رادان در پاسخ به اینکه آیا پلیس ردی از احتمال عمدی بودن این موضوع یافته یا خیر، به ایسنا گفت: اولویت ما یافتن منشاء این پرونده است و تا آن زمان درباره عمدی یا غیرعمدی بودن آن قضاوتی نخواهیم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان هواشناسی کشور ضمن هشدار درباره پدیده‌های سرمایشی و گرمایشی شدید به دلیل تغییرات اقلیمی و گرمایش زمین گفت: خرد بین المللی برای مقابله با این موضوع لازم است.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: اعتقاد ما بر این است که هر کسی امنیت را نشانه گرفت و به مامور ما حمله کرد باید همراه با اسلحه‌اش به زمین بیفتد.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: بار‌ها اعلام کرده و اعلام می‌کنیم هر کس به خود جرأت دهد و از دیوار قانون یا از مامور قانون عبور کند با تمام توان و ابزار قانونی با آن مقابله خواهیم کرد که نمونه آن کلانتری ۱۶ زاهدان است که در زمان حمله اشرار همه آن‌ها در همین مکان کشته شده وبه سزای اعمالشان رسیدند.
یک زمانی افراد مشهور به شدت مراقبت می‌کردند تا از مراسم خصوصی آن‌ها مانند عروسی، جشن تولد و ... عکس یا فیلمی منتشر نشود و الان دقیقا برعکس خودشان مثل بهرام رادان یا رضا گلزار تمام سعیشان بر این است که در بیشترین ظرفیت ممکن دیده شود، چه اتفاقی رخ داده است؟
ظرف ۲۴ ساعت گذشته پس از حضور دوباره حسین حسینی در محل تمرین استقلال نام یک دروازه‌بان دیگر نیز برای همراهی استقلال مطرح شد.
طبق ادعای موندودپورتیوو، بارسلونا یک بار دیگر گزینه جذب برناردو سیلوا از منچسترسیتی را به شکل جدی پیگیری خواهد کرد.
فرمانده کل فراجا گفت: گارد ملی فدراسیون روسیه شباهت‌هایی با سازمان یگان ویژه، نیرو‌های ویژه ضد تروریسم و رهایی گروگان فراجا دارد و یگان‌های رزمی را هم شامل می‌شود که آن یگان‌ها هم شباهت‌هایی با یگان تکاوری فراجا دارد.
رادمان گفت:در اخبار شنیدم نماینده همدان درباره لیتیوم کشف شده در همدان رقم عجیبی را عنوان کردند که شایدبه اشتباه گفته شده است.ایران صاحب۲۰ درصد لیتیوم جهان نیست و نباید آمارغلط ارائه کرد.
فرمانده فراجا گفت: از مردم درخواست می‌کنم سلاح غیرمجاز خود را تحویل دهند؛ اگر شرایطی داشته باشند که جزو دارندگان سلاح مجاز باشند، پیگیری می‌شود وگرنه سلاح غیرمجاز در دست‌شان غیر قانونی است و استفاده از آن نیز خلاف قانون است.
رادان با بیان اینکه پلیس برای مردم خدمتگزار و برای مجرمان، مقتدر است، گفت: در بحث حجاب و عفاف سعی‌کردیم نگاه برخوردی را از شرعی به قانونی تبدیل کنیم.
حمیدرضا قدمنان، مدیر عامل آرمان رایان شریف در نشست با رییس جمهور گفت: دستیار صوتی یک محصول راهبردی در حوزه هوش مصنوعی است و طبق تحقیقات صورت گرفته، زمین آینده فضای مجازی خواهد بود و با این محصول یک سونامی در فضای مجازی در چند سال آینده رخ خواهد داد. با فناوری های جدید می توان بسیاری از سوالات کاربران را حتی در حوزه های دینی پاسخ گفت. دستیار صوتی که شرکت های بزرگ در دست طراحی دارند، در چند سال آینده به مونس و همدم ایرانیان خواهد شد. از هوش مصنوعی چت جی‌پی‌تی درباره شب قدر مکاتبه کردم.
وزارت دفاع روسیه امروز در بیانیه ای درباره روند عملیات ویژه روسیه در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: مسکو یک ایستگاه رادار آمریکایی در اوکراین را منهدم کرد.
جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده مجلس با انتشار استوری در صفحه مجازی خود به اظهارات اخیر سردار رادان درباره دوربین‌های طرح حجاب واکنش جالبی نشان داد.
سردار رادان فرمانده فراجا در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یافت.
رادان: اجرای طرح عفاف و حجاب از فردا آغاز می‌شود/ دوربین‌های طرح عفاف و حجاب هیچ خطایی نخواهد داشت
رادان در خصوص رویکرد فراجا نسبت به عدم رعایت حجاب از سوی برخی از افراد گفت: همانطور که قبلاً گفتیم رویکرد ما نسبت به این موضوع دو نگاه است؛ یک اینکه قانون چه می‌گوید و به اصل قانون احترام بگذاریم و نکته دوم اینکه این موضوع دغدغه مردم نیز هست.
فرمانده کل انتظامی کشور افزود: از شنبه هفته آینده افرادی که در معابر عمومی، خودرو و یا در اماکن تجاری اقدام به کشف حجاب کنند با اسناد و مدارک به محاکم قضایی معرفی می شوند.
فرمانده فراجا از پیگیری اجرای طرح پلیس هوشمند خبر داد و افزود: برنامه داریم امسال اقدامات اولیه برای اجرای این طرح را عملی کنیم.
رادان تصریح کرد: در مازندران که از استان‌های مهم مسافر‌پذیر است اقدامات خاصی برای ایمنی در محورهای مواصلاتی در دستور کار قرار گرفته است، هر چند که در حوزه تصادفات در دو روز گذشته شاهد افزایش تلفات در جاده‌ها بودیم که زیبنده کشور نیست.
فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه این نیرو برای حل دو معضل که دغدغه مردم است هم قسم شده‌اند، گفت: یکی از موضوعات مقابله با سارقان و مالخران است که تعداد زیادی سارق و مالخر دستگیر شدند و اجناس در اختیار اداره آگاهی قرار گرفته است تا تعیین مالکیت شود.
رادان تصریح کرد: در مازندران که از استان‌های مهم مسافر‌پذیر است اقدامات خاصی برای ایمنی در محورهای مواصلاتی در دستور کار قرار گرفته است، هر چند که در حوزه تصادفات در دو روز گذشته شاهد افزایش تلفات در جاده‌ها بودیم که زیبنده کشور نیست.
وزیر منابع آب عراق ضمن هشدار درباره سدسازی ترکیه اعلام کرد: عراق دیگر کشور «بین النهرین» به خاطر دو رود عظیم دجله و فرات نیست چرا که این دو رود تبدیل به کانال‌های آبی ساده‌ای شده‌اند.
همزمان با کمپین آنجلینا جولی و درخواست او از دخترانی ایرانی برای فرستادن بریده‌ای از مو‌های شان به یک آدرس در خارج از ایران، بحث درباره بیوتروریسم و سرقت ژنتیکی از سر گرفته شده است.
رادان حالا دوباره عرصه نیروی انتظامی کشور را تحویل گرفته، در حالی که دیگر خبری از ون‌های گشت ارشاد نیست و قرار است نظارت بر حجاب به شیوه‌های جدید صورت پذیرد. فرمانده، اما بدون شک باز هم تعارف ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ