بازیکن شمس آذر با تمجید از نمایش تیمش در این فصل از لیگ دسته اول، مدعی است که باید با تمرکز بیشتر به دنبال دستیابی به سهمیه صعود طی دیدارهای باقیمانده باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ما نباید به دلخوشی‌های کوچک دل ببندیم. اگر می‌خواهیم در قطب اقتصادی منطقه‌ای جایی داشته باشیم، باید همکاری گسترده و همگرایی منطقه‌ای ایجاد کنیم؛ همانطور که اعراب با یکدیگر کار و سرمایه گذاری می‌کنند. در حال حاضر عراقی‌ها با شورای همکاری‌های خلیج فارس و به ویژه عربستان و امارات همین رفتار را دارند و سرمایه گذاری‌های چندمیلیارد دلاری در بصره و سایر شهر‌های مهم، جذب می‌کنند. ترکیه نیز رفتاری مشابه انجام داده است. سفر اخیر اردوغان به عربستان، امارات و کشور‌های عرب منطقه با همین هدف انجام شد و پیش بینی می‌شود سرمایه گذاری‌های ده‌ها میلیارد دلاری بین ترکیه و کشور‌های منطقه شکل بگیرد. دلخوشی ما به تعدادی سفر درست نیست. این سفر‌ها به لحاظ دیپلماتیک مثبت است، اما باید دستاورد اقتصادی نیز داشته باشند. تحقق همه این اهداف به عملکرد تیم دیپلماسی دولت سیزدهم بستگی دارد.
مدیر حوزه های علمیه گفت: پاسخگویی و کنشگری با واقعیت های حوزه ما متفاوت است. امروز بسیاری از سنگرها را از دست دادیم و در بسیاری از مسایل دچار تفرق شده ایم. در تبلیغ و تبیین دین، یک انسجام و راهبری واحدی وجود ندارد.
در حال حاضر انگیزه‌های عربستان برای عادی‌سازی روابط با اسرائیل ضعیف شده است. اما همچنان مایل نیست آمریکا و اسرائیل را ناامید کرده و از خود دور نماید. اطمینان از دوستی و همکاری ایران موجب قوت قلب عربستان و دوری بیشترِ آن از اسرائیل خواهد شد. در شرایط کنونی که دولتی افراطی و عرب ستیز و اسلام‌ستیز در اسرائیل بر سر کار آمده که بی محابا به حقوق اعراب و مسلمانان و مسجدالاقصی تجاوز می‌کند، عربستان نمی‌تواند به اسرائیل خوشبین باشد و به آن نزدیک گردد.
عضو شورای عالی سیاسی یمن تاکید کرد که بیانیه صادره از سوی نشست سران کشورهای عربی در جده، منعکس کننده واقعیت نیست و کشورهای متجاوز به یمن، خواهان صلح در این کشور نیستند.
اکنون، عربستان سعودی به جای تلاش برای منزوی کردن ایران، یک استراتژی چند وجهی را دنبال می‌کند که تعامل با ایران را با تلاش برای مقابله با نفوذ آن در سراسر منطقه، از جمله در سوریه درهم‌می‌آمیزد. این هفته مقامات سعودی برای گفتگو‌های صلح با حوثی‌ها به یمن سفر کردند. کشور‌های خاورمیانه منافع مختلفی در سوریه دارند. میلیون‌ها پناهنده سوری به کشور‌های همسایه اردن، لبنان و ترکیه گریختند. برخی کشور‌ها مانند عراق مایلند مسیر‌های تجاری خود را از طریق سوریه باز کنند.
برای اسرائیل نزدیکی عربستان سعودی و ایران با ابعاد منطقه‌ای و بین المللی هزینه استراتژیک خواهد داشت. منافع ملی اعراب مستلزم بازنگری دقیق در موقعیت اسرائیل در معادلات منطقه‌ای و کاهش نفوذ آن است.
اعراب هیچ تلاش دسته جمعی چشمگیری برای رسیدگی به هرج و مرج انجام نداده اند احتمالا به دلیل این باور که به طور طبیعی از بین خواهد رفت در حالی که این بی نظمی می‌تواند پیامد‌های ناخواسته‌ای داشته باشد. با وخامت شرایط سیاسی ممکن است اوضاع از کنترل خارج شود.
شاید برای ما این واژگان خوشایند نباشد، اما باید بپذیریم که عراق جدید، مسیر «استقلال» را در سیاست خارجی و داخلی در پیش گرفته است. این مسیر نه قابل توقف است و نه قابل برگشت. در چنین میدانی، کسی برای ایران فرش قرمز پهن نخواهد کرد که نفوذ سیاسی یا حضور اقتصادی‌اش در عراق را گسترش دهد. دیگر بازیگران، اعم از ترکیه، آمریکا و اعراب حاشیه خلیج فارس، بازیگری خاص خود را دارند... به نظر می‌رسد، ایران نیز با پذیرش واقعیات عراق جدید، با استراتژی‌ها نوین وارد این رقابت تنگاتنگ شود. صرف متهم کردن السودانی به بدعهدی، تنها برآینداش از دست دادن فرصت‌ها و گسترش نفوذ رقبا خواهد بود.
شهبازی اول از همه دوست دارد تقسیم‌بندی درستی از اقوام ترک‌زبان داشته باشد: «آذربایجانی‌ها ریشه ترکی ندارند و بعدها ترک‌زبان شده‌اند. مثل مصری‌ها که بعد از هجوم اعراب، زبان عربی را پذیرفتند؛ یعنی عرب‌زبان شدند، اما عرب نیستند. نکته دیگر این است که ما در ایران ترک‌های زیادی داریم که به ترک‌های خراسانی، قشقایی، خلج و... طبقه‌بندی می‌شوند.»
اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه با صدور بیانیه‌ای اقدام وقیحانه نشریه فرانسوی به ساحت رهبر معظم انقلاب را شدیدا محکوم کرد.
در بخشی از صحبت های شی جین‌پینگ، رییس‌جمهور چین می خوانیم: تماس‌های بین چین و کشور‌های عربی به بیش از ۲۰۰۰ سال قبل بازمی‌گردد. جریان‌های مداوم کاروان‌ها در امتداد جاده ابریشم زمینی و بادبان‌های متحرک در امتداد جاده ادویه دریایی شهادت داده‌اند که تمدن‌های چینی و عربی با یکدیگر تعامل کرده و یکدیگر را از یک سوی قاره آسیا تا سوی دیگر آن الهام بخشیده‌اند.
در طول تاریخ سرزمین اصلی ایران - آنچه امروز هم خانهٔ ماست - هزاران بار از سوی اقوام و تمدن‌های مختلف پیرامونش مورد هجوم قرار گرفته. بار‌ها به اشغال بیگانگان درآمده، ولی به حیات فرهنگی مستقل خود ادامه داده. بدون مراجعه به متن کتاب‌ها هر کدام از ما می‌توانیم سیاههٔ‌بالابلندی از اسامی این مهاجمان را پشت هم بیاوریم. از سکا‌ها و خزر‌ها و یونانی‌ها و اعراب گرفته تا تاتار و مغول و روس و انگلیس. شاید ایران بیش از هر سرزمین دیگری در جهان مورد حمله قرار گرفته باشد.
ظهور اسلام، بازگشتی به یکتاپرستی بود که داشتن هرگونه فرزند یا شریک را برای الله نفی می‌کرد. بر طبق آیات قرآن، خدایان دیگر به غیر از الله که در مکه یا هر جای دیگر پرستیده می‌شدند صرفا ابداعاتی از جانب خود مردم بودند که هیچ مبنای واقعی وحیانی نداشتند.
جعفر قادری درباره علت افزایش قیمت ارز در کشور گفت: افزایش نرخ دلار تحت تاثیر چند عامل است؛ کشور در طول یکی دو سال گذشته با تورم مواجه بوده که این تورم خودش را در قیمت دلار تخلیه می‌کند. به عبارت دقیق‌تر وقتی تورم داخلی بیشتر از تورم خارجی باشد و اثر تورم مازاد روی دلار تخلیه نشود، قیمت دلار حالت فنر فشرده پیدا می‌کند که با کوچکترین فشاری، آزاد شده و قیمت ارز بالا می‌رود.
توضیحات اعرابی معاون بازرگانی سازمان میادین میوه و تربار استان تهران را در خصوص وضعیت امروز بازار مرغ میدان بهمن را مشاهده می‌کنید.
عضو ارشد حزب دموکرات کردستان عراق در توییتی به موضع گیری درباره گرایش کشورهای عربی به ویژه عربستان سعودی به چین پرداخت و اعلام کرد که چین نمی تواند تامین کننده امنیت باشد.
نبود یک چشم‌انداز مشخص در حوزه احیای برجام و لغو تحریم‌ها موجب شده دولت چین - که یک سیاست خارجی اقتصاد‌محور و تجارت‌محور دارد - انگیزه چندانی برای نزدیک‌تر شدن به ایران نداشته باشد. همین بی انگیزگی نیز دولت چین را مستعد کرده تا برای تحکیم روابط خود با کشور‌های عربی - برای خوش‌آمد آن‌ها - بعضاً مواضع ضد ایرانی اتخاذ کند
نبود یک چشم‌انداز مشخص در حوزه احیای برجام و لغو تحریم‌ها موجب شده دولت چین - که یک سیاست خارجی اقتصاد‌محور و تجارت‌محور دارد - انگیزه چندانی برای نزدیک‌تر شدن به ایران نداشته باشد. همین بی انگیزگی نیز دولت چین را مستعد کرده تا برای تحکیم روابط خود با کشور‌های عربی - برای خوش‌آمد آن‌ها - بعضاً مواضع ضد ایرانی اتخاذ کند
اعرابی معاون بازرگانی سازمان میوه و میادین تربار تهران گفت: تقاضای خرید مرغ گرم در بازار مشابه روزهای گذشته افزایش یافته است.
علی اصغر اعرابی زننده یکی از زیباترین گل‌های هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر بود.
به گفته مدیر حوزه‌های علمیه کشور، اختاپوس رسانه‌ای مستکبران انقلاب و شکوه ملت ایران را نشانه گرفته و بیش از ۲۰۰ کانال ماهواره‌ای به تبلیغ علیه ایران مشغول هستند.
یکی از نزدیکان آیت الله اعرافی گفت: متأسفانه عده‌ای با سوء استفاده از فضای پیش آمده، حرف‌هایی در فضای مجازی به آیت الله اعرافی نسبت داده‌اند که کذب است.
شبکه خبری آمریکایی به تلاش اعراب حاشیه جنوبی خلیج فارس در بهبود روابط با جمهوری اسلامی ایران پرداخت و نوشت، اعراب سیاست عمل‌گرایانه در قبال تهران اتخاذ کرده‌اند.
الازهر مصر با محکوم کردن تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه، اتحاد اعراب و مسلمانان برای حمایت از فلسطین و مقابله با رژیم صهیونیستی را خواستار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ