پردیس- رئیس اورژانس استان تهران گفت: حریق کارخانه مبل سازی در پردیس تاکنون سه مصدوم داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با اشاره به حریق در کارخانه عطر سازی ایوانکی، گفت: حریق به دلیل گستردگی یک کارخانه دیگر را هم در بر گرفت.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با اشاره به وقوع حریق در دو کارخانه شهرک صنعتی ایوانکی با چهار مصدوم گفت: عملیات اطفای حریق در کمتر از دو ساعت انجام شد.
سمنان- مدیرکل صمت استان سمنان از بروز حریق گسترده در کارخانه عطرسازی در ایوان کی خبر داد و گفت: تاکنون چهار نفر در این حادثه مصدوم شده‌اند.
سمنان- مدیرکل صمت استان سمنان از بروز حریق گسترده در کارخانه عطرسازی در ایوان کی خبر داد و گفت: تاکنون ۲۰ نفر در این حادثه مصدوم شده‌اند.
رسانه‌ها از قوع حریق گسترده در کارخانه مواد شیمیایی در منطقه «چرکزکیو» در «تکیرداغ» ترکیه خبر می‌دهند.
یزد- رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد از اطفای حریق طاقت فرسای آتش سوزی کارخانه مقواسازی اشکذر بعد از هشت ساعت خبر داد و گفت: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت.
یزد- مدیرکل مدیریت بحران استان یزد از آتش سوزی کارخانه مقوای کویر یزد و تداوم انجام عملیاتی برای اطفای آن خبر داد.
سمنان- رئیس سازمان آتش نشانی سمنان از وقوع حریق و اطفای آن در یک کارخانه شهرک صنعتی سمنان خبر داد و گفت: خوشبختانه حادثه فوتی و مجروح نداشت.
پردیس- رئیس اورژانس استان تهران گفت: حریق کارخانه مبل سازی در پردیس تاکنون سه مصدوم داشته است، که هر سه مصدوم آتش نشان بودند.
یک کارخانه فرآورده‌های پتروشیمی در جنوب شرقی چین بر اثر وقوع انفجار، دچار حریق شد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اعزام ۲۲ تیم آتش‌نشانی به محل حادثه، تصریح کرد: ۱۳ نفر در پی این حادثه دچار دودگرفتگی، سه نفر دچار سوختگی سطحی و یک نفر به بیمارستان منتقل شد.
صبح سه‌شنبه ۱۵ فروردین، سه انبار کارخانه تولید لوازم خانگی الکترواستیل مشهد، واقع در بزرگراه پیامبر اعظم(ص) دچار آتش‌سوزی مهیب شد و ۱۰۰ نیروی آتش‌نشانی در محل حادثه حاضر و در به اطفای حریق پرداختند.
مشهد ـ معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: حریق گسترده کارخانه تولید لوازم برقی در جاده مشهد- قوچان با تلاش چهار ساعته ۱۵۰ آتش نشان مهار شد.
کارخانه تولید لوازم برقی و فلزی در جاده قدیم قوچان مشهد صبح امروز، سه شنبه گرفتار آتش سوزی گسترده شد و عملیات آتش نشانان برای مهار آتش‌سوزی مهیب انبار این کارخانه ادامه دارد.
رسانه ها از وقوع حریق در کارخانه کک و گاز نزدیک شهر مسکو خبر می دهند.
سمنان- مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی وخدمات ایمنی شهرداری سمنان گفت: حریق در واحد رنگ کارخانه تولید اتوبوس سمنان مهار شد
رسانه ها از وقوع حریق گسترده در کارخانه پهپادسازی آمریکا در لتونی همراه با «خسارات زیاد» خبر می دهند.
رسانه ها از افزایش تلفات انفجار یک کارخانه پتروشیمی در چین که دیروز طعمه حریق شده بود به ۴۳ کشته، مفقود و زخمی خبر می دهند.
رسانه‌های ترکیه از وقوع آتش‌سوزی در یک کارخانه مواد شیمیایی در استان دنیزلی این کشور خبر دادند.
تربت حیدریه ـ رئیس سازمان آتش نشانی تربت حیدریه از ۹ ساعت تلاش بی وقفه آتش نشانان جهت مهار حریق کارخانه قند تربت حیدریه خبر داد.
پس از وقوع حریق گسترده در یک کارخانه مواد شیمیایی در ایالت جورجیا آمریکا، چندین انفجار نیز در آن روی داده است.
شیراز - آتش سوزی کارخانه کاغذ سازی فارس تاکنون ۲ مصدوم به همراه داشت.
رسانه های فلسطینی از وقوع آتش سوزی در یک مجتمع کارخانه ای رژیم صهیونیستی در کرانه باختری خبر دادند.
رسانه های فلسطینی از وقوع آتش سوزی در یک مجتمع کارخانه ای رژیم صهیونیستی در کرانه باختری خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ