پرتاب‌های نارنجک از کوآدکپتر مجهز به دوربین حرارتی در شب بر روی پیاده نظام ارتش روسیه در منطقه دونسک را ببینید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرزاد صفوی، برنده مدال پاراکاراته آسیا شادی خود را با رقیب مغلوب اینگونه تقسیم کرد. فرزاد صفوی، در بخش معلولان ذهنی «سندرم داون کلاس کا۲۲» با غلبه بر حریفانش موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.⁣ دومین دوره رقابت‌های پاراکاراته قهرمانی آسیا، ۳۰ تیر تا ۱ مرداد به میزبانی مالزی برگزار شد.
تیر و کمان، روش جالبی که ماهیگیر در رودخانه تنسی برای صید ماهی استفاده می‌کند. منبع: خبرآنلاین
بازیکنان و کادر فنی تیم ملی والیبال جوانان پس از کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های جوانان جهان صبح دوشنبه (۲۶ تیر ۱۴۰۲) با استقبال مسئولین به کشور بازگشتند.
نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۲ پنجشنبه ۱۵ تیر برگزار شد. در این ویدئو حاشیه‌های جالب برگزاری کنکور امروز را مشاهده می‌کنید.
سید افشین مباشر در روز پنجشنبه ۸ تیر با کشیدن دو تریلی به مجموع وزن ۹۵ تُن در مسافت ۲۵.۵۲ متر، رکوددار گینس شد. او سال گذشته هم هواپیمای ۴۳ تنی ام‌دی در مسافت ۱۴.۷۲ متر در ۳۶ ثانیه را کشید که این حرکت به عنوان رکورد ملی در ایران به ثبت رسید.
یک ویدیوی کلوزآپ اخیرا در فضای مجازی منتشر شده است که دقیقا نشان می‌دهد چرا نیش زنبور این قدر درد دارد. این ویدئو که نشان می‌دهد نیش زنبور چگونه کار می‌کند، بسیاری از بینندگان را ترغیب کرد که بگویند نیش زنبور بسیار پیچیده‌تر از آن چیزی است که تا به حال حدس می‌زدند.
این بالگرد، یک بالگرد سبُک نظامی چندمنظوره است که بر پایه ام‌دی ۵۰۰ و هیوز اواچ-۶ کایوس ساخته شد. این بالگرد توسط شرکت «بالگردسازی مک‌دانل داگلاس» توسعه یافته‌است که بخش بالگردسازی این شرکت، امروزه با نام ام‌دی هلیکاپترز به‌صورت مستقل فعالیت می‌کند.
یک گربه بالای تیر چراغ برق بود که ناگهان به سمت زمین سقوط کرد و بر سر مردی که در آنجا حضور داشت افتاد که برخورد منجر به مرگ او شد.
ویدیویی از شروع یک درگیری در پمپ بنزینی در برزیل که با یک تیر مستقیم به پایان رسید را ببینید.
چند کودک با سیم‌های تیر برق بازی خطرناکی انجام دادند.
مراسم جشن حجاب گروهی از دانش آموزان کالج فارسی و بوسنیایی در راستای تشویق و ترغیب نسل جوان و مسلمان بوسنی و هرزگوین با رعایت فرهنگ و آداب و رسوم اصیل اسلامی برگزار شد. این دانش آموزان طی یک سال گذشته تصمیم گرفتند تا حجاب را برای همیشه به عنوان راه زندگی خود انتخاب کنند.
کاپگان، خودروی زرهی بدون سرنشین که با همکاری شرکت‌های پیشرو در صنعت دفاعی ترکیه ساخته شد، بلافاصله پس از رونمایی به میدان رفت و برای اولین بار آزمایش شلیک کرد. کاپگان که به عنوان یک وسیله نقلیه زمینی بدون سرنشین کلاس متوسط قرار گرفته است، پس از اتمام کار روی بدنه برای آزمایش‌های به نمایش درآمده به میدان تیر منتقل شد.
برخورد ضربه سر امید نورافکن با تیر دروازه استقلال
عروسکی شبیه به رئیس جمهور ترکیه در جریان تظاهرات معترضان کُرد در استکهلم سوئد به صورت وارونه از یک تیر چراغ برق آویزان شد.
ستاره ایرانی هال سیتی اولین پاس گل فصل خود را مقابل ویگان داد.
رئیس پلیس آگاهی استان مازندران گفت: در این فیلم ادعا شده که فرد مورد اصابت آن گلوله مرحومه چلاوی بوده است در صورتی که بررسی‌های ما نشان می‌دهد ویدئو پخش شده تقطیع شده است.
رئیس جمهور روسیه ضمن بازدید از مرکز آموزش نظامی شهر «رازان» در غرب این کشور، با نیروهای در حال آموزش در این مرکز دیدار و در میدان تیر آن حضور یافت.
اتفاق هایی که شاید فقط در ایران می‌افتد؛ چسباندن تور به تیر دروازه با چسب نواری!
نماینده سابق پارلمان لبنان که یکی از مخالفان سرسخت تیراندازی در مراسم عروسی بوده است، در یک مراسم عروسی دست به اسلحه شد و تیر هوایی شلیک کرد!
تیم ملی والیبال ایران در ست سوم می‌توانست شرایط را به سود خود تغییر دهد اما در نهایت با نتیجه 3-0 شکست خورد.
بنر‌های جشن پیروزی روز چهارشنبه در کابل به اهتزاز درآمدند. صد‌ها پرچم سفید طالبان بر روی تیر چراغ‌ها و ساختمان‌های دولتی برافراشته شدند. اواخر روز سه شنبه، آسمان کابل با آتش بازی و تیراندازی جنگجویان طالبان روشن شد.
تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و پرسپولیس در نخستین بازی فصل خود به تساوی رضایت دادند.
در افغانستانی که دهه‌های اخیر درگیر جنگ و ناآرامی بوده است، زنان نقش کلیدی در تامین معاش خانواده‌ها داشتند و حالا با روی کارآمدن طالبان آن‌ها کمتر از گذشته از حق دسترسی به اشتغال برخوردارند.
در این فیلم بازدید سرزده رئیس قوه قضائیه از اتاق دادستان دماوند و مواجهه او با تعدادی پرونده اعتراضی ارجاع نشده مربوط به تیر امسال را مشاهده می‌نمایید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ