دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یائیر لاپید و رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه طی مکالمه‌ای تلفنی عادی‌سازی کامل روابط و توافق بر سر بازگشت سفرای دو طرف را اعلام کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با اعلام فابریزیو رومانو، اوتاویو نیز با النصر به توافق رسید و این بازیکن راهی عربستان می شود.
چین و هند درباره حل‌وفصل فوری مشکلات باقیمانده در منطقه مرزی مورد مناقشه توافق کردند.
گلر آلمانی بارسلونا در مذاکره با باشگاه برای تمدید و کسر دستمزد چراغ سبز نشان داده است.
باشگاه منچسترسیتی برای عقد قراردادی 5 ساله با جرمی دوکو، ستاره جوان رن، به توافق دست یافت.
طبق اعلام روزنامه الریاضیة عربستان، باشگاه الهلال پس از جذب نیمار، با یاسین بونو نیز به توافق دست یافته است.
منتظر محمد هافبک عراقی تیم استقلال با عقد قراردادی رسمی به مس رفسنجان پیوست.
طبق توافق انجام شده میان دو شرکت سعودی و ترکیه ای، عربستان در خارج از این کشور یعنی در ترکیه پهپاد می‌سازد.
یان کریستین دریسن، رئیس بایرن مونیخ، تایید کرد که کپا آریسابالاگا به رئال مادرید خواهد رفت.
باشگاه پرسپولیس با گلر زیر ۲۱ سال برزیلی به توافق کامل برای عقد قرارداد رسمی رسید.
دفتر ریاست‌جمهوری ترکیه امروز در بیانیه‌ای از توافق رییس‌جمهور این کشور با نخست‌وزیر یونان در ارتباط با برگزاری نشست شورای همکاری آتن و آنکارا در سطح عالی خبر داد.
منابع ترکی فاش ساختند که در جریان سفر کاری امروز زلنسکی به ترکیه که به دعوت آنکارا صورت می‌گیرد؛ اردوغان تلاش خواهد کرد که همتایش را متقاعد به مذاکرات صلح با روسیه به میزبانی آنکارا کند.
وزیر دفاع ترکیه از برگزاری نشست سه‌جانبه درباره توافق غلات با حضور نمایندگان ترکیه، روسیه و اوکراین در پنجم ماه مه (۱۵ اردیبهشت) خبر داد.
معاون وزیر خارجه سوریه در سخنانی در نشست چهارجانبه وزیران خارجه سوریه، روسیه، ایران و ترکیه در مسکو، برای توافق با آنکار شرط گذاشت.
وزیر امور خارجه ترکیه در تماس تلفنی با امیرعبداللهیان از توافق ایران وعربستان سعودی استقبال نمود و ابراز اطمینان کرد این امر منجر به تقویت مواضع جهان اسلام شود.
در حالی که محافل سیاسی در سوریه از توافق قریب‌الوقوع با آنکارا صحبت می‌کنند، دمشق اصرار دارد تا زمانی که ارتش ترکیه به‌عنوان نشانه‌ای از حسن نیت، از تمام سرزمین‌های تحت اشغالش عقب‌نشینی نکند، سوریه با همسایه شمالی خود وارد مذاکره نخواهد شد.
سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه در نشست خبری مشترک با سامح شکری، همتای مصری خود از توافق اولیه بر سر پیوستن ایران به مذاکرات سه جانبه روسیه، ترکیه و سوریه خبر داد.
وزیر دارایی ترکیه در آنکارا با وزیر بازرگانی عربستان سعودی دیدار و اعلام کرد که با وی درباره توسعه روابط اقتصادی دو کشور به توافق دست یافته‌ است.
خلوصی آکار وزیر دفاع ترکیه امروز اعلام کرد: پیشنهاد تمدید توافق غلات را به مسکو ارائه کردیم.
اردوغان توانست پوتین را برای ورود مجدد به توافقی که در ماه ژوئیه با میانجیگری آنکارا و سازمان ملل متحد صورت گرفت، متعهد سازد. روسیه در ازای پذیرش تضمین‌هایی از سوی طرف مقابل با این توافق موافقت کرده است.
پس از اینکه رژیم صهیونیستی و ترکیه درباره تبادل سفیر توافق کردند، وزارت خارجه تل آویو سفیر خود در آنکارا را تعیین کرد.
دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یائیر لاپید و رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه طی مکالمه‌ای تلفنی عادی‌سازی کامل روابط و توافق بر سر بازگشت سفرای دو طرف را اعلام کردند.
دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یائیر لاپید و رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه طی مکالمه‌ای تلفنی عادی‌سازی کامل روابط و توافق بر سر بازگشت سفرای دو طرف را اعلام کردند.
معاون نخست وزیر روسیه گفت: مسکو و آنکارا، با بررسی صادرات گاز به ترکیه، توافق کردند که بخشی از پول آن را به روبل پرداخت شود.
مهدی سلطان‌محمدی کارشناس بخش مسکن در مورد اخذ مالیات از خانه‌های خالی بیان داشت: با توجه به اینکه شناسایی خانه‌های خالی مشکل است، استفاده از این ابزار مالیاتی تاثیر بسیار کمی دارد، در حالیکه سامانه ملی املاک و اسکان برای این کار طراحی شده، اما با توجه به کارایی این سامانه نمی‌توان انتظار داشت که خانه‌های خالی به طور کامل شناسایی شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ