تیم ملی فوتسال ناشنوایان زیر ۲۱ سال در حالی برای اولین بار در مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی مالزی شرکت می‌کند که بدون هیچ شناختی نسبت به حریفان و با دست خالی برای کسب سکو رقابت خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سندرم نابغه یک مشکل نادر است که در میان افراد مبتلا به اختلالات رشدی یا آسیب‌های مغزی، به طور کلی در نیمکره‌ی چپ، شایع است. افراد مبتلا به این مشکل از خود استعداد‌های خارق العاده‌ای در زمینه‌ی موسیقی، نقاشی، محاسبات و ساخت مدل‌های سه بعدی نشان می‌دهد. این افراد با وجود نابغه بودن در برخی زمینه ها، در حوزه‌های دیگر با مشکل رو به رو هستند.
آسمانِ سیرجان به رنگ سفید در آمده بود و زیر سقف سالنِ آن آسمان، هیچ کس نمی‌خندید جز اصفهانی‌های میهمان.
رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان بر لزوم عقب‌نشینی رژیم صهیونیستی از کل اراضی باقیمانده تحت اشغال این رژیم، تاکید ورزید.
محققان جنین‌های موش را درون یک بیورآکتور ایجاد کردند که از سلول‌های بنیادی کشت‌شده در ظرف پتری (بدون تخمک و اسپرم) تشکیل شده بود. جنین‌ها به‌طور طبیعی رشد کردند و در روز سوم شروع به قد کشیدن کردند و در روز هشتم قلب تپنده برای آن‌ها ایجاد شد. این اولین باری بود که دانشمندان موفق به رشد جنین موش کاملاً مصنوعی در خارج از رحم شدند. این آزمایش جهشی را در مطالعات چگونگی تشکیل اندام‌های مختلف سلول‌های بنیادی و چگونگی جهش‌ها منجر به بیماری‌های رشدی نشان داد.
در زمان رعد و برق خطر صرفا در داخل خانه و محیط سربسته متوجه شما نیست. در آن هنگام به در‌ها و پنجره‌ها نزدیک نشوید، روی کف بتنی دراز نکشید، به دیوار‌های بتنی تکیه ندهید و از ایوان‌ها و بالکن‌ها دور بمانید.
رودی گارسیا، سرمربی جدید ناپولی‌ این تیم را به یک موسیقی پرشور تشبیه کرد.
این تنها برداشت جونو از رعد و برق در مشتری نبود، در واقع این فضاپیما ضربات زیادی را در جو ضخیم مشتری مشاهده کرده است که به دانشمندان کمک می کند تا تشخیص دهند که رعد و برق در غول گازی کاملاً شبیه به آن چیزی است که در اینجا روی زمین می بینیم.
باشگاه ناپولی اعلام کرد که رودی گارسیا، مربی باتجربه فرانسوی، را به عنوان سرمربی جدید انتخاب کرده است.
دسته‌ای از سخت پوستان به نام لایس چوبی (شپشی که در چوب زندگی می‌کند) نوعی ایزوپود (خرخاکی) هستند که دارای اسکلت بیرونی سخت و زره‌دار و هفت جفت پا هستند. این ویروس به دلیل نحوه رشدی که در داخل بدن حیوان دارد آن‌ها را آبی رنگ می‌کند.
رودی فولر، اسطوره سابق رم و لورکوزن در آستانه دیدار دو تیم در لیگ اروپا، گفت طرفدار ژرمن‌ها خواهد بود.
سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان گفت: وحید شمسایی جوانگرایی خوبی انجام داده اما با این تیم در جام جهانی موفق نمی شویم.
به‌گزارش روزنامه چینی SCMP، محققان چینی به مدت ۲۴ ساعت به یک سیستم هوش مصنوعی روی زمین اجازه دادند تا کنترل ماهواره کوچک رصدی Qimingxing ۱ را برعهده بگیرد. هدف این آزمایش این بود که مشخص شود این فناوری بدون دخالت انسان در کنترل ماهواره‌ها چگونه عمل خواهد کرد.
رادان در پاسخ به اینکه آیا پلیس ردی از احتمال عمدی بودن این موضوع یافته یا خیر، به ایسنا گفت: اولویت ما یافتن منشاء این پرونده است و تا آن زمان درباره عمدی یا غیرعمدی بودن آن قضاوتی نخواهیم کرد.
در پایان رقابتهای بین المللی جودو تهران تیم رعد پدافند بوشهر عنوان قهرمانی مسابقات جودو را بالای سر برد.
النصر با چند بازیکن غایب و البته با حضور رونالدو، خود را برای دیدار برابر الوحده آماده می کند.
النصر با چند بازیکن غایب و البته با حضور رونالدو، خود را برای دیدار برابر الوحده آماده می کند.
رودی فولر، مدیر تیم ملی آلمان، معتقد است تفاوت چندانی بین آلمان و آرژانتین که عنوان قهرمانی جهان را به دست آورد، وجود ندارد.
رودی گارسیا، سرمربی فرانسوی النصر عربستان، پس از پیروزی یک بر صفر برابر الاتفاق، درباره عملکرد کریستیانو رونالدو در این مسابقه صحبت کرد.
روزنامه آلمانی بیلد می‌گوید رودی فولر گزینه اصلی فدراسیون فوتبال آلمان برای جانشینی اولیور بیرهوف به عنوان مدیر تیم ملی آلمان است.
سرمربی النصر در یک کنفرانس خبری گفت قبل از جذب کریستیانو رونالدو به دنبال جذب لیونل مسی هم بوده و قصد داشت او را مستقیما از قطر به عربستان و تیمش منتقل کند.
تیم ملی فوتسال ناشنوایان زیر ۲۱ سال در حالی برای اولین بار در مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی مالزی شرکت می‌کند که بدون هیچ شناختی نسبت به حریفان و با دست خالی برای کسب سکو رقابت خواهد کرد.
روز جمعه در مناطق شمالی و جنوب شرق کشور به علت بارندگی و در نوار شرقی، غربی و بخش‌هایی از مرکز کشور به علت وزش باد و گرد و خاک، هشدار زرد برقرار است.
مطر در دادگاه حاضر شد و متهم به تلاش برای قتل شد، اما وی اعلام کرد که بی‌گناه است و با حکم دادگاه بدون قرار وثیقه در بازداشت خواهد ماند.
نویسنده مرتد کتاب موهن آیات شیطانی قصد داشت بعد از سالها زندگی مخفیانه به واسطه اهانت به مسلمانان، زندگی عادی را از سر بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ