علی مطهری گفت: آمریکا بزرگ‌ترین قدرت دنیاست و با یک فرمانش تمام بانک‌ها با ما همکاری نمی‌کنند. آیا با قطع رابطه،با ادامه تحریمها و عدم توافق بر روی برجام به آمریکا ضربه زده‌ایم یا به ملت خودمان؟ زمانی می‌توانیم به امریکا ضربه بزنیم که قدرت اقتصادی پیدا کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی مطهری گفت: امریکا بزرگ‌ترین قدرت دنیاست و با یک فرمانش تمام بانک‌ها با ما همکاری نمی‌کنند. آیا با قطع رابطه، با ادامه تحریم‌ها و عدم توافق بر روی برجام به آمریکا ضربه زده‌ایم یا به ملت خودمان؟ زمانی می‌توانیم به امریکا ضربه بزنیم که قدرت اقتصادی پیدا کنیم.
حمید مطهری می‌گوید امیر قلعه‌نویی پس از بازی با ازبکستان برخورد قاطعی با حسین کنعانی‌زادگان داشته است.
علی مطهری، نماینده ادوار مجلس گفت: یک عده از تحریم لذت می‌برند! می‌گویند روی پای خودمان هستیم. سختی‌های غیرضروری بر مردم تحمیل می‌شود.
روحانیت باید به جایگاه خود برگردد، اگر ایشان بود حتما این وضع روحانیت را نداشتیم. مسئله آزادی بیان هم همین است، فضای بسته‌ای داریم و قطعا ایشان به این فضا راضی نبود. نوع برخورد با منتقدان همین است، کسی انتقاد کند بازداشت و زندان می‌شود. ایشان به صراحت می‌گوید اگر جمهوری اسلامی بخواهد فضای خفقان ایجاد کند، شکست می‌خورد، این‌ها هست و چاپ شده. صدای ایشان موجود است. می‌گویند اگر نخواهد به عدالت اجتماعی اهمیت دهد، شکست می‌خورد.
حمید مطهری پس از پایان دیدار پرسپولیس و گل‌گهر به سوالاتی پیرامون تیم ملی و حضور در تورنمنت کافا پاسخ داد.
فرشاد مومنی گفت: اکنون یک عده از سر جهل یا به خاطر مسائل دیگر می‌گویند، قانون اساسی توسط القائات حزب توده نوشته است یعنی می‌گویند چندده اسلام شناس برجسته ما آلت دست حزب توده بوده‌اند. شهید مطهری که یکی از سرآمدان نقد مارکسیزم بود فرموده بودند که کسی به عمق آقای بهشتی در شناخت‌اندیشه مارکسیستی نداریم.
مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران می‌گوید قبل از کارلوس هرناندس با سرمربی تیم ملی عراق مذاکره کرده بودند.
شهید مطهری در جریان یک سخنرانی در سال ۱۳۴۸ در حسینیه ارشاد، خطاب به افراد جاهل می‌گویند که امر به معروف و نهی از منکر نکنید.
حمید مطهری می‌گوید بازیکنان تعویضی نتوانستند خواسته‌های او را انجام بدهند.
حمید مطهری می‌گوید اگر شی پرتاب شده به سمت مهرداد عبدی به گردن او می‌خورد، فوتبال ایران امروز تعطیل می‌شد.
علی مطهری گفت: در تشکیل دولت موقت انتخاب آقای مهندس بازرگان در درجه اول به پیشنهاد شهید مطهری بود. امام بر اساس اعتمادی که به شهید مطهری و شناختی که از مهندس بازرگان داشتند، این انتخاب را انجام دادند و ایشان را به عنوان نخست وزیر موقت معرفی کردند. برخی می‌گویند که تصمیم خوبی نبود، اما به نظر من، تصمیم کاملا درستی بود. این کار باعث شد که غربی‌ها مانع کمتری در راه پیروزی انقلاب ایجاد کنند و انقلاب به راحتی پیروز شود.
سرمربی نساجی می‌گوید دست این باشگاه برای جذب بازیکن خالی است و توان رقابت با باشگاه‌های مدعی را ندارد.
زننده گل اول نساجی در مقابل تراکتور می‌گوید، حمید مطهری شب قبل از بازی به او گفته بود که در صورت اقدام به شوتزنی، دروازه تراکتور را باز خواهد کرد.
سرمربی نساجی می‌گوید کاپیتان تیمش او را یاد سیدجلال حسینی می‌اندازد.
علی مطهری می‌گوید بهترین واکنش به اقدام اخیر چین این است که ایران روابطش با غرب را بهبود ببخشد.
سرمربی نساجی می‌گوید تیمش به دلیل بردهای مهمی که آورده مغرور نشده است.
سرمربی تیم نساجی می گوید که به خاطر اشتباهات فاحش داوری طی هفته های اخیر، هواداران از او خواسته اند تا بیشتر اعتراض کند و ساکت نباشد.
حمید مطهری می‌گوید تیم او نمایشهای خوبی داشته اما به اندازه این عملکرد خوب امتیاز نگرفته است.
به صراحت و بر مبنای اعتقادِ عقلانی و ایمان به حقایق مذهبی، باید ابراز ناخشنودی و نگرانی کنیم که اکنون به نقطه‌ای رسیده‌ایم که به جای علامه طباطبایی و استاد مطهری در کلام شیعه و مرحوم بهبودی و استاد حکیمی در پالایش نقلیات و فرهنگ روایی، این نوع خرده فرهنگ کلامی حاکم شده و همچون موریانه در حال جویدن بُنه و بنیه مذهب و سست کردن بنا و بنیان ایمان مردم است.
حمید مطهری می‌گوید علی‌رغم آنالیزی که از ملوان داشتند روی همان موارد کار شده دو گل خوردتد.
ماده دو از ضمیمه سوم آیین نامه نقل و انتقالاتی به طور صریح درباره موضوعی که برای ارسلان مطهری پیش آمده صحبت کرده است.
ماده دو از ضمیمه سوم آیین نامه نقل و انتقالاتی به طور صریح درباره موضوعی که برای ارسلان مطهری پیش آمده صحبت کرده است.
سرمربی نساجی می‌گوید نتیجه بازی با سپاهان یک شکست برای تیمش نبوده است.
سرمربی این روز‌های نساجی می‌گوید کارش در باشگاه پرسپولیس بسیار سخت بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ