تیم ملی والیبال لهستان در صدر بهترین تیم‌های دنیا قرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره تیم ملی ایران امیدوار است بتوانند با حضور سرمربی ایرانی خود به فینال جام ملت‌های آسیا راه پیدا کنند.
تیم ملی جوانان ایران، این روزها والیبال را برای ما معنا کرده است، آنها به معنای واقعی یک تیم هستند
زلاتکو دالیچ، سرمربی تیم ملی کرواسی، بعد از پیروزی مقابل هلند و صعود به فینال لیگ ملت های اروپا تاکید کرد که تیمش فقط به دنبال قهرمانی است.
استقلال اگر چه این فصل قهرمان لیگ برتر نشد اما در فاز تهاجمی بهترین تیم لیگ برتر بود، به این خاطر که 52 گل در 30 بازی به ثمر رساند که بالاترین آمار است.
آرش رضاوند می‌گوید برای آنها فرقی ندارد چه تیمی به فینال می‌رسد چراکه باید برنده و قهرمان شوند.
سرپرست مس کرمان امیدوار است در یک قضاوت عادلانه شرایط تیمش برای رقابت برابر سپاهان فراهم شود.
باشگاهی که تیم فوتبالش در حساس‌ترین مقطع فصل قرار دارد و همچنان یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر است، با تصمیم هیات مدیره و سرپرست باشگاه تعدادی از عوامل اجرایی را برکنار کرده است.
باشگاهی که تیم فوتبالش در حساس ترین مقطع فصل قرار دارد و همچنان یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر است، با تصمیم هیات مدیره و سرپرست باشگاه تعدادی از عوامل اجرایی را برکنار کرده است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که از اهمیت فوق العاده دیدار با گل گهر سیرجان در راه کسب قهرمانی لیگ بیست و دوم آگاه است، تدابیر لازم برای پیروزی در این دیدار را اندیشیده است.
کدام تیم شانس بیشتری برای قهرمانی دارد و هر یک از سه مدعی از چه میزان شانس برای کسب جام برخوردارند؟
رقابت قهرمانی در بوندسلیگا به اوج هیجان خود رسیده است.
وقتی از ژوزه مورینیو سوال شد که دوست دارد چه تیمی قهرمان چمپیونزلیگ شود، او رئال را به چلسی ترجیح داد تا خشم هواداران باشگاه لندنی را باعث شود.
اولیور کان، مدیر بایرن مونیخ، می‌گوید اشتباهات این تیم کورس قهرمانی در بوندس‌لیگا را پرهیجان کرده ولی باواریایی‌ها می‌خواهند هر چه سریعتر به روال همیشگی یعنی حکمرانی بر این لیگ برگردند.
سرمربی پرسپولیس در شرایطی به برخی موانع و مشکلات علیه تیمش اشاره دارد که این مسئله تازگی ندارد و در دوران قهرمانی نیز جزئی جدانشدنی از این تیم بوده است.
سرمربی پرسپولیس در شرایطی به برخی موانع و مشکلات علیه تیمش اشاره دارد که این مساله تازگی ندارد و در دوران قهرمانی نیز جزیی جدانشدنی از این تیم بوده است.
سرمربی تیم والیبال زنان پیکان با بیان این‌که برایش فرقی ندارد که در فینال لیگ برتر زنان با چه تیمی مسابقه دهد، گفت: بازیکنانم انگیزه بسیار زیادی برای کسب مقام قهرمانی دارند.
استقلال اگر می‌خواهد نیم‌فصل را بالاتر از رقیب به پایان برساند، ابتدا باید خودش برابر تراکتور برنده شود و آن‌وقت امیدوار شود که نساجی پرسپولیس را شکست دهد. اگر چنین شود، استقلال در نیم‌فصل ۳۰ امتیازی می‌شود و بالاتر از پرسپولیس قرار می‌گیرد. حالت دیگری هم برای صدرنشینی استقلال وجود دارد که این یکی تا حدودی دشوار است.
سنگین‌وزن مدعی تیم ملی کشتی آزاد می‌گوید خیلی دوست داشت که در جام‌ جهانی اسنایدر هم مثل کامران قاسم‌پور شجاعت کشتی گرفتن در یک وزن بالاتر را داشت.
برخی پیش بینی‌های رسانه‌ای حاکی از آن است که علیرغم آن که در حالی که اروپایی‌ها امسال دوباره تعدادی باشگاه ملی قدرتمند دارند این بار رقبایی، چون برزیل و آرژانتین در یک مسابقه کلاسیک به دوئل از نوع فوتبالی آن در برابر یکدیگر خواهند پرداخت.
مسئولان تیم کشتی انبوه‌سازان هوتن سعی دارند تیمشان را هر چه بهتر برای حضور در نیمه نهایی لیگ برتر تجهیز کرده و زمینه جذب کشتی‌گیران روسی خود را فراهم آوردند.
مسئولان تیم کشتی انبوه‌سازان هوتن سعی دارند تیمشان را هر چه بهتر برای حضور در نیمه نهایی لیگ برتر تجهیز کرده و زمینه جذب کشتی‌گیران روسی خود را فراهم آوردند.
در هفته پایانی دور مقدماتی لیگ برتر کشتی آزاد، چهار تیم مدعی که صعودشان به مرحله بعدی قطعی شده و قهرمان از بین آن‌ها مشخص خواهد شد، در قائمشهر و رامسر با هم رودررو می‌شوند.
اخبار رسیده از باشگاه استقلال حاکی از آن است که مسئولان باشگاه در نظر دارند پس از پایان پنج هفته ابتدایی لیگ برتر و در تعطیلات پیش رو برای برپایی اردوی تیم ملی جشن قهرمانی استقلال را برگزار کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ