رئیس جمهور عراق تاکید کرد که روابط عراق با کشورهای همسایه و دیگر کشورهای جهان به ویژه کشورهای اسلامی و خاورمیانه خوب است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل بازرگانی وزارت بازرگانی و صنایع اقلیم کردستان عراق اعلام کرد که روابط تجاری میان اقلیم و ایران در سطح خوبی قرار دارد.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار نماینده دبیر کل سازمان ملل در امور عراق روابط ایران و عراق را مبتنی بر روابط مردمی و همکاری همه جانبه رسمی دانست.
معاون سیاسی وزیر خارجه ایران که در عراق به سر می برد با رئیس ائتلاف فتح و رئیس مجلس اعلای عراق دیدار و گفتگو کرد.
معاون سیاسی وزیر خارجه ایران که در عراق به سر می برد با رئیس ائتلاف فتح و رئیس مجلس اعلای عراق دیدار و گفتگو کرد.
یکی از نمایندگان پارلمان عراق در واکنش به هتک حرمت قرآن کریم در سوئد، خواهان قطع روابط دیپلماتیک با این کشور و اخراج سفیر آن از عراق شد.
سخنگوی دولت عراق بر اهمیت بهبود روابط ایران و عربستان سعودی تاکید کرد و در عین حال احتمال میانجی‌گری بغداد در موضوع روابط تهران و قاهره را رد نکرد.
ارومیه - وزیر کشور گفت: روابط بین ایران و عراق هم اکنون در بهترین شرایط قرار دارد و این رابطه ناگسستنی است.
یکی از رهبران ائتلاف الفتح عراق خواهان تجدیدنظر در روابط میان این کشور و اردن به دلیل حمایت امان از حزب منحله بعث شد.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه ارتقای سطح مناسبات ایران و عراق خوشایند دشمنان ما نیست، گفت: ایران و عراق متناسب با منافع دو کشور در منطقه به گسترش تعاملات خود خواهند پرداخت.
وزیر خارجه عراق تاکید کرد که شرایط کنونی و قوانین موجود در این کشور به هیچ عنوان اجازه عادی‌سازی روابط با رژیم‌صهیونیستی را نمی‌دهد.
دو تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در دیدار با رئیس مجلس عراق بر ضرورت گسترش همکاری اقتصادی میان دو کشور ایران و عراق تاکید کردند.
رئیس جمهور با مرور آخرین وضعیت همکاری‌های اقتصادی دو کشور بویژه توافقات سازنده صورت گرفته در سفر اخیر نخست وزیر عراق به تهران، بر لزوم تقویت همکاری‌ها بخصوص در حوزه‌های انرژی، صنعتی، تجاری، مالی و بانکی تاکید کرد.
وزیر امور خارجه گفت: موضوعات منطقه‌ای و بین‌المللی در دیدار با مقامات عراق مطرح شد. روابط دو کشور ممتاز است.
وزیر امور خارجه کشورمان در جریان سفر به عراق با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: روابط ایران و عراق ممتاز است
وزیر امور خارجه عراق بار دیگر بر موضع سیاسی عراق مبنی بر مخالفت با هر گونه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی تاکید کرد.
حجت الاسلام رئیسی، رئیس جمهور بعد از دیدار و گفتگو با محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق گفت: روابط ایران و عراق روابط معمولی نیست و اوج این روابط را می‌توان در مراسم اربعین مشاهده کرد.
وزیر امور خارجه عراق در مصاحبه با یک روزنامه بحرینی با اشاره به اینکه بغداد آماده کمک به از سرگیری مذاکرات بین تهران و ریاض است، گفت عراق موافق سیاست های ترامپ در منطقه نبود.
رئیس جمور روسیه و نخست وزیر عراق در گفتگویی تلفنی بر توسعه و گسترش روابط بین بغداد و مسکو تاکید کردند.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: روابط ایران و عراق در ابعاد رسمی و مردمی با توجه به اراده سیاسی مشترک و نیز اشتراکات دینی، تاریخی و فرهنگی دو ملت در جایگاه ممتازی قرار دارد.
وزیر خارجه عراق با خرسندی از سطح روابط دو کشور، همکاری بغداد - تهران را ضامن امنیت مشترک برشمرد و گفت: بغداد اجازه نمی‌دهد همسایگانش از منشأ خاک عراق تهدید شوند.
منابع عراقی از دیدارهای نخست وزیر این کشور با سفیران کویت، مصر و ترکیه و محورهای این دیدارها خبر دادند.
معاون اول رئیس جمهور گفت: دولت سیزدهم با توجه به سیاست حسن همجواری و توسعه روابط با همسایگان از هرگونه همکاری برای پیشبرد اهداف مشترک با عراق استقبال می‌کند.
مدیرعامل باشگاه النجف عراق می‌گوید تفاهم نامه همکاری با سپاهان و برپایی کمپ در صفائیه بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های عراقی داشته است.
مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی گفت: روابط میان دو کشور ایران و عراق روابطی صرفاً بر پایه ارتباطات مهندسی، عمرانی و منافع اقتصادی نیست، بلکه روابطی مبتنی بر اعتقادات مذهبی، معنوی و دینی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ