سرمربی تیم فوتبال سپاهان از تلاش تیمش در دقایق پایانی مسابقه برای کسب پیروزی تمجید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اخیرا نحوه استفاده ما از داده‌ها برای مراقبت‌های بهداشتی، استفاده از پهپاد‌ها در درگیری‌های نظامی و برای غلبه بر شانس‌های شرط بندی تقریبا غیرقابل حل در رویداد‌های ورزشی آغاز شده است.
تیم فوتبال تراکتور که مسیر درستی را برای رسیدن به قهرمانی در لیگ برتر در پیش گرفته، با تدابیر مالک باشگاه و سرمربی اسپانیایی این تیم، در فصل بیست و سوم یکی از شانس‌های اصلی خواهد بود.
بارسلونا مثل همیشه یکی از شانس‌های قهرمانی چمپیونزلیگ خواهد بود، اما همان‌طور که ژاوی اشاره کرده، این تیم هنوز در سطحی نیست که خود را یک مدعی بزرگ برای فتح این جام بداند.
مردم واقعاً می‌خواهند که طلسم‌های‌شان کار کند. بنابراین، وقتی این طلسم‌ها کار نمی‌کند، ما انگیزه‌مان را برای به خاطر آوردن آن‌ها از دست می‌دهیم یا ممکن است شانس‌مان را به عوامل دیگری پیوند بزنیم. اگر تیم‌شان ببازد، ممکن است داور را مقصر بدانند. اما اگر تیم‌شان ببرد، احتمالش خیلی بیش‌تر است که آن را به لباسی که پوشیده‌اند نسبت بدهند.
برناردو سیلوا می‌گوید اگر دنبال لذت بردن از بازی‌های بزرگی مثل فینال لیگ قهرمانان باشید، شانس‌تان برای موفقیت در آن‌ها هم بیش‌تر می‌شود.
در فاصله کمتر از ۴۸ ساعت به دیدار دربی، سیامک نعمتی آخرین شانس‌های خود را برای حضور در لیست این بازی دنبال می‌کند.
سجاد شهباززاده آخرین شانس‌های خود برای شکستن طلسم ویژه را امتحان می‌کند.
سرمربی پرتغالی استقلال استفاده بهتر پرسپولیس از شانس‌ها را دلیل پیروزی این تیم عنوان کرد.
کانر گلگر، هافبک چلسی، مدعی شده که شانس‌های این تیم برای گلزنی از رئال بیشتر و بهتر بوده است.
امتیازی نزدیک سه تیم سپاهان و استقلال و پرسپولیس باعث شده هیجان لیگ در هفته های پایانی به اوج خودش برسد.
تیری هانری در برنامه‌ای زنده خودش را یکی از شانس‌های سرمربیگری تیم ملی آمریکا مطرح کرد.
تصمیم گیری در مورد اینکه چه تعداد شمشیرباز به قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا اعزام شوند به کمیته فنی واگذار شد اما فقط اعزام شانس‌های مدال در دستور کار قرار دارد.
تیم‌های پایه باشگاه فولاد در تمامی رده‌ها یکی از شانس‌های اصلی برای قهرمانی هستند.
مهم‌ترین چالش در برپایی این مدل کنکور، دو نوبت بودن آن است: کسی که در دی‌ماه امتحان داده، در تیرماه هم شانس‌اش را امتحان می‌کند، دانش‌آموز در این شرایط بلاتکلیف است و نمی‌داند کدام آزمون را بهتر از سر گذرانده است. این‌ها پیچیدگی‌های آماری دارند. سازمان سنجش می‌گوید، درصد را در نظر می‌گیریم، اما ۷۰ درصد آزمون دی‌ماه با ۷۰ درصد آزمون تیرماه، یک ارزش دارد؟
حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور گفت: فارغ‌التحصیلان نباید نگران شغل‌شان در آینده باشند. باید جذب محیط‌های اشتغالی ‌شوند که در شان‌شان است. توجه به استعدادهای خاص، عین عدالت است.
هری کین، ستاره تیم ملی انگلیس، معتقد است که تیمش فرصت پیروزی برابر آمریکا را هم داشت.
رضا پرکاس می‌گوید آلمان در کنار پنج تیم دیگر شانس‌های اصلی قهرمانی خواهند بود.
یکی از شانس‌های کسب مدال طلا در مسابقات جهانی کلمبیا،در رقابت‌های لیگ برتر مصدوم شد.
روبرت لواندوفسکی، ستاره تیم ملی لهستان، بازی برابر آرژانتین و رویارویی با لیونل مسی در جام جهانی 2022 قطر را یک چالش دشوار می داند. او وعده داد که ناکامی جام جهانی 2018 را در قطر جبران خواهند کرد.
روی کین، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که آرسنال یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی این فصل لیگ برتر است.
برخلاف تمام شانس‌های تکاملی، انسان‌ها پیرتر و پیرتر می‌شوند، اما چرا؟ اگر به طبیعت نگاه کنیم پیری فرآیند بسیار متنوعی است. به نظر می‌رسد برخی از موجودات به هیچ وجه پیر نمی‌شوند.
نیمه اول دیدار رئال مادرید و لایپزیش در برنابئو بدون گل مساوی شد، در حالی که تیم آلمانی شانس‌های گلزنی خوبی را از دست داد.
الان که تمام شانس‌های ما سوخته به فکر افتاده‌اند و مصاحبه می‌کنند؛ نوشدارو بعد از مرگ سهراب فایده‌ای ندارد.
«قهرمان» در صورتی که به عنوان نماینده سینمای ایران در شاخه بهترین فیلم بین‌المللی انتخاب شود نیز از شانس‌های کسب جایزه در شاخه بهترین فیلم غیرانگلیسی‌زبان خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ