در پایان رقابتهای بین المللی جودو تهران تیم رعد پدافند بوشهر عنوان قهرمانی مسابقات جودو را بالای سر برد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برادر مدافع تیم ملی جوانان عراق در مصاحبه ای تلویزیونی از توافق برادر خود با باشگاه مس رفسنجان ایران صحبت کرد.
رئیس فدراسیون تنیس در نشست با مدیرعامل رعد پدافند هوایی تهران گفت: به دنبال آن هستیم تا از ظرفیت‌های موجود برای رشد و ارتقای این ورزش بهره برده و شاهد حضور تنیسورهای ایرانی در سیزم هم باشیم.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم بارش‌های رگباری در نیمه جنوب و غرب استان طی امروز خبرداد.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برای روز جاری در ۹ استان رگبار پراکنده باران گاهی همراه با رعدوبرق وزش باد شدید و گردوخاک پیش بینی می‌شود.
بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگو‌های پیش‌بینی عددی، وضعیت جوی استان تهران از امروز تا چهارشنبه (۱۶ تا ۱۸ مردادماه) با گذر متناوب امواج بارشی آسمان، قسمتی ابری تا نیمه‌ابری همراه وزش باد در بعد از ظهر و شب، افزایش ابر، گاهی رگبار باران با احتمال رعدوبرق و افزایش سرعت وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
آسمانِ سیرجان به رنگ سفید در آمده بود و زیر سقف سالنِ آن آسمان، هیچ کس نمی‌خندید جز اصفهانی‌های میهمان.
رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان بر لزوم عقب‌نشینی رژیم صهیونیستی از کل اراضی باقیمانده تحت اشغال این رژیم، تاکید ورزید.
در زمان رعد و برق خطر صرفا در داخل خانه و محیط سربسته متوجه شما نیست. در آن هنگام به در‌ها و پنجره‌ها نزدیک نشوید، روی کف بتنی دراز نکشید، به دیوار‌های بتنی تکیه ندهید و از ایوان‌ها و بالکن‌ها دور بمانید.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برای روز جاری در ارتفاعات جنوب کرمان، شرق هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید را انتظار داریم.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با بیان اینکه یکشنبه در شمال استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی و ارتفاعات گیلان، دوشنبه در سواحل دریای خزر این وضعیت ادامه خواهد داشت، افزود: طی پنج روز آینده در نیمه شرقی کشور، برخی مناطق مرکزی، جنوب غرب و سواحل جنوبی کشور به ویژه استان‌های بوشهر، خوزستان و ایلام، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک دور از انتظار نیست.
از روز پنجشنبه تا شنبه (۲۵ تا ۲۷ خرداد) آسمان صاف تا کمی ابری در ساعات بعد از ظهر همراه با افزایش وزش باد و در نقاط مستعد گاهی با گردوخاک مورد انتظار است.
اداره هواشناسی استان تهران اعلام کرد: دمای تهران فردا افزایش می‌یابد.
رگبار و رعد و برق در ۲۲ استان
سازمان هواشناسی اعلام کرد: رگبار و رعد و برق تا پنجشنبه در تهران تداوم دارد.
رگبار و رعد و برق تا پنجشنبه در تهران
عضو تیم جودو رعد پدافند در مسابقات بین باشگاهی جام خلیج فارس، گفت: مسابقات خوبی را در این رقابت‌ها داشتیم که گل کار ما مبارزه با روس ها بود که موفق شدیم با شکست آنها جام را بالای سرمان ببریم.
تیم رعد پدافند بوشهر عنوان قهرمانی مسابقات جودو بین باشگاهی جام خلیج فارس را بالای سر برد.
مدیرعامل باشگاه رعد پدافند هوایی ارتش گفت: ما با قدرت پشت فدراسیون هستیم، تیم‌های خود را حفظ کرده و اضافه هم می‌کنیم.
آبادان- تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در هفته هفدهم لیگ برتر برابر حریف خود به پیروزی رسید.
تیم بسکتبال شهرداری گرگان با پیروزی در حساس ترین دیدار هفته هشتم لیگ برتر به صدرنشینی خود در این رقابتها ادامه داد.
سرمربی تیم کشتی فرنگی رعد پدافند گفت: داوری های لیگ فرنگی در حد مسابقات نبود و به نفع تیم حریف بود.
هفته اول بیست و دومین دوره لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه های کشور جام یادگار امام (ره) امروز در ورزشگاه تختی شهر اهواز برگزار شد.
هفته اول بیست و دومین دوره لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور جام یادگار امام (ره) امروز در استادیوم تختی شهر اهواز در حال برگزاری است.
روز جمعه در مناطق شمالی و جنوب شرق کشور به علت بارندگی و در نوار شرقی، غربی و بخش‌هایی از مرکز کشور به علت وزش باد و گرد و خاک، هشدار زرد برقرار است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ