پارلمان مغرب یک جلسه علنی برای تصویب پیش نویس قوانین از جمله دو توافقنامه با تل آویو برگزار کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل بازرگانی وزارت بازرگانی و صنایع اقلیم کردستان عراق اعلام کرد که روابط تجاری میان اقلیم و ایران در سطح خوبی قرار دارد.
قائم مقام باشگاه تجار ایران و آفریقا، آخرین وضعیت تجارت میان ایران و کشورهای آفریقایی را تشریح کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی ضمن ارائه گزارش از سفر خود به ژاپن نوشت: روابط دوستانه دو کشور قدمت دیرینه دارد.
رئیس جمهور عراق در دیدار دبیر کل شورای همکاری خلیج فارس در بغداد با وی، گفت: روابط ما با کشورهای همسایه خوب است.
رسانه‌های چین اعلام کردند که مقامات چین و گرجستان تصمیم گرفته‌اند که روابط دوجانبه را به سطح راهبردی ارتقا بدهند.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار نماینده دبیر کل سازمان ملل در امور عراق روابط ایران و عراق را مبتنی بر روابط مردمی و همکاری همه جانبه رسمی دانست.
روابط میان ترکیه و عربستان همواره با فراز و نشیب همراه بوده، و از مرحله سرد و تیرگی چند سال اخیر به مرحله توسعه روز افزون رسیده است و در این میان اردوغان و بن سلمان به دنبال اهداف خود هستند.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: عملیات اجرایی نیروگاه کارون آغاز شده و ساخت اجزا و قطعات آن در صنایع کشور در حال امضای قرار داد است.
رئیس جمهور عراق تاکید کرد که روابط عراق با کشورهای همسایه و دیگر کشورهای جهان به ویژه کشورهای اسلامی و خاورمیانه خوب است.
رئیس جمهور در دیدار رئیس مجلس صربستان روابط دو کشور به ویژه در زمینه اقتصادی و تجاری را نیازمند ارتقا و توسعه بیشتر دانست.
رئیس جمهور کشورمان در نشست هیئت‌های عالی‌رتبه ایران و کنیا روابط دو کشور را دارای ریشه‌های عمیق تاریخی دانست و بر ضرورت بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها در راستای توسعه تعاملات تجاری تاکید کرد.
معاون رئیس شورای فدراسیون روسیه اعلام کرد که روابط روسیه و چین با لحاظ همکاری‏ های جامع دو طرف در بالاترین سطح خود قرار دارد.
سفر قریب الوقوع عبدالفتاح سیسی به آنکارا به منزله پایان یک تنش ۱۰ ساله بین مصر و ترکیه و عقب نشینی اردوغان از برخی سیاست های منطقه ای است.
معاون سیاسی وزیر خارجه ایران که در عراق به سر می برد با رئیس ائتلاف فتح و رئیس مجلس اعلای عراق دیدار و گفتگو کرد.
در شرایطی که منابع موثق از دیدار احتمالی السیسی و اردوغان در آینده نزدیک خبر می‌دهند، مصر و ترکیه از ارتقای سطح روابط دوجانبه میان خود به سطح سفیر خبر دادند.
سفارت ونزوئلا در تهران با انتشار این ویدئو نوشت: بانوی اول ونزوئلا سیلیا فلورس از همسر رئیس جمهور ایران دکتر جمیله سادات علم الهدی استقبال کرد. دیدار گرم و صمیمانه‌ای که در راستای نزدیک شدن هر چه بیشتر روابط همکاری و اخوت بین دو کشور اتفاق افتاد.
منابع خبری از تداوم روابط گرم میان عربستان و ترکیه و امضای هشت توافقنامه همکاری خبر دادند.
رئیس جمهور با مرور آخرین وضعیت همکاری‌های اقتصادی دو کشور بویژه توافقات سازنده صورت گرفته در سفر اخیر نخست وزیر عراق به تهران، بر لزوم تقویت همکاری‌ها بخصوص در حوزه‌های انرژی، صنعتی، تجاری، مالی و بانکی تاکید کرد.
رئیس جمهور با مرور آخرین وضعیت همکاری‌های اقتصادی دو کشور بویژه توافقات سازنده صورت گرفته در سفر اخیر نخست وزیر عراق به تهران، بر لزوم تقویت همکاری‌ها بخصوص در حوزه‌های انرژی، صنعتی، تجاری، مالی و بانکی تاکید کرد.
روابط کنونی ایران و روسیه هنوز دقیقا گرم نیست. این رابطه بیش‌تر شبیه یک شراکت تجاری است تا یک دوستی واقعی. با این وجود، علیرغم آن که هنوز فاصله زیادی تا ایجاد اتحاد رسمی بین ایران و روسیه وجود دارد همکاری دو کشور با یکدیگر می‌تواند بسیار موثر باشد.
یک مقام اماراتی در اظهار نظری از روابط گرم میان این کشور و رژیم صهیونیستی خبر داد.
نخست وزیر اقلیم کردستان عراق در دبی با رئیس امارات و نیز دبیر کل شورای همکاری خلیج فارس دیدار و گفتگو کرد.
جعفر خاشع، مدیرعامل بنیاد مطالعات قفقاز گفت: «پیش‌بینی آینده روابط ایران و جمهوری آذربایجان به پیش‌‌‌فرض‌‌‌های ذهنی ما بازمی‌گردد؛ تحلیلی وجود دارد مبنی بر اینکه جمهوری آذربایجان هرگاه می‌‌‌خواهد یک اقدام علیه خطوط قرمز ایران انجام دهد و از واکنش ایران هراسناک است، یک فضای متشنج درست می‌کند تا آن اتفاق اصلی را رقم بزند و سپس دوباره اوضاع به روال عادی بازمی‌گردد.»
جمهوری اسلامی در مناقشۀ بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان بر سر منطقۀ قره‌باغ، به‌طور رسمی طرف باکو را گرفته، با این حال، دولت الهام علی‌اف مدعی است که تهران به دلیل روابط گرم و صمیمانه اش با ارمنستان عملاً در کنار ایروان قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ