یک نشریه انگلیسی به نقل از منابع آگاه نوشت که تحویل موشک پیشرفته از لندن به کی‌یف به‌دلیل اعتصاب کارگران یکی از کارخانه‌های نظامی اصلی انگلیس، تحت‌الشعاع قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در بیانیه اتحادیه مهندسین لوکوموتیو و آتش‌نشانان انگلیس آمده که کارکنان ۱۶ شرکت ریلی در ۱۲ و ۳۱ مه (۲۲ اردیبهشت و ۱۰ خرداد) و ۳ ژوئن (۱۳ خرداد) برای افزایش دستمزد خود دست از کار خواهند کشید.
هواداران منچستریونایتد از دولت انگلیس خواستند ترتیبی بدهد تا اعتصاب کارکنان راه‌آهن این کشور مانع سفر عده زیادی از هواداران برای تماشای دیدار فینال جام حذفی نشود.
تمامی پروازهای فردا در فرودگاه برلین در آلمان به دلیل اعتصاب گسترده کارکنان لغو شدند.
تمامی پروازهای فردا در فرودگاه برلین در آلمان به دلیل اعتصاب گسترده کارکنان لغو شدند.
به دنبال عدم توافق اتحادیه گارد امنیتی فرودگاه هیترو لندن با مدیران؛ اعتصاب ۱۰ روزه هزار و ۴۰۰ نفر از کارکنان این فرودگاه، آغاز می‌شود.
منابع رسمی در آلمان از لغو دستکم ۶۸۰ پرواز در این کشور به دلیل اعتصاب گسترده کارکنان چهار فرودگاه خبر می دهند.
کارکنان فرودگاه بن گوریون در فلسطین اشغالی روز چهارشنبه در اعتراض به عدم پایبندی مدیریت این فرودگاه به تعهدات خود طبق قراردادهای منعقده دست به اعتصاب زدند.
اعتصاب گسترده کارکنان فرودگاه‌ پایتخت آلمان تمام پروازهای مسافری این فرودگاه را زمین‌گیر کرد.
کارکنان فرودگاه پاریس در اعتراض به طرح اصلاحات بازنشستگی در ۳۱ ژانویه دست به اعتصاب خواهند زد.
هزاران نفر از کارکنان آمبولانس انگلیس و ولز در اعتراض به وضعیت معیشتی خود و بهبود شرایط کاری اعتصاب کردند
کارکنان آمبولانس‌ های انگلیس و ولز امروز از برگزاری اعتصاب سراسری در اعتراض به وضعیت معیشتی خود خبر دادند.
اتحادیه کارکنان خدمات دولتی و تجاری انگلیس در بیانیه ای از فراخوان برای مشارکت در اعتصابی که قرار است اول ماه فوریه آینده برگزار شود، خبر داد.
کارکنان فوریت‌های پزشکی انگلیس از اعتصاب خود به دلیل مشکلات حقوقی و دستمزدهای پایین خبر دادند.
توصیه اکید این‌جانب، جلب رضایت خداوند متعال و در امتداد آن، جلب رضایت مردم عزیز در حراست از امنیت و تأمین آسایش عمومی است. ارتقاء توانائی‌های سازمان و صیانت از شأن کارکنان و پرورش پلیس تخصصی برای بخش‌های گوناگون امنیت توصیه مهم دیگر است.
توصیه اکید این‌جانب، جلب رضایت خداوند متعال و در امتداد آن، جلب رضایت مردم عزیز در حراست از امنیت و تأمین آسایش عمومی است. ارتقاء توانائی‌های سازمان و صیانت از شأن کارکنان و پرورش پلیس تخصصی برای بخش‌های گوناگون امنیت توصیه مهم دیگر است.
ده‌ها تن از کارکنان شبکه اختصاصی باشگاه بارسلونا از روز گذشته اعتصاب کرده اند.
مدیرعامل شرکت هواپیمایی «رایان‌ ایر» اعلام کرد که با ادامه اعتصاب کارکنان این شرکت، امروز ۴۲ پرواز لغو شده و فردا نیز ۳۸ پرواز لغو می شود.
شهردار تهران طی احکامی مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان، عضو هیات مدیره سازمان آتش‌نشانی و مدیرکل دفتر هماهنگی و نظارت بر هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان شهرداری پایتخت را منصوب کرد.
یک نماینده اتحادیه کارگری کنفدراسیون عمومی کار CGT در فرانسه با اشاره به این که اعتصاب کارکنان پالایشگاه‌های شرکت توتال انرژی وارد هفتمین روز خود شد، هشدار داد که این امر باعث اختلال در عرضه سوخت شده و ممکن است این اعتصابات ادامه یابد.
در پی اعتصاب کارکنان بازوی اجرایی وزارت ارتباطات این کشور، خطوط ارتباطی در بخش‌های مختلفی از لبنان و ارتباط این کشور با خارج قطع شده است.
موساد هفته گذشته بیانیه بی‌سابقه‌ای را منتشر کرد که در آن از انتصاب تاریخی دو زن در هیئت رهبری عالی خود خبر داد. فردی به نام K یکی از کارکنان قدیمی موساد مسئولیت میز ایران را در موساد برعهده گرفته و مسئولیت مقابله با خطرناک‌ترین دشمن اسرائیل از جمله تهدید هسته‌ای را بر عهده دارد.
اعتصاب کارکنان شرکت های حمل و نقل شهری در لندن
کارکنان شبکه حمل و نقل در انگلیس در اعتراض به شرایط دستمزدی خود بار دیگر دست به اعتصاب خواهند زد.
تورم بی سابقه و دستمزدهای پایین، کارکنان خدمات پستی در انگلیس را به سازماندهی اعتصاب سراسری واداشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ