مدیر بهره برداری و بهداشت سازمان مدیریت میادین شهرداری گفت: در ۴۸ ساعت گذشته بازار تقاضای ۲۰ درصد رشد داشته و خرید مردم سبب می‌شود تا هم به سبد خانوارها و هم به تولیدکنندگان کمک شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در هفته جاری تقاضای رسیدگی به لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب طبق اصل ۸۵ قانون اساسی را بررسی می‌کنند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در هفته جاری تقاضای رسیدگی به لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب طبق اصل ۸۵ قانون اساسی را بررسی می‌کنند.
تقاضای بررسی لایحه «حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب» بر اساس اصل ۸۵ قانون اساسی در جلسه علنی امروز مجلس اعلام وصول شد.
۳۲ قلم به عنوان کالای اساسی ثبت شده است که در این راستا می‌توان به گندم، برنج، انواع گوشت قرمز و سفید، تخم مرغ، شکر، لبنیات، روغن، حبوبات و… اشاره کرد.
شاهمیرزایی گفت: دستاوردهای کسب‌شده در صنعت پتروشیمی ایران به همت و تلاش نیروهای متخصص کشور سبب شده است شاهد تقاضا برای همکاری‌های تخصصی پتروشیمیایی از سوی برخی کشورها باشیم.
رجبی مشهدی گفت: هفته‌ای که پشت سر گذاشتیم مصرف برق به ۷۲ هزار و ۷۲۵ مگاوات رسید به طوریکه بیش از ۳ هزار و ۲۰۰ مگاوات به مصرف برق کشور اضافه شد.
مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران گفت : تقاضای مصرف برق کشور در هفته جاری از مرز ۷۰ هزار مگاوات عبور خواهد کرد.
حرف های اخیر میرسلیم، این پیرمرد پرحاشیه ، یادآور خاطره دوستی است که تعریف می کرد که در یکی از مساجد اصفهان، می خواستند آیاتی را دور محراب نوساز آن کاشیکاری کنند. هیات امنا، آیاتی را برای این کار در نظر داشت و روحانی مسجد، دوست داشت آیات دیگری دور محراب نقش ببندد. این که نهایتاً چه شد، مهم نیست؛ شاهد مثال ماجرا این است که در آن دعوا، روحانی مسجد برای این که حرف خود را به کرسی بنشاند، از رهبری هزینه می کرد! چگونه؟! این گونه: من منصوب رییس سازمان تبلیغات استان اصفهان هستم، او منصوب رئیس سازمان تبلیغات کشور و ایشان هم منصوب رهبری است. پس من با دو واسطه منصوب رهبری ام و این که می گویم فلان آیات باید نوشته شوند، همانند این است که رهبری چنین نظری دارند! بنابراین شما مخالف رهبری هستید!
دبیرکل کانون صرافان گفت: هم‌اکنون برخی صادرکنندگان در نرخ‌های ۴۴‌ـ۴۵ هزار تومان اقدام به فروش ارز در قبال واردات به شرکتهای تجاری می‌کنند که عملاً از نرخ مصوب مورد نظر بانک مرکزی هم بالاتر می‌رود.
شب اعدام صدام حسین روحیه خوبی داشت، خوشحال بود و اثری از اضطراب در او دیده نمی‌شد. آن شب او از ما برنج و گوشت مرغ خواست. برایش بردیم، با اشتهای خوب خورد و دوباره تقاضای عسل و آب جوش داشت. برایش فراهم شد سه لیوان عسل و آب جوش هم خورد و گفت: از کودکی این شربت را می‌نوشیده است.
گروه صنعتی ایران خودرو استقبال بالای مشتریان برای تغییر زمان تحویل تعهدات سال ۱۴۰۳ به سال جاری و اضافه شدن حدود ۵۳ هزار دستگاه به تعهدات امسال و پر شدن ظرفیت تولید سال جاری را عامل عدم حضور در مرحله دوم فروش در سامانه یک پارچه تخصیص خودرو اعلام کرد.
ناترازی برق تمام نشده و مجبور هستیم برنامه‌های مدیریت مصرف را همچون گذشته ادامه داده و اجرا کنیم؛ اما اگر مشترکان خانگی همراهی کنند از این فشار کاسته می‌شود.
اهواز - رئیس انجمن صنفی کشاورزان خوزستان ضمن تشریح دلایل کمبود و گرانی مرغ در خوزستان، یکی از علل آن را کم بودن تولید نسبت به تقاضای مرغ در استان دانست.
مدیر بهره برداری و بهداشت سازمان مدیریت میادین شهرداری گفت: در ۴۸ ساعت گذشته بازار تقاضا ۲۰ درصد رشد داشته و خرید مردم سبب می‌شود تا هم به سبد خانوارها و هم به تولیدکنندگان کمک شود.
بررسی میدانی بازار مرغ حاکی از کمترین نوسان قیمتی در این بازار داشته و افت تقاضا و مازاد تولید، قیمت گوشت سفید را در فروشگاه حتی به مبلغ کمتر از ۴۷ هزار تومان رسانده است.
قیمت برخی اقلام اساسی در هفته اول دی در فروشگاه های زنجیره ای و خرده فروشی های سطح شهر تهران اعلام شد.
مدیر دفتر بازرگانی داخلی کالاهای کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی گفت: در یک مقطع زمانی جوجه ریزی افزایش پیدا کرد در نتیجه در حال حاضر عرضه نسبت به تقاضا پیشی گرفته است.
اعرابی معاون بازرگانی سازمان میوه و میادین تربار تهران گفت: تقاضای خرید مرغ گرم در بازار مشابه روزهای گذشته افزایش یافته است.
یوسفخانی گفت: قیمت مصوب مرغ هر کیلو ۶۳ هزار تومان برای مصرف کننده است که الان عرضه زیاد و کم بودن تقاضا الان زیر نرخ مصوب بین ۵۵ تا ۶۰ هزار تومان در مراکز عرضه به دست مردم عرضه می‌شود.
یوسفخانی گفت: قیمت مصوب مرغ هر کیلو ۶۳ هزار تومان برای مصرف کننده است که الان عرضه زیاد و کم بودن تقاضا الان زیر نرخ مصوب بین ۵۵ تا ۶۰ هزار تومان در مراکز عرضه به دست مردم عرضه می‌شود.
رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار با اشاره به دلایل افزایش قیمت تخم مرغ در بازار گفت: هنوز قیمت این کالا به نرخ منطقی و واقعی خود نرسیده است.
دبیر انجمن صنفی تولیدکنندگان جوجه یک‌روزه می‌گوید در هفته‌های گذشته با کاهش تقاضای جامعه برای خرید مرغ، فعالان این صنعت با ضرر و زیان گسترده مواجه شده‌اند.
مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران از کاهش جوجه ریزی در ماه های اخیر خبر داد و گفت : تقاضا برای مرغ به شدت کاهش یافته است.
دستگیری قاتل ۲ طلبه اهل سنت گنبدی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ