وزیر منابع آبی عراق با اشاره به اینکه کشورش بدترین سال آبی را پیش رو دارد خواستار حمایت جامعه جهانی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران خواستار ارائه برنامه‌ای برای ایجاد توازن در تامین آب صنایع معدنی، بازبینی برنامه‌های تامین آب از سواحل جنوبی کشور و تسریع در عملیات
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در هفته جاری تقاضای رسیدگی به لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب طبق اصل ۸۵ قانون اساسی را بررسی می‌کنند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در هفته جاری تقاضای رسیدگی به لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب طبق اصل ۸۵ قانون اساسی را بررسی می‌کنند.
تقاضای بررسی لایحه «حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب» بر اساس اصل ۸۵ قانون اساسی در جلسه علنی امروز مجلس اعلام وصول شد.
شاهمیرزایی گفت: دستاوردهای کسب‌شده در صنعت پتروشیمی ایران به همت و تلاش نیروهای متخصص کشور سبب شده است شاهد تقاضا برای همکاری‌های تخصصی پتروشیمیایی از سوی برخی کشورها باشیم.
رجبی مشهدی گفت: هفته‌ای که پشت سر گذاشتیم مصرف برق به ۷۲ هزار و ۷۲۵ مگاوات رسید به طوریکه بیش از ۳ هزار و ۲۰۰ مگاوات به مصرف برق کشور اضافه شد.
وزیر نیرو گفت: آب به عنوان مهمترین عنصر حیاتی است که با توجه به افزایش تقاضا، مدیریت آن امری ضروری است.
وزیر نیرو گفت: آب به عنوان مهمترین عنصر حیاتی است که با توجه به افزایش تقاضا، مدیریت آن امری ضروری است.
شهریار- مدیرعامل آبفا غرب تهران با بیان این که مشکل فشار در شهریار هفته آینده به طور کلی رفع می شود، از مردم تقاضا کرد با صرفه جویی ۱۰ درصدی در مصرف آب، به آبرسانی بهتر به شهروندان کمک کنند.
مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران گفت : تقاضای مصرف برق کشور در هفته جاری از مرز ۷۰ هزار مگاوات عبور خواهد کرد.
شب اعدام صدام حسین روحیه خوبی داشت، خوشحال بود و اثری از اضطراب در او دیده نمی‌شد. آن شب او از ما برنج و گوشت مرغ خواست. برایش بردیم، با اشتهای خوب خورد و دوباره تقاضای عسل و آب جوش داشت. برایش فراهم شد سه لیوان عسل و آب جوش هم خورد و گفت: از کودکی این شربت را می‌نوشیده است.
حیدری منش یادآور شد: احتمال بالا آمدن آب در دیگر مسیل‌ها و رودخانه‌های شهری و روستایی وجود دارد، لذا تقاضا می‌شود شهروندان نسبت به ترددهای درون و برون شهری و توقف حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها اجتناب کنند.
بازدیدکنندگان از خیابان یک کیلومتری تحت کنترل آب و هوا در دبی می‌توانند باران و حتی برف را در صورت تقاضا تماشا کنند. ویدئویی از این خیابان ببینید.
اتاق تزریقات درمانگاه‌ها و مراکز درمانی این روز‌ها برچیده شده و نامش به «سرم‌تراپی» تغییر کرده، حالا یا مراجعه‌کنندگان خودشان تقاضای سرم دارند یا پزشکان برای‌شان تجویز می‌کنند. مراکز درمانی هم با اعلام اینکه برای سرُم تحت قرارداد بیمه‌ها نیستند، فاکتور آزاد تحویل بیماران می‌دهند تا هزینه یک سرم‌تراپی ساده حدود ۳۰۰-۲۰۰ هزارتومان آب بخورد.
پیش‌بینی می‌شود که مناطقی در غرب آسیا و شمال آفریقا طی سال‌های آینده به کم‌آب‌ترین مناطق جهان تبدیل شوند. تقاضا برای برخورداری از آب به دلیل رشد سریع جمعیت این مناطق افزایش یافته است. براساس آمار‌های سازمان ملل متحد، جمعیت این مناطق در سال ۲۰۱۶ به چهارصد میلیون نفر رسید و پیش‌بینی می‌شود که تا سال ۲۰۵۰ جمعیت این مناطق از مرز ۶۷۰ میلیون نفر عبور کند.
محمدعلی فرحناکیان: سال قبل مقامات افغانستانی اعلام کردند که اگر ایران آب بیشتری را از هیرمند تقاضا دارد می‌توان روی موضوع تبادل نفت با آب حساب کرد
جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه بزرگراه بابایی به دلیل ترکیدگی لوله آب و حفر گودال در حال تعمیر است، افزود: از همشهریان عزیز تقاضا داریم تا حل این مشکل توسط عوامل شرکت آب و فاضلاب از تردد‌های غیر ضروری در محدوده بزرگراه شهید بابایی خودداری کرده و حتی الامکان از مسیر‌های جایگزین مانند بزرگراه زین‌الدین استفاده کنند.
طبق آخرین آمار موجود، منابع آب از کل مصرف آب در کشور نزدیک به ۸۸‌درصد مربوط به بخش کشاورزی، ۱۰‌درصد مربوط به بخش شرب و ۲‌درصد مربوط به بخش صنعت بوده است. بخش کشاورزی در حالی بخش اعظم مصرف آب کشور را به خود اختصاص می‌دهد که در خوش‌بینانه‌ترین حالت، راندمان آبیاری در این بخش به ۴۴‌درصد می‌رسد. مصرف کلان و راندمان کم در بخش کشاورزی نشان می‌دهد که مشکل آب در ایران نه در سمت عرضه، بلکه در طرف تقاضای آن است.
کنسرسیوم و شبکه مراکز پژوهشی راهبردی طی بیانیه‌ای با موضوع حکمرانی آب، بر ضرورت تغییر نگرش در مدیریت منابع آب کشور از عرضه محوری به تقاضا محوری تاکید کردند.
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی با اشاره به دلایل گرانی سبزی در بازار گفت: علاوه بر چالش آب که تولید برخی از انواع سبزی را با مشکل مواجه کرده، با افزایش تقاضا نیز مواجه هستیم.
به دلیل نبود امکانات و ضعف در تامین آب آشامیدنی زائران، در ۲۵ کیلومتری مرز مهران، زائران اربعین از فرط تشنگی مقابل ماشین‌های عبوری را می‌گرفتند و از آن‌ها تقاضای آب می‌کردند.
رئیس موسسه تحقیقات آب یکی از اثرهای مدیریت غلط عرضه و تقاضا را از بین رفتن ظرفیت یخچال های طبیعی کشور برشمرد و گفت: کاهش ظرفیت یخچال‌های طبیعی به مشکلات آب کشور دامن زده است.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام خگستر به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد خگستر در روزهای آینده بورس است.
بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از شرکت شستا از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۹ اولین موضوعی بود که امروز در دستورکار امروز صحن قرار داشت که اجرای آن با موافقت ۱۶۱ نماینده حاضر در جلسه همراه شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ