تصاویر واقعی از حمله به کلانتری ۱۶ زاهدان: از لحظه ورود و تیراندازی متقابل تا هلاکت تروریست ها.صحنه‌هایی از حضور و مقابله حافظان امنیت در مقابل تروریست‌ها در حادثه کلانتری ۱۶ زاهدان را ببینید./ ایرنا
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصاویری از شجاعت یک کودک در حادثه تروریستی شاهچراغ را مشاهده می‌کنید.
اولین تصاویر از محل حادثه که تا اکنون مسدود شده بود و توضیحات سردار بوعلی فرمانده سپاه استان شیراز درباره جزییات حمله تروریستی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
آیین تشییع پیکر شهیدان حادثه تروریستی کلانتری ۱۶ کوی شهدای زاهدان، ستوان‌ سوم «علیرضا کیخا» و سرباز وظیفه «مبین رشیدی» صبح یکشنبه ۱۸ تیر از درب کلانتری ۱۶ کوی شهدای شهرستان زاهدان برگزار شد.
تصاویری از حضور و مقابله جانانه و مقتدرانه حافظان امنیت در مقابل تروریست‌های کوردل در حادثه کلانتری ۱۶ زاهدان را مشاهده می‌کنید.
صحنه‌هایی از حضور و مقابله نیروهای پلیس در مقابل تروریست‌های در حادثه کلانتری ۱۶ زاهدان منتشر شد. در این حادثه یک مامور پلیس و یک سرباز وظیفه به شهادت رسیدند و چهار تروریست نیز کشته شدند.
مديرعامل هلال‌احمر خراسان رضوی گفت: این حادثه ۴ فوتی و ۳۱ مصدوم داشت که پس از عملیات رهاسازی و انجام اقدامات اولیه مصدومان به مرکز درمانی انتقال و جان‌باختگان به عوامل قضایی تحویل داده شدند.
تصاویر منتشر شده از جاده چالوس نشان می‌دهد که خودروهای زیادی بر اثر سقوط سنگ در حادثه سیل هفته گذشته به شدت آسیب دیده‌اند.
روایتی تحقیقی از حادثه تروریستی شهر ایذه و ناگفته‌های آن همراه با تصاویری دیده نشده از دوربین‌های مداربسته شب حادثه را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
سرپرست مرکز اورژانس تهران گفت: حادثه انفجار گاز و ریزش آوار در منطقه فلاح تهران ساعت ۲۲:۲۷ شب گذشته به اطلاع اورژانس رسید؛ این حادثه ۴ مصدوم داشت.
در پی حادثه برخورد قطار در مصر ۴ نفر کشته و ۲۳ نفر مجروح شدند.
محاکمه عاملان حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) با حضور متهمان و وکلای مدافعشان، اولیای دم و جمعی از جانبازان و شاهدان این حادثه در دادگاه انقلاب اسلامی شهر شیراز برگزار شد.
تصاویری از حضور رهبر انقلاب بر مزار شهدای حادثه هفتم تیر و شهدای انفجار دفتر نخست وزیری در هشت شهریور سال ۱۳۶۰ را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
لحظه دستگیری یکی از سرکردگان اصلی حادثه تروریستی ایذه را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
حمله تروریستی ایذه به روایت دوربین‌های نظارتی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
در حاشیه دیدار امروز آیت‌الله خامنه‌ای با خانواده شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) تصویری از آرتین سرایداران در کنار رهبر معظم انقلاب منتشر شد.
جمعی از خانواده شهدای حادثه تروریستی حرم حضرت احمدبن موسی (شاهچراغ) شیراز، امروز (سه‌شنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.
معاون اقتصادی رییس جمهور از مصدومان حادثه ایذه که در بیمارستان های اهواز بستری هستند، عیادت کرد. محسن رضایی که جمعه ۲۷ آبان برای حضور در جلسه شورای تامین خوزستان جهت بررسی حادثه تروریستی ایذه و حضور در مراسم تشییع پیکر شهدای این حادثه به استان سفر کرده بود، امشب نیز از مصدومان این حادثه عیادت کرد.
شرکت کنندگان در آیین تشییع شهدای حادثه تروریستی ایذه در حالی که پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و دست نوشته‌هایی با مضمون‌های گوناگون از جمله «اغتشاشگر در خون شهدا شریک است»، اقدام‌های کور تروریستی را محکوم کردند. در آیین تشییع پیکر‌های شهدای عملیات تروریستی ایذه «محسن رضایی» معاون اقتصادی رییس جمهوری نیز حضور داشت.
مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی ایذه صبح جمعه ۲۷ آبان ۱۴۰۱ با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.
در حادثه تروریستی ایذه که عصر روز چهارشنبه توسط دو گروه موتوری که با استفاده از سلاح جنگی اقدام به تیراندازی به مردم و حافظان امنیت کردند، هفت نفر شهید و هشت تن دیگر مجروح شدند.
ایذه- تصاویری از پیچیدن صدای تیراندازی در شهر می‌بینید که گفته می‌شود مربوط به حادثه تروریستی امشب ایذه است.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: از ۲۶ مصدوم بستری شده در مراکز درمانی شیراز ۹ مجروح در بیمارستان‌های شهید رجایی شیراز، مسلمین، نمازی و شهید فقیهی هستند.
دانشجویان دانشگاه امیرکبیر در سوگ حادثه تروریستی شیراز امروز شنبه همزمان با نماز ظهر و عصر در این دانشگاه به عزاداری پرداختند و نسبت به آشوبگران انزجار خود را اعلام کردند.
محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور و احمد وحیدی، وزیر کشور عصر پنجشنبه ۵ آبان ۱۴۰۱ به منظور بررسی ابعاد حادثه تروریستی شاهچراغ و عیادت از مجروحان و دیدار با خانواده شهدای این حادثه به شیراز سفر کردند. دراین سفر قرار است معاون اول رئیس جمهور و وزیر کشور ضمن حضور در بیمارستان و عیادت مجروحان، در حرم شاهچراغ هم حضور یابند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ