فوق ستاره تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز، تقاضای عجیبی از ستاره فیلم‌های اکشن هالیوود کزد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در هفته جاری تقاضای رسیدگی به لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب طبق اصل ۸۵ قانون اساسی را بررسی می‌کنند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در هفته جاری تقاضای رسیدگی به لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب طبق اصل ۸۵ قانون اساسی را بررسی می‌کنند.
تقاضای بررسی لایحه «حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب» بر اساس اصل ۸۵ قانون اساسی در جلسه علنی امروز مجلس اعلام وصول شد.
شاهمیرزایی گفت: دستاوردهای کسب‌شده در صنعت پتروشیمی ایران به همت و تلاش نیروهای متخصص کشور سبب شده است شاهد تقاضا برای همکاری‌های تخصصی پتروشیمیایی از سوی برخی کشورها باشیم.
رجبی مشهدی گفت: هفته‌ای که پشت سر گذاشتیم مصرف برق به ۷۲ هزار و ۷۲۵ مگاوات رسید به طوریکه بیش از ۳ هزار و ۲۰۰ مگاوات به مصرف برق کشور اضافه شد.
مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران گفت : تقاضای مصرف برق کشور در هفته جاری از مرز ۷۰ هزار مگاوات عبور خواهد کرد.
حرف های اخیر میرسلیم، این پیرمرد پرحاشیه ، یادآور خاطره دوستی است که تعریف می کرد که در یکی از مساجد اصفهان، می خواستند آیاتی را دور محراب نوساز آن کاشیکاری کنند. هیات امنا، آیاتی را برای این کار در نظر داشت و روحانی مسجد، دوست داشت آیات دیگری دور محراب نقش ببندد. این که نهایتاً چه شد، مهم نیست؛ شاهد مثال ماجرا این است که در آن دعوا، روحانی مسجد برای این که حرف خود را به کرسی بنشاند، از رهبری هزینه می کرد! چگونه؟! این گونه: من منصوب رییس سازمان تبلیغات استان اصفهان هستم، او منصوب رئیس سازمان تبلیغات کشور و ایشان هم منصوب رهبری است. پس من با دو واسطه منصوب رهبری ام و این که می گویم فلان آیات باید نوشته شوند، همانند این است که رهبری چنین نظری دارند! بنابراین شما مخالف رهبری هستید!
دبیرکل کانون صرافان گفت: هم‌اکنون برخی صادرکنندگان در نرخ‌های ۴۴‌ـ۴۵ هزار تومان اقدام به فروش ارز در قبال واردات به شرکتهای تجاری می‌کنند که عملاً از نرخ مصوب مورد نظر بانک مرکزی هم بالاتر می‌رود.
مدیر عامل باشگاه استقلال از سازمان لیگ تقاضا کرد، ورود بازیکنان خارجی به تیم های لیگ برتری را ممنوع کند!
مقاومت عجیب در فروش بلیت به میزان تقاضای تماشاگران، با برخوردی جالب از سوی هواداران پرسپولیس همراه شد.
گروه صنعتی ایران خودرو استقبال بالای مشتریان برای تغییر زمان تحویل تعهدات سال ۱۴۰۳ به سال جاری و اضافه شدن حدود ۵۳ هزار دستگاه به تعهدات امسال و پر شدن ظرفیت تولید سال جاری را عامل عدم حضور در مرحله دوم فروش در سامانه یک پارچه تخصیص خودرو اعلام کرد.
ناترازی برق تمام نشده و مجبور هستیم برنامه‌های مدیریت مصرف را همچون گذشته ادامه داده و اجرا کنیم؛ اما اگر مشترکان خانگی همراهی کنند از این فشار کاسته می‌شود.
وزیر منابع آبی عراق با اشاره به اینکه کشورش بدترین سال آبی را پیش رو دارد خواستار حمایت جامعه جهانی شد.
رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: تقاضای جمعی از جوانان بوشهری نامگذاری یکی از خیابان‌های مقابل سفارت انگلیس به نام شهید رئیسعلی دلواری است.
رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: تقاضای جمعی از جوانان بوشهری نامگذاری یکی از خیابان‌های مقابل سفارت انگلیس به نام شهید رئیسعلی دلواری است.
یک کارشناس اقتصادی گفت: نرخ ارز با توجه به تقاضا افزایش پیدا می کند و باسامانه نمی تواند نرخ ارز را مدیریت کرد.
تقاضای رسیدگی به طرح تشکیل سازمان ملی اقامت در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: حجم زیادی از تقاضا به بازار خودرو به علت سفته‌بازی و ناشی از افزایش قیمت ارز و تورم موجود است.
هفته آینده در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، درخواست تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مورد استیضاح وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بررسی می‌شود.
مدیر بهره برداری و بهداشت سازمان مدیریت میادین شهرداری گفت: در ۴۸ ساعت گذشته بازار تقاضای ۲۰ درصد رشد داشته و خرید مردم سبب می‌شود تا هم به سبد خانوارها و هم به تولیدکنندگان کمک شود.
کارت ملی چند؟ سوالی عجیب و مبهم که این‌روز‌ها در برخی از شبکه‌های اجتماعی و بازار‌های سیاه پرسیده می‌شود. ماجرا از خرداد ماه امسال آغاز شد. در آن دوران بانک مرکزی با هدف پاسخ به تقاضای بازار و کاهش التهاب قیمت به صرافان اجازه داد ارز صادرکنندگان را با نرخ توافقی خریداری و مطابق با قوانین به خریداران عرضه کنند. عرضه‌ای که از آن با عنوان ارز سهمیه‌ای یاد می‌شد و در ادامه با اجرای آن، پدیده‌ای با عنوان اجاره کارت ملی نیز در کشور شکل گرفت. پدیده‌ای که این روز‌ها پایش به بورس کالا نیز باز شده است.
یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که دولت در یک بندی از لایحه بودجه ۱۴۰۲ آورده است که تا زمان تصویب قانون برنامه هفتم، قانون برنامه ششم تمدید می‌شود.
هنوز مشخص نیست که هزینه و مخارج سنگین برگزاری چنین اردویی ، با باشگاه پرسپولیس است یا آنها تقاضا دارند که رایگان از امکانات این باشگاه های اماراتی استفاده کنند؟!
سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی گفت: در حالی که پیش بینی ها حاکی از پروازهای یک سر خالی نجف-تهران تا قبل از روز اربعین بود، اما گزارشها از حجم بالای تقاضای برگشت هوایی زائران خبر می دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ