سفر قریب الوقوع عبدالفتاح سیسی به آنکارا به منزله پایان یک تنش ۱۰ ساله بین مصر و ترکیه و عقب نشینی اردوغان از برخی سیاست های منطقه ای است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده هلال‌احمر ایران در نشست بین‌المللی کاهش خطرات سوانح ناشی از تغییرات اقلیمی گفت: امیدواریم پایبندی دولت‌ها به تعهداتشان، بتواند سرعت گرم‌شدن زمین را کاهش دهد.
برای دلایل امنیتی، زمانی که گوشی شروع به گرم شدن می‌کند (خصوصا در طول عملکرد‌های سنگین)، نیاز است گرما را از خود دور کند و حضور یک قاب که از مواد صنعتی ساخته شده است، از این اتفاق جلوگیری می‌کند. در واقع مانند این است که با داشتن یک کت ورزش کنید. انتخاب‌هایی که برای جلوگیری از این مساله وجود دارد، چندان خاص نیست، اما بیرون آوردن گوشی از قاب می‌تواند شروع خوبی باشد.
سفارت ونزوئلا در تهران با انتشار این ویدئو نوشت: بانوی اول ونزوئلا سیلیا فلورس از همسر رئیس جمهور ایران دکتر جمیله سادات علم الهدی استقبال کرد. دیدار گرم و صمیمانه‌ای که در راستای نزدیک شدن هر چه بیشتر روابط همکاری و اخوت بین دو کشور اتفاق افتاد.
دوغ به دلیل طبع سردی که دارد باید به ادویه‌ها و چاشنی‌های مخصوصی مخلوط شود این ادویه‌ها علاوه بر طعم خوبی که به دوغ و ماست می‌دهند طبع آن را نیز گرم می‌کند.
اگر قابلمه روحی شما زیاد سیاه نشده است، شما می‌توانید با مقداری آب و مایع ظرفشویی آن را مثل روز اول سفید کنید. برای سفید کردن قابلمه روحی، کمی آب گرم ومواد شوینده را مخلوط کرده و بگذارید به مدت ۵ دقیقه در قابلمه بماند و سپس با سیم ظرفشویی قابلمه را تمیز کنید.
این استرس درنهایت باعث می‌شود سیستم ایمنی ما عملکرد قوی‌تری از خودش نشان دهد و در مقابل بیماری‌ها و ضعف‌ها به‌راحتی در هم نشکند. در تمام مدتی که زیر دوش آب سرد هستید بدن تلاش می‌کند گرم بماند و این تلاش باعث قوی شدن شما خواهد شد.
اِل‌نینو (El Niño)، معکوس لا نینا، نوعی رخداد اقلیمی کلان و چرخه آب و هوایی است که هر ۴ یا ۵ سال یکبار تکرار می‌شود. در اثر این پدیده و با کاهش سرعت باد‌هایی که به سمت غرب در امتداد استوا می‌وزند، آب گرم به سمت شرق رانده شده و دمای اقیانوس‌ها را بالا می‌برد. افزایش دمای اقیانوسی شدت گرفتن خشکسالی‌ها، ریزش باران‌های سیل‌آسا و بروز تغییرات بزرگ در آب و هوای کره زمین را در پی دارد.
سید «مجتبی آل‌یاسین» گفت: حجاب و عفاف تحت هر شرایطی باید رعایت شود. کارمندان باید در خارج بخش اداری هم قوانین و ضوابط شرعی و قانونی را رعایت کنند.
نتیجه مطالعه‌ای تازه در مورد گرمایش اقیانوس‌ها که در نشریه Advances in Atmospheric Sciences منتشر شده نشان می‌دهد که وضعیت اقیانوس‌های ما می‌تواند معیاری برای اندازه گیری سلامت جهان باشد و با قضاوت براساس مشاهدات به روز شده درباره اقیانوس‌ها ما به یک پزشک برای ارائه راه حل و درمانی برای آن وضعیت نیاز داریم.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز در نواحی ساحلی خزر و دامنه‌های شمالی البرز بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود.
وقتی از فصل سرما حرف می‌زنیم، اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که به خاطرمان می‌آید چگونگی گرم کردن خانه در این فصل سرد است. با سرد شدن هوا، همه خانواده‌ها برای حفظ آسایش و سلامتی به فکر گرم کردن خانه خود می‌افتند.
بهرامی از مردم می‌خواهد با دیدن فرد بی‌خانمان، حتما با شماره تلفن ۱۳۷ تماس بگیرند تا گشت فوریت‌های اجتماعی شهرداری برای انتقال این افراد به یک محل گرم و امن و نجات جانش از یخ‌زدگی و مرگ اقدام کند و می‌گوید توزیع شبانه غذا و لباس گرم بین کارتن‌خواب‌ها را تا گرم شدن هوا ادامه خواهد داد و خطاب به همه یاوران و ناجیان جان بی‌خانمان‌ها می‌گوید: «باید از مردمی که در این شرایط سخت، برای نجات جان انسان‌های فراموش‌شده‌ای مثل کارتن‌خواب‌ها، به ما کمک‌های نقدی و غیر نقدی می‌رسانند، ممنون باشیم.»
مطالعات نشان می‌دهد که در صورت تداوم روند گرم شدن کره زمین، احتمال پیامد‌های آب‌وهوایی فاجعه‌بار به‌طور قابل توجهی افزایش می‌یابد.
مسلما انسان‌های پیش از تاریخ، راه‌های مختلفی برای گرم شدن و زنده ماندن پیدا کرده بودند. اما یکی از مهم‌ترین راه‌ها که یافته‌های تازه آن را نشان می‌دهد، استفاده از پوست خرس‌هایی بوده که حالا منقرض شده‌اند.
بدن باید بتواند در مقابل هوای سرد مقاوم باشد. اگر به دنبال انواع نوشیدنی مفید و سالم به عنوان نوشیدنی داغ برای گرم شدن بدن در روز‌های سرد هستید، در این مقاله به معرفی برخی از این انواع نوشیدنی گرم برای زمستان پرداخته‌ایم.
سرد شدن دست‌ها در شرایطی که آب و هوای محیط در دمای پایینی قرار دارد، یک پدیده معمول است. ولی در حالتی که حتی دما گرم بوده یا آب و هوا به صورت معتدل باشد، رخ دادن این اتفاق مشکوک بوده و باید ریشه‌یابی شود. در این مطلب می‌خواهیم با تشریح این مشکل، به بررسی علل و برخی راهکار‌ها در رفع آن بپردازیم.
تفاوت بی‌حجابی در ایران با دیگر کشور‌های اسلامی بی‌حجاب به آن است که تقید به حجاب در سازمان‌های حکومتی و دولتی و نهاد‌ها و شرکت‌های خدماتی و بانک‌ها می‌تواند مانع از جولان اقلیت بی‌حجاب در کل کشور و تلاش برای عادی‌سازی و همه‌گیر کردن آن باشد. خجالت در اجرای قانون، به اسم مصلحت یا با هر نام دیگری، مقدمه ذبح مصلحت و عدالت، هر دو با هم است.
اگر احساس سرما در قسمت‌های انتهایی بدن مانند انگشتان و گوش‌ها ایجاد شود، بدن نیاز به صرف انرژی بیشتری برای گرمابخشی دارد. دارچین در این زمینه موثر است و با تحریک جریان خون به‌خصوص در این قسمت‌ها به مقابله با سرما کمک می‌کند.
دانشمندانی که تغییرات آب و هوایی را ردیابی می‌کنند دریافتند اروپا با سرعتی بیش از دو برابر میانگین جهانی در حال گرم شدن است.
بر اساس گزارش مشترک سازمان جهانی هواشناسی و سرویس تغییرات آب و هوایی کوپرنیک اتحادیه اروپا که روز چهارشنبه دوم نوامبر (۱۱ آبان) منتشر شد، میانگین دما در منطقه اروپا از سال ۱۹۹۱ هر دهه ۰.۵ درجه سانتیگراد افزایش یافته است.
از درد‌های عضلانی گرفته تا رگ به رگ شدن تا سردرد و موارد دیگر دانستن زمان استفاده از یخ یا زمان استفاده از گرما می‌تواند باعث بهبودی شما شود و درد را تسکین دهد.
تصویری جالب از برخورد گرم سردار با کی‌روش هنگام اضافه شدن به اردوی تیم ملی
با اضافه شدن لژیونرها به اردوی تیم ملی، تمرینات شکل جدی تری به خود در اتریش گرفته است تا ملی پوشان برای دو بازی دوستانه مهیا شوند.
برخی بر این باورند که صنعت چین در مسیر درستی به سمت اصلاح پیش می‌رود در حالی که برخی دیگر نگران هستند که چین به ساخت نیروگاه‌های زغال‌سنگ بیش تری برای تامین انرژی خود روی آورد و این موضوع تهدیدی برای تعهدات چین به منظور رسیدن به نقطه اوج کربن در سال ۲۰۳۰ میلادی و بی طرفی کربن تا سال ۲۰۶۰ میلادی باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ