فرشاد پیوس به دفاع از مهاجم استقلال پرداخت و از مدیران باشگاه‌ها خواست تصمیماتی حرفه‌ای برای دفاع از موقعیت هر دو بخش داشته باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رافائل لیائو، ستاره میلان، می‌گوید تصمیم مدیران این باشگاه در اخراج پائولو مالدینی برایش عجیب بوده است.
رضا داوری اردکانی استاد فلسفه و رییس فرهنگستان علوم و غلامرضا اعوانی رئیس انجمن حکمت و فلسه ایران در پیام‌های جداگانه به رفتارها با خانه اندیشمندان علوم انسانی اعتراض کرد.
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید بدون اشاره به رفتارها و ناتوانی دولت بایدن در تصمیم گیری برای بازگشت به برجام مدعی شد که اما ایرانی ها با حسن نیت مذاکره نمی کنند و هیچ نشانه ای از حرکت به سمت مذاکره نشان نداده اند.
کارشناس فوتبال با اشاره به درگیری‌هایی که بین مربیان تیم های مختلف صورت می گیرد گفت: این رفتارها در شان فوتبال ایران نیست و سرمربی استقلال هم باید تمرکزش را روی مسائل فنی بگذارد.
کارشناس فوتبال با اشاره به درگیری‌هایی که بین مربیان تیم های مختلف صورت می گیرد گفت: این رفتارها در شان فوتبال ایران نیست و سرمربی استقلال هم باید تمرکزش را روی مسائل فنی بگذارد.
سرپرست نفت آبادان می‌گوید وای به حال تیمی که توسط ساپینتو با این رفتارها رهبری می‌شود.
کاپیتان تیم والیبال لبنیات هراز آمل گفت: اینگونه رفتارها از بازیکن ملی‌پوش قشنگ نیست و امیدوارم دیگر چنین حاشیه‌ها و برخوردهایی ایجاد نشود.
حضور میدانی و بی‌تکلف رئیس‌جمهور در میدان حوادث از اقدامات موثر دولت سیزدهم است که از این دست رفتارها در دولت گذشته کمتر دیده می شد.
کیهان نوشت: مع‌الاسف برخی نزدیکان و اطرافیان مرحوم هاشمی در طول دهه‌ها توسط گروهک‌های معارض نظام جذب شدند و توانستند از این طریق، مشورت‌های غلط و مسموم به آن مرحوم بدهند. آلودگی برخی از این اطرافیان به حدی بود که در پی جلب همراهی غرب برای تشدید تحریم‌ها علیه ملت ایران باشند و خود، در پستو و خیابان با گروهک‌های برانداز همراه شوند.
محمد باقر قالیباف در یک برنامه تلویزیونی از برخی رویکردها به مردم، بحث حجاب و برخی رفتارها در حوادث اخیر انتقاد کرد. او صراحتا تاکید کرد که پلیس باید پس از درگذشت مهسا امینی عذرخواهی می‌کرد.
هم‌نوایی جماعت سلبریتی با اپوزیسیون از رفتارها فرار منافقانه حمید فرخ‌نژاد گرفته تا بازی علی کریمی در زمین دشمن، بیش از آن‌که حاصل ملاحظات آگاهانه باشد،کنشی هیجانی از سر جوگیری است.
هم‌نوایی جماعت سلبریتی با اپوزیسیون از رفتارها فرار منافقانه حمید فرخ‌نژاد گرفته تا بازی علی کریمی در زمین دشمن، بیش از آن‌که حاصل ملاحظات آگاهانه باشد،کنشی هیجانی از سر جوگیری است.
مرور برخی از رفتارها با افراد نابینا می تواند زندگی بهتری را برای این افراد رقم بزند برخی رفتارهایی که موجب آزردگی خاطر آنها نشود و یا در جهت کمک به آنها باشد نه ایجاد مانع بیشتر.
وزیر آموزش و پرورش گفت: مشاور در مدارس داریم اما نیاز است تا در بعد اجتماعی متخصصان جامعه شناسی رفتارها را شناسایی کنند و نحوه برخورد را بدانند.
آیت الله اعرافی گفت: حوزه های ما همیشه مردمی، اجتماعی و سیاسی به معنای درست بوده‌اند و ما چیری جز اتصال به ملت نداشته‌ایم و امروز نیز ما در کنار مردم هستیم.
علیرضا نادی، کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران صحبت های مهم و قابل تاملی را مطرح کرده است.
بجنورد- رئیس سازمان اورژانس با اشاره به تخریب ۸۵ دستگاه آمبولانس توسط اغتشاشگران، گفت: حمله به آمبولانس‌های در حال مأموریت، جزو شنیع‌ترین رفتارهایی است که از اغتشاشگران انجام دادند.
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، با اشاره به اتفاقات اخیر خاطرنشان کرد که این رفتارها اصلا ربطی به ملت ایران ندارد و مناسب با فرهنگ ما نیست و صددرصد داعشی است.
نماینده مجلس گفت: با این رفتارها داریم مردم را از دین زده می‌کنیم. بعد می‌گوییم این‌ها همه منافق و ضدانقلاب هستند. چرا امروز بانوان چادری در جامعه احساس امنیت نمی‌کنند؟ مگر در مهد تمدن شیعه نیستیم. چه کسی مسئول این وضعیت است؟ آیا کار دشمن است. خیر ما با ندانم‌کاری این وضعیت را به وجود آورده ایم.
اتحادیه بازیکنان فوتبال پرتغال با انتشار بیانیه‌ای، رفتار گزارشگر پرتغالی نسبت به مهدی طارمی را محکوم و از مهاجم ایرانی پورتو حمایت کرد.
نایب رئیس باشگاه پورتو بعد از برد این تیم در هفته ششم لیگ پرتغال به جای سرمربی پورتو به نشست خبری رفت و ضمن حمایت قاطعانه از مهاجم ایرانی این تیم، گفت: با مهدی طارمی بسیار بد رفتار شده است.
سرمربی آلومینیوم می گوید که جوان‌تر شدن تیمش حاصل جلسات متعددی بود که پیش از فصل صورت گرفته بود.
داور بین المللی فوتبال ایران با اشاره به نیاز فوتبال باشگاه‌های کشور به استفاده از کمک داور ویدئویی گفت: با تفکرات فعلی VAR هم مشکلی را حل نخواهد کرد.
وزیر صنعت معدن تجارت گفت: در یکسال گذشته کارهایی صورت گرفت که بسیاری از سو رفتارها مانند سهمیه بندی ورق خاتمه پیدا کند یا الزام کردیم تمامی فولاد باید در بورس عرضه شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ