحبت کرد.
استفاده یک شخص دیگر از شبکه وای فای شما هرچه قدر هم بی خطر به نظر برسد باز هم کار درستی نیست. اتصال شما با هر دستگاهی که به شبکه اضافه می‌شود کندتر می‌شود.
کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید به اتفاقاتی که برای کریستیانو رونالدو رخ داده واکنش نشان داد.
روز دوم مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی امروز با برگزاری دو دیدار پشت سر گذاشته می شود.
کریستیانو رونالدو در جریان پیروزی یونایتد بر سوسیداد یک پاس گل داد و یک کارت زرد دریافت کرد تا شب پر جنب و جوشی را پشت سر بگذارد.
سایت «گل پوینت» لحظاتی پیش با آمار نشان داد که چطور ستاره سابق پرسپولیس عنوان بهترین بازیکن ماه لیگ برتر پرتغال را کسب کرد.
برای دو متهم پرونده سرقت از صندوق امانات بانک ملی، پیش‌تر به اتهام سرقت، در یکی از استان‌ها پرونده تشکیل شده بود و آنها سابقه‌دار بودند؛ لذا دادستان انتظامی قضات باید این موضوع را بررسی دقیق کند که آیا در رسیدگی به آن پرونده، کوتاهی‌ و قصوری از ناحیه مرجع رسیدگی کننده صورت گرفته است؟ و اینکه آیا این دو متهم پرونده فعلی در پرونده سابق از ارفاقات قانونی بهره‌مند شده‌اند یا خیر؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ