گویا فیفا به فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرده که علیرضا بیرانوند نباید برابر ولز بازی کند. فدراسیون جهانی فوتبال به فدراسیون فوتبال ایران هشدار داده که باید قوانین پروتکل ضربه به سر و صورت را رعایت کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روستوف علی‌رغم حضور ۹۰ دقیقه‌ای مهاجم ایرانی خود مقابل سوچی شکست خورد.
روستوف علی‌رغم حضور ۹۰ دقیقه‌ای مهاجم ایرانی خود مقابل سوچی شکست خورد.
ووت وخهورست علی‌رغم به ثمر رساندن دو گل در منچستریونایتد، حضورش در این تیم را تحقق رویاهایش تلقی می‌کند.
علیرغم حضور ریاست دادگاه و نماینده دادستان و نماینده شاکی وانتظار کافی و طولانی مدت توسط دادگاه و نظر به اینکه متهمه سپیده قلیان با عنایت به توصیه‌های فراوان حاضر به رعایت حجاب و شئونات اسلامی نشد؛ لذا جهت تشکیل جلسه به دادگاه اعزام نشد.
سرمربی تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان گفت: علی‌رغم انتشار اخباری مبنی بر انصراف این تیم از رقابت‌های سوپرلیگ بانوان، باشگاه مس رفسنجان از ماه قبل برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده بود.
احتمال غیبت پیر لوئیجی کولینا، علی‌رغم دعوتی که از آن انجام شده در دربی تهران است.
خطیب نماز جمعه تهران گفت: روحانیت به پاس خدمتش به مردم علیرغم تمام تخریب‌ها در دل‌های آنها حضور دارد.
الاهلی علی‌رغم بهره‌مندی از حضور دو بازیکن ایرانی خود مقابل قطر اس. سی شکست خورد.
فاینورد علی‌رغم حضور ثابت ملی‌پوش ایرانی خود شکست سنگینی مقابل رُم متحمل شد و نتوانست به نیمه‌نهایی لیگ اروپا برسد.
رسانه های آمریکایی اعلام کردند که علیرغم حضور ۲ خلبان اوکراینی در کشورشان، ارسال جنگنده اف- ۱۶ به کی یف از سوی واشنگتن هنوز در هاله‌ای از ابهام است.
علیرغم بیماری دانیال اسماعیلی فر که حضور این بازیکن گلساز را برابر نفت مسجدسلیمان با ابهام مواجه کرده، خیال یحیی تا حد زیادی بابت سمت راست راحت است.
مدافع راست پرسپوليس علیرغم بیماری و عدم حضور در تمرین گروهی، برابر سپاهان به میدان رفت.
رئیس جمهور در پی حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نوشت: علی‏رغم خیال خام توطئه‌گران، در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، جلوه‏‌های تازه‏‌ای از شور انقلابی و حماسه حضور به تصویر درآمد تا دنیا ببیند و بداند که آحاد مردم در میدان ایستاده است.
علیرغم حضور سیامک نعمتی در لیست عدم نیاز یحیی گل محمدی، باشگاه شرایط پیش پای وی برای جدایی قرار داده که باعث شده طرفین به توافق دست نیابند.
نفتی‌های آبادان علی‌رغم حضور سرمربی جدید و برزیلی از معرفی رسمی آن پرهیز می‌کنند.
ایران در شرایطی نتوانست جواز حضور در مرحله بعدی جام جهانی را به‌دست آورد که در طول برگزاری مسابقات و حتی قبل از آن زیر شدیدترین فشار‌های روحی و روانی بود؛ فشار‌هایی که به طرق مختلف از جانب دشمنان تابلودار و همیشگی و مزدوران داخلی و خارجی به تیم وارد می‌شد. با این حال اعضای تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ به ویژه در دیدار با تیم‌های ولز و آمریکا تمام توان خود را به کار گرفتند و علی‌رغم شایستگی از صعود به دور بعدی بازماندند.
علیرغم تأکید چند باره جمهوری اسلامی ایران مبنی بر لزوم پایان بخشیدن به حضور گروههای تروریستی در خاک کردستان عراق، اربیل باز هم ادعاهایی در این باره مطرح کرد.
علیرغم مصدومیت شدید سادیو مانه، این ستاره سنگالی هنوز بابت حضور در جام جهانی به طور کامل ناامید نشده است.
باشگاه پرسپولیس علیرغم برنامه ریزی برای حضور در اردوی خارجی در تعطیلات، به جمع بندی نهایی در خصوص محل برگزاری آن نرسیده است.
در شرایطی که در شبکه های مجازی اعلام می شود خیابان های شهر ناآرام است، خبرنگار مهر روایت میدانی از آرامش شهر را به تصویر کشیده است.
در شرایطی که در شبکه های مجازی اعلام می شود خیابان های شهر ناآرام است، خبرنگار مهر روایت میدانی از آرامش شهر را به تصویر کشیده است.
علیرغم تدابیر امنیتی رژیم صهیونیستی در اطراف مسجدالاقصی، ۵۰ هزار فلسطینی با حضور در این مسجد، نماز جمعه را اقامه کردند.
رئیس سابق کمیته ملی المپیک در مورد انتخاب خسروی وفا به عنوان رئیس جدید کمیته ملی المپیک گفت: حضور خسروی وفا بار را از روی دوش من برداشت. از او تقدیر و تشکر می‌کنم که علی‌رغم همه مقاومت‌ها پیشنهاد من و سجادی را پذیرفت.
در معاملات امروز سه شنبه ۱۴ تیرماه ۱۴۰۱ هر قطعه سکه تمام طرح قدیم ۱۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز ۱۵ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان تعیین شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ