پیروزی پرگل تیم ملی انگلیس برابر ایران با واکنش‌های زیادی در این کشور روبرو بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرهاد مجیدی می‌گوید آخرین ایرانی‌ای است که قهرمان آسیا شده، ولی امیدوار است استقلال به این عنوان دست پیدا کند.
برای آن دسته از مقامات که سر در محافل دولتی دارند و از تعریف و تمجید همگنان و هم‌فرقه‌ای‌ها دچار خودشیفتگی‌های سیاسی می‌شوند فریاد بیچارگان به سیاهچاله ناشنوایی می‌رود. «نژادپرستی سیاسی» از طریق «محرومیت توده‌ای» به «نژادپرستی عمومی» تبدیل و تأویل می‌شود و سیل بنیان‌کنی را فراهم می‌کند؛ هرچند اشتغال‌زایی و منفعت‌طلبی و خودشیفتگی‌های خود را در زیر زرورقی رنگین از ارزش‌های انقلابی بپوشانید.
بهترین گلزن فصل گذشته لیگ دسته اول قراردادش با شمس‌آذر را تمدید کرد.
حمید طاهرخانی هافبک اسبق پرسپولیس قرارداد خود را با تیم دسته اولی خیبر تمدید کرد و فصل آینده نیز در این تیم کار را دنبال خواهد کرد.
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تمجید از شخصیت شهید خضر عدنان تاکید کرد که پیروزی ملت فلسطین نزدیک است.
رئیس پارلمان لبنان توافق میان ایران و عربستان را مورد تمجید قرار داد و گفت: این بارقه امیدی است که هرگز آن را از دست نداده ایم و نخواهیم داد.
روزنامه as اسپانیا در گزارشی به بررسی نتایج خمز از زمان حضورش در تراکتور پرداخت؛ گزارشی که نشان می‌دهد خمس در ۱۱ مسابقه‌ای که روی نیمکت تراکتور بوده و از ۳۳ امتیاز ممکن، ۲۱ امتیاز به دست آورده است.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان از تلاش تیمش در دقایق پایانی مسابقه برای کسب پیروزی تمجید کرد.
بازیکن شمس آذر با تمجید از نمایش تیمش در این فصل از لیگ دسته اول، مدعی است که باید با تمرکز بیشتر به دنبال دستیابی به سهمیه صعود طی دیدارهای باقیمانده باشند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه این تیم ۱۱ امتیاز با اشتباهات داوری از دست داده است، به تمجید از دو بازیکن تیمش پرداخت و دلیل بازی ندادن به سجاد شهباززاده را توضیح داد.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نشست حمایت از «آریه درعی» وزیر برکنار شده امور داخلی و بهداشت مشارکت و از وی تمجید به عمل آورد.
کاپیتان مس رفسنجان با تمجید از نمایش تیمش طی هفته‌های اخیر مدعی است طی دیدارهای آتی به نتایج بهتری نیز دست خواهند یافت.
شروع فصل بدون مهاجم درجه یک و از دست دادن بهترین بازیکن در سه بازی پایانی نیم فصل و در نهایت صدرنشینی: این کارنامه شایسته تمجید است.
ایشان با اشاره به برخی صفات شخصی سردار از جمله شجاعت، ایمان، مسئولیت پذیری، خطرپذیری، هوش، عقلانیت، پیش قدم بودن در کارهای بر زمین مانده و حرکت بدون تردید و توقف گفتند: اخلاص شهید از همه این ویژگی ها برتر بود و همین باعث شد، پروردگار او را در جهان این گونه محل احترام و تمجید و تجلیل قرار دهد.
ایشان با اشاره به برخی صفات شخصی سردار از جمله شجاعت، ایمان، مسئولیت پذیری، خطرپذیری، هوش، عقلانیت، پیش قدم بودن در کارهای بر زمین مانده، و حرکت بدون تردید و توقف گفتند: اخلاص شهید از همه این ویژگی ها برتر بود و همین باعث شد پروردگار او را در دنیا اینگونه محل احترام و تمجید و تجلیل قرار دهد
زلاتکو دالیچ، سرمربی کرواسی از عملکرد شاگردانش مقابل ژاپن تمجید کرد.
جان هردمن، سرمربی تیم ملی کانادا، با وجود حذف از جام جهانی 2022، از عملکرد تیمش تمجید کرد.
طی بخشنامه‌ای از سوی سازمان ثبت احوال کشور اعتبار آن دسته از کارت‌های هوشمند ملی که اعتبار آنها تا اخر سال ۱۴۰۳ و قبل از آن است، تا پایان سال ۱۴۰۵ تمدید شد.
طی بخشنامه‌ای از سوی سازمان ثبت احوال کشور اعتبار آن دسته از کارت‌های هوشمند ملی که اعتبار آنها تا اخر سال ۱۴۰۳ و قبل از آن است، تا پایان سال ۱۴۰۵ تمدید شد.
درست در روز‌هایی که رسانه‌های اماراتی از سبک و سیاق مربیگری فرهاد در امارات تعریف و تمجید می‌کنند، تیم او یعنی اتحاد کلبا توانسته بهترین شروع تاریخ در لیگ امارات را هم داشته باشد.
رضا خالقی‌فر معتقد است سایپا با حضور کادرفنی و کادر مدیریتی جدید، شخصیت خود را به دست آورده است.
سخنگوی باشگاه اتحاد کلباء با تمجید از عملکرد تیم فرهاد مجیدی، اعلام کرد آنها از نتایج به دست آمده رضایت دارد.
عضو انجمن تخصصی صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه‌سازان خودرو کشور حرکت گروه خودروسازی ایران خودرو در راستای ارتقای استاندارد محصولات تولیدی این شرکت در شرایط تحریمی را قابل تقدیر و بسیار ارزنده دانست و گفت: اگر زیان ناشی از قیمت‌گذاری دستوری بر صنعت خودرو تحمیل نمی‌شد، شرکت ایران خودرو بسیار زودتر به اهداف خود در راستای ارتقای استاندارد دست می‌یافت، هر چند اقدامات اخیر نیز قابل تقدیر است.
سرمربی ملوان با تمجید از تیم رقیب خود در بازی فردا، ابراز امیدواری کرد با حضور هواداران موفق شوند به نتیجه دلخواه دست یابند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ