کریستیانو رونالدو طی توافقی دو جانبه پس از فسخ قرارداد خود، باشگاه منچستر یونایتد را ترک کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه کراپ‌الوند با سرمربی خود طی توافقی دو طرفه قطع همکاری کرد
لوئیس انریکه بار دیگر تاکید کرد که در مورد امباپه تابع نظرات باشگاه است و البته ابراز امیدواری کرد که دو طرف به توافق مثبتی برسند.
مهاجم استقلال برای فسخ قرارداد خود با مدیران باشگاه به توافق رسید.
قرارداد مهاجم برزیلی پرسپولیس با این باشگاه با توافق دوطرفه فسخ شد.
یک تحلیلگر سیاسی صهیونیست به افزایش تنفر ملت مصر از رژیم صهیونیستی با وجود امضای توافقنامه صلح میان دو طرف اشاره کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در خصوص سفر هیئت ایرانی به عربستان سعودی گفت: در راستای اجرای توافق دو طرف برای از سرگیری روابط رسمی هیأت فنی ایرانی ظهر امروز چهارشنبه وارد ریاض شد.
یک منبع آگاه به روند مذاکرات ایران و عربستان درباره اهمیت عادی‌سازی روابط دو کشور می‌گوید: توافق ایران و عربستان برای از سرگیری روابط رسمی دو کشور، محصول یک روند حدودا ۲ ساله است. هرچند که دو طرف در بیانیه مشترک بر توسعه و تعمیق روابط دوجانبه در همه حوزه‌ها تاکید ورزیدند، اما تاثیرات از سرگیری رابطه رسمی دو کشور فراتر از مناسبات دوجانبه، تاثیرات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای خواهد بود.
باشگاه لسترسیتی اعلام کرد که برندان راجرز، سرمربی تیم اول، با توافق دوطرفه ای از این باشگاه جدا شد.
وزیر خارجه عربستان سعودی پاسخ داد: «بر اساس توافقی که حاصل شده مشتاقانه در انتظار دیدار با وزیر خارجه ایران در آینده نزدیک هستم و از سرگیری روابط دیپلماتیک میان دو کشور طی دو ماه آینده صورت خواهد گرفت و طبیعی است که در آینده به کشورهای دو طرف سفر کنیم».
پس از پایان سفر دو روزه مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به تهران، دو طرف به توافقی برای پیشبرد همکاری‌های آینده دست یافتند.
اهواز - «کرمانشاهی» دروازه‌بان تیم پیکان با توافقی دوطرفه قرارداد خود را با این باشگاه فسخ کرد و به تیم نفت مسجدسلیمان پیوست.
توافق امارات و اسرائیل تجارت آزاد و افزایش تجارت غیر نفتی میان دوطرف را نیز شامل می‌شود. البته این تجارت اخیرا شاهد افزایش گسترده به میزان ۱۱۴درصد بود.
دو طرف بر سر پرداخت رقم ۸۵۰ هزار یورویی از سوی باشگاه پرسپولیس توافق کردند که کمتر از رقم ذکر شده در رای فیفا است.
نخست وزیر عراق گفت که دو طرف (ایران و عربستان) باید در مورد مسائل مورد اختلاف مذاکره کنند و امیدواریم که به توافق نهایی برسند و در آینده نزدیک از سرگیری روابط به طور رسمی اعلام شود.
«نگرانی‌های فزاینده از تقویت احتمال شکست مذاکرات وین و فروپاشی توافق برجام و تبعات گسترده این مساله برای کل منطقه خاورمیانه و روند‌های جاری تنش زدایی در آن، و البته تقویت گمانه زنی‌ها مبنی بر وقوع جنگی قریب الوقوع میان اسرائیل و حزب الله لبنان با محوریت اراده جدی حزب الله جهت حراست از منابع انرژی لبنان در میادین مشترک گازی این کشور با رژیم اسرائیل در شرق مدیترانه و بی اعتنایی تل آویو به این مساله و پیشبرد پروژه‌ها در این میادین به صورت یک طرفه، دو بحرانِ قریب الوقوعی هستند که در سطوحی متفاوت، از ایجاد چالش‌های جدی سیاسی و امنیتی در خاورمیانه در روز‌ها و ماه‌های آتی خبر می‌دهند».
رضا پرکاس معتقد است که تغییرات در مدیریت باشگاه صنعت نفت هیچ نقشی در جدایی او نداشته و به دلیل فراهم نبودن بسترها، دو طرف به صورت توافقی به همکاری با هم پایان دادند.
مقامات امنیتی چین و روسیه توافق کردند که همکاری‌های نظامی در زمینه رزمایش‌های مشترک افزایش یابد و تماس‌های بین مقامات ارشد نظامی دو طرف نیز تقویت شود.
مندی که به ۱۰ مورد تجاوز جنسی متهم است، خطاب به دادگاهش خود را بی‌گناه اعلام کرده و تاکید داشته که تمامی روابط به اساس رضایت دو طرف بوده و تجاوزی در کار نبوده است.
«باید توجه داشت که جهت حصول یک توافق، دو طرف(به طور خاص ایران و آمریکا) باید به یک توافق اتمی متوازن دست پیدا کنند که تا حدی وجهه هر دو طرف را در موضوعات حساس حفظ کند. این مساله در نوع خود کاملا مهم است زیرا در قالب آن، وقوع هرگونه تغییری در جزئیات می تواند به پیچیده شدنِ معادله دستیابی به یک توافق و انجام مذاکرات بیشتر تا زمانی که مسائل مهم و اساسی حل شوند، ختم شود».
دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یائیر لاپید و رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه طی مکالمه‌ای تلفنی عادی‌سازی کامل روابط و توافق بر سر بازگشت سفرای دو طرف را اعلام کردند.
دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یائیر لاپید و رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه طی مکالمه‌ای تلفنی عادی‌سازی کامل روابط و توافق بر سر بازگشت سفرای دو طرف را اعلام کردند.
حسن بهشتی‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل با اشاره به اینکه از شواهد و قرائن اینطور بر می‌آید که دو طرف به توافق نزدیک شده‌اند، اظهار داشت: به نوعی می‌توان گفت، توافق از هر زمان دیگری در دسترس‌تر است و دو طرف می‌توانند با توجه به شرایطی که وجود دارد، به یک زبان مشترک برسند، اما آن چیزی که الان ابهام‌زا است، تاکید طرفین بر روی استراتژی توافق بر روی همه چیز است، گویی اگر بر سر یک موضوع توافق صورت نگیرد، نتیجه هیچ خواهد بود.
بنا به توافق صورت گرفته میان سران روسیه و ترکیه، معاملات تجاری دو طرف از این پس بر مبنای روبل صورت می گیرد.
امروز مطالبی همچون سپا‌ها می‌تواند از سد مقاومت بگذرد؟، جهش قیمت دلار در بازار امروز، پیش بینی قیمت خودرو در روز‌های آینده، آیا عامل محرکی برای افزایش بیت کوین وجود دارد؟، آیا سابیک برنامه‌ای برای افزایش سرمایه دارد؟، نظرسنجی: خودرو در بورس کالا عرضه شود یا خیر؟، جزییات برنامه افزایش سرمایه ۷ نماد بورسی و فرابورسی،  اعتراض بورس بازان به وزارت صمت!، سپا‌ها می‌تواند از سد مقاومت بگذرد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ