باشگاه پیکان ادعای اعضای تیم فوتبال این باشگاه مبنی بر دریافتی 55 درصدی را رد و اعلام کرد هر بازیکن دست به اعتصاب بزند، با او برخورد می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اعضای تیم فوتبال پرسپولیس قصد دارند بدون اینکه اعتصاب کنند پاداش قهرمانی های فصل گذشته را دریافت کنند.
حفظ سلامت مغز برای به تاخیر انداختن ابتلا به بیماری‌های مغز و اعصاب همچون آلزایمر امری ضروریست و متخصصان تاکید دارند که با اقداماتی، چون ورزش منظم و خواب کافی می‌توان سلامت مغز و حافظه را بهبود بخشید.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان این که وعده های توخالی باعث اعتصاب و ناراحتی بازیکنان شده است گفت: در این شرایط فقط پول می تواند مشکلات این تیم را حل کند که فعلا از دست کسی کاری برنمی آید.
به دنبال تهدید هواداران منچسترسیتی، اتحادیه فوتبال انگلیس ناچار شد زمان برگزاری سوپرجام انگلیس را 90 دقیقه زودتر تعیین کند.
بهترین درمان میگرن روی آوردن به زندگی سالم است. زندگی سالم با سبک زندگی سالم و دوری از التهاب و سروصدا بهترین کمک برای درمان میگرن است. همانطور که در ابتدا گفتیم میگرن یک مشکل عصبی است و باید تلاش شود از تحریک اعصاب جلوگیری شود. به طور کلی باید از عوامل تشدید میگرن دوری کرد. دوری از اماکن شلوغ و ساختن یک محیط امن و بی‌سروصدا از مهم‌ترین کار‌هایی است که برای کاهش درد میگرن می‌توانید انجام دهید.
در بیانیه اتحادیه مهندسین لوکوموتیو و آتش‌نشانان انگلیس آمده که کارکنان ۱۶ شرکت ریلی در ۱۲ و ۳۱ مه (۲۲ اردیبهشت و ۱۰ خرداد) و ۳ ژوئن (۱۳ خرداد) برای افزایش دستمزد خود دست از کار خواهند کشید.
سرمربی نفت مسجد سلیمان بعد از شکست سنگین این تیم برابر تراکتور صحبت های تندی در کنفرانس خبری به زبان آورد.
با گذشت نیم قرن از تاسیس صندوق کنفدراسیون دموکراتیک کارگر فرانسه، اولین اتحادیه کارگران بخش خصوصی شد که از صندوق ۱۴۱ میلیون یورویی برای تامین بودجه روزهای اعتصاب اعضای خود استفاده می کند.
صدها تن از نیروهای ذخیره نخبه ارتش رژیم اسرائیل می گویند که از روز یکشنبه با آغاز اعتصاب خود،  در پادگان ها حاضر نخواهند شد.
شاگردان وحید بیاتلو موفق شدند دیدار حساس و 6 امتیازی مقابل شهرداری همدان را با پیروزی 2 بر صفر تمام کنند.
اعتصابات گسترده در فرانسه باعث شده عده زیادی از هواداران پی‌اس‌جی سفر خود به مونیخ برای تماشای دیدار این تیم مقابل بایرن در مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان را لغو کنند.
دیده شده است که ماساژ یک روش عالی برای از بین بردن تنش عضلانی و همچنین افزایش جریان خون در یک منطقه است. ماساژ بر کاهش درد، باعث کشش عضلات و برقراری ارتباط موثر اعصاب می‌شود.
مدیرعامل باشگاه نفت نسبت به اعتصاب بدهنگام بازیکنان این تیم واکنش نشان داد.
رهبران اتحادیه کارگری اعلام کرده اند ۲۰۰کارمند اپل در استرالیا مشغول آماده سازی هستند تا قبل از کریسمس برای شرایط کاری و دستمزد بهتر اعتصاب کنند.
در حالی که کارگران با بحران هزینه‌های زندگی و دستمزد‌های راکد دست‌وپنجه نرم می‌کنند، اعتصاب‌ها امسال بریتانیا را فرا گرفته است. قیمت‌های مصرف‌کننده درج‌شده بر کالا‌ها در سال منتهی به اکتبر ۱۱.۱ درصد افزایش یافت که بالاترین میزان در ۴۱ سال گذشته است. پس از در نظر گرفتن تورم، میانگین دستمزد‌ها با بیشترین کاهش در اوایل سال‌جاری مواجه و همچنان در دوره ژوئن تا سپتامبر رو به کاهش بود. طبق گزارش تایمز، یک‌میلیون کارگر بریتانیایی قرار است در ماه‌های دسامبر و ژانویه اعتصاب کنند.
دخالت‌های خویشاوندان و اطرافیان وی در انتصابات و تشکیل کمیته انتصاباتی بدون حضور مدیران و با حضور دوستان و خویشاوندان به موازات کمیته انتصابات وزارت بهداشت که منجر به انتصاب مدیران ناکارآمد و مجیزگوی شده، دال بر طرح اسیضاح است. علاوه بر این موارد یکی از سیاست‌های اصلی این افراد عدم انتقال مشکلات و نقایص به وزیر است که چالش آفرینی کرده است.
حدود ۵۰ هزار کارگر راه آهن در اتریش به این دلیل که طبق قرارداد دسته جمعی نمی‌توانند افزایش حقوق دریافت کنند، دست به اعتصاب زدند.
این دانشجو با تاکید بر ضرورت عرخواهی دولت ادامه داد: «عذرخواهی کنید به خاطر جوانانی که به دلیل وضعیت سیاسی و اقتصادی که شما ساختید ترک وطن کردند. عذرخواهی کنید برای همه کسب‌وکار‌های تعطیل شده و اعصاب خردشده جوانان از اینترنتی که شما ساخته‌اید. عذرخواهی کنید بابت دانشگاهی که به امنیتی‌ترین شکل ممکن خود در سال‌های گذشته تبدیل شده است.»
صد هزار کارمند دولتی انگلیس در اعتراض به حقوق و دستمزدها و مستمری بازنشستگی و شرایط کاری دست به اعتصاب می زنند.
ده ها اسیر فلسطینی تصمیم دارند به علت عدم پایبندی رژیم صهیونیستی به تعهدات خود اعتصاب غذا کنند.
یکی از شعار‌هایی که روی بنر‌ها نوشته شده بود این است «با اعتصاب در مدارس و محل کار شی جی پینگ، دیکتاتور خائن را برکنار کنیم» و در شعار دیگری نوشته شده بود «ما تست کووید نمی‌دهیم. قرنطینه نمی‌خواهیم. می‌خواهیم آزاد باشیم».
اتحادیه نماینده کارمندان اپل در استرالیا به دلیل عدم پیشرفت در مذاکرات دستمزد رای به اعتصاب داده است.
جنبش اسیر فلسطین اعلام کرد که اسرای فلسطینی در اعتراض به اقدامات ظالمانه مسئولان رژیم صهیونیستی از روز پنجشنبه اعتصاب غذای نامحدود خود را شروع می کنند.
اعتصاب ملی‌پوشان وزنه‌برداری به دفتر وزیر کشید

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ