مسئول امنیتی گردانهای حزب الله عراق به سفر وزیر دفاع آمریکا به عراق واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های عبری در گزارش‌هایی به عملیات پرواز چندین فروند از پهپادهای مقاومت فلسطین در آسمان غزه پرداخته‌اند.
رسانه‌های عبری در گزارش‌هایی به عملیات پرواز چندین فروند از پهپادهای مقاومت فلسطین در آسمان غزه پرداخته‌اند.
عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: در قانون جدید افرادی که اقدام به برهنگی یا ولنگاری می‌کنند، در مرحله اول از طریق پیامک به آن‌ها اخطار داده می‌شود. البته با افرادی که به صورت سازمان‌یافته دست به ولنگاری و مقابله با قانون بزنند، برخورد قطعی صورت خواهد گرفت.
سخنگوی وزارت علوم در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: هیچ فرایند مخفیانه برای جذب هیات علمی در دانشگاه‌ها وحود ندارد و نخواهد داشت.
پژمان بازغی رئیس صنف بازیگران سینما و بازیگر فیلم پرونده باز است، در اکران مردمی فیلم پرونده باز است در سینما ارگ تجریش نسبت به صدور حکم برای برخی سینماگران از جمله سعید روستایی واکنش نشان داد. او همچنین مضمون فیلم پرونده باز است را بخشش خواند و تاکید کرد این چیزی است که این روزها باید بیشتر به آن توجه کرد. پرونده باز است آخرین فیلم کیومرث پوراحمد همچنان در حال اکران است.
جنبش حماس، عملیات تیراندازی در حواره واقع در جنوب نابلس را نتیجه وعده ثابت و مداوم دفاع از ملت فلسطین و پاسخ به جنایات اشغالگران دانست.
زارع پور بار دیگر در پاسخ به این سؤال که آیا بحث تغییر مدیریت برخی استارتاپ‌ها وجود ندارد، گفت: «این‌ها حرف‌هایی است که در رسانه‌ها زده می‌شود؛ خیلی جدی نگیرید.»
هافبک سابق سپاهان می گوید جایی که مهدی هاشمی نسب حضور داشته باشد به خودش اجازه اعتراض نمی دهد.
ایوب والی کاپیتان فولادی‌ها در متنی اینستاگرامی به حواشی دیدار تیمشان مقابل صنعت نفت واکنش نشان داد.
تیم‌های عربستانی یکی پس از دیگری ستاره‌های نامدار فوتبال دنیا را جذب می‌کنند و درویش با ابراز نگرانی بابت این موضوع از جمله "باید به مصاف منتخب جهان برویم" از آن یاد می‌کند.
در پی مصاحبه رضا درویش که اشاره های نادرستی به باشگاه استقلال داشت، باشگاه آبی تهران بیانیه ای صادر کرد.
جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء با صدور بیانیه‌ای، به اقدام خصمانه دولت سوئد در اعطای مجوز دوباره برای هتک حرمت کتاب آسمانی مسلمانان واکنش تند نشان داد.
ارتش جمهوری اسلامی ایران در محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم، بیانیه‌ای صادر و در آن خاطرنشان کرد که این اقدام نه تنها هیچ خللی در انگیزه و باور به این کتاب آسمانی ایجاد نخواهد کرد، بلکه زمینه اتحاد هر چه بیشتر مسلمانان را به‌خصوص در ایام مبارک حج فراهم می‌کند.
رئیس جمهور با بیان اینکه تمام صاحبان مکاتب الهی، متدینین، آزادزنان و آزادمردان عالم قلوبشان جریحه‌دار شده است، اضافه کرد: توهین به کتاب کامل قرآن عزیز ما، توهین به همه ادیان الهی، انسانیت، بشریت و همه ارزش‌های الهی است که جامعه اسلامی از این توهین نخواهد گذشت.
روگوزین نوشت در واکنش به این پرسش‌ها، دانشگاهیان و هواداران ناسا در روسکاسموس که نمی‌خواستند همکاری با آژانس فضایی آمریکا در ایستگاه فضایی بین‌المللی تضعیف شود، پاسخ‌های خشمگینانه‌ای برای او فرستادند. روگوزین ادعا می‌کند که نسخه‌ای از کتاب الکسی لئونوف، کیهان‌نورد مشهور روس را به‌عنوان تنها مدرک برای فرود دریافت کرده است.
تقی‌پور، نویسنده کتاب «ایران و اسراییل در دوران سلطنت پهلوی» گفت: ما در ادبیات فارسی ضرب المثلی تحت عنوان "پسر کو ندارد نشان از پدر" داریم. دولت جعلی اسرائیل کنونی با استقرار سلطنت رضاخان خاستگاه مشترکی دارند که جنگ جهانی اول است. برای اینکه ایران همگام با رویداد‌های منطقه پیش برود، یک قحطی مصنوعی درست کردند.
روایت سید ضیا قدری عجیب است، ولی به هر حال خود او گفته است و صدرالدین الهی که نقل کرده و پارسال درگذشت نامی بسیار معتبر در روزنامه‌نگاری بود. با این همه باور این که سید ضیا در میانۀ سلسله مصاحبه‌ها و نشست‌هاشان ناگهان عصر همان ۱۴ اسفند ۱۳۴۵ تا خبر را در روزنامه می‌بیند جلسه را ترک کند و یک ساعت بعد برگردد و بگوید در این فاصله یک‌راست نزد شاه رفته بود تا درباره درگذشت دکتر مصدق صحبت کند دشوار است، اما او این را گفته و در کتاب «سید ضیا عامل کودتا» هم آمده کما این که در جای دیگری هم ادعا می‌کند باز در یک لحظه تاریخی نزد شاه بوده آن هم زمانی که خبر ترور رزم‌آرا نخست‌وزیر وقت را آوردند. آن یکی در ۱۲ اسفند ۱۳۲۹ و این در ۱۴ اسفند ۱۳۴۵.
به‌نظر می‌رسد مجلس یازدهم ساز دیگری را کوک کرده و به‌جای شنیدن صدای مردم به‌دنبال قطع کردن امواج ارتباطی برای ارسال و شنیدن این صداهاست. رفتاری که شاید بتوان آن را نوعی واکنش معکوس نسبت به اعتراضات و مطالبات مردم قلمداد کرد. طرح الحاق یک ماده به کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی (تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده) که به‌تازگی از سوی مجلس مطرح شده و اتفاقاً بازتاب منفی گسترده‌ای در جامعه داشته است، یکی از همین‌ها است.
یک استاد دانشگاه کابل که در واکنش به ممنوعیت تحصیل دختران در دانشگاه با یک گاری مملو از کتاب در خیابان‌های پایتخت افغانستان حرکت کرده و به دختران و زنان کتاب رایگان هدیه می‌داد توسط طالبان دستگیر و به مکان نامعلومی منتقل شد.
وزیر امور خارجه سوئد به انتقادات گسترده از هتک حرمت کتاب آسمانی مسلمانان در این کشور واکنش نشان داد.
سازمان زیباسازی شهرداری تهران در اطلاعیه‌ای نسبت به بیلبوردهای تبلیغاتی هفته کتاب و اشتباهی که در طراحی یکی از این بیلبوردها صورت گرفته است؛ واکنش نشان داد.
مشاور امنیت ملی عراق حمله تروریستی به حرم شاهچراغ شیراز را نشانه برقرار بودن خطر داعش دانست.
بازیکن اسبق استقلال و مربی کنونی گل‌گهر واکنش جالبی نسبت به اتفاقات این هفته تیمش مقابل شاگردان ریکاردو ساپینتو دارد.
چارلز سوم در حال امضای کتاب یادبود ملکه جلوی دوربین‌ها بود که از نشت جوهر خودنویس عصبانی شد و واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ