مهدی طارمی می تواند امروز، خاطرات تلخ آخرین بازی ایران در جام جهانی 2022 قطر را به دست فراموشی بسپارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پی اس جی از فوریه گذشته بردن بدون کیلیان امباپه را از یاد برده و دو هفته دیگر نیز لیگ شروع خواهد شد.
مترجمان هوش مصنوعی ممکن است شگفت‌ انگیز به نظر برسند اما بخش عمده‌ای از انسان بودن را نیز از بین می ‌برند. برای من استفاده از زبان ماهیت انسان بودن است. وقتی صحبت می‌کنم نه تنها حقایق را بیان می‌ کنم بلکه شیوه ‌ای از وجودم را نیز در میان می ‌گذارم. از طریق انتخاب واژگان و لحن ‌های ظریف و تردیدهای کوچک و خطاهای احقانه ام این که من کیستم را فاش می کنم. من یک شخصیت نیستم بلکه یک شخص هستم.
اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه در پارلمان این کشور سوگند یاد کرد.
سرمربی و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس یاد بزرگان فقید این تیم را با بردن جام به بهشت زهرا گرامی داشتند.
مهدی ترابی، ستاره پرسپولیس، به یاد هت‌تریک زیبا و تاریخی خود توپ بازی با گل گهر را با خود به خانه برد.
پدر ایرانی کشتی گیر ژاپنی قهرمان وزن 92 کیلوگرم آسیا می گوید آرش یوشیدا می تواند در آینده ستاره های جهان را هم شکست دهد.
سیر یکی از خوراکی‌های محبوب است که کاربرد‌های زیادی در آشپزی دارد، اما یک بدی بزرگ آن بو گرفتن دهان است. در ادامه چند راهکار ساده برای از بین بردن بوی سیر از دهان به شما یاد خواهیم داد.
استعفای فتح الله زاده و برد شش گله استقلال، هواداران فوتبال را به یاد برد شش بر صفر شاگردان قلعه نویی در استقلال در جریان هفته هفتم لیگ هشتم می اندازد
برای از بین بردن بوی بد لباس‌ها، هیچ چیز بهتر از آویزان کردن آن‌ها در فضای باز نیست. با این حال به یاد داشته باشید که منظور ما از بوی بد تنها بوی مرطوب نامطبوع است و هرگز بوی بدن یا کثیفی نیست. یک راه مطمئن برای از بین بردن بوی لباس آویزان کردن لباس‌ها در بالکن، تراس یا حیاط است، زیرا عبور هوا از الیاف پارچه باعث از بین رفتن بو‌های نامطبوع می‌شود.
وزارت خارجه روسیه از آمریکا و متحدان این کشور به عنوان عوامل خطرآفرین در زمینه وقوع یک جنگ هسته ای یاد کرد.
با حضور سپاهان، پرسپولیس و استقلال به طور حتم مثلث قهرمانی در هفته های پایانی جذاب و تماشایی دنبال خواهد شد. سه تیمی که با بازی های تهاجمی که ارایه می دهند، نشان داده اند شایسته قهرمانی هستند.
کاپیتان تیم ملی کاراته گفت: صحبت‌های صافی در خصوص من بی‌انصافی بود و همیشه به گونه‌ای کار کردم که توقعات را بالا بردم.
محسن فروزان که سابقه حضور در ملوان را در کارنامه دارد، بار دیگر مقابل این تیم قرار خواهد گرفت.
ساسان انصاری در یک تقابل دیگر برابر تیم سابقش، برنده از زمین خارج شد.
پرتاب پیش رو پنجمین پرتاب برای این موشک فالکون هوی خواهد بود که در ماه فوریه ۲۰۱۸ با انجام یک پرواز آزمایشی به یاد ماندنی کار خود را آغاز کرد. فالکون هوی در اولین پرتاب خود یک خودرو تسلا رودستر متعلق به بنیانگذار و مدیرعامل شرکت اسپیس‌ایکس یعنی ایلان ماسک را در حالی که یک مانکن با لباس فضایی به نام استارمن در صندلی راننده آن نشسته بود به مدار اطراف خورشید فرستاد.
مهاجم برزیلی مس رفسنجان بعد از مدت‌ها در لیگ برتر موفق به گلزنی شد.
در حال حاضر، آنانی که باقی مانده‌اند نمی‌توانند کاری انجام دهند. درست مانند زمان شوروی بحث‌های سیاسی از باشگاه‌ها و رستوران‌ها به آشپزخانه‌های خصوصی امن انتقال یافته‌اند. در آشپزخانه‌ها حتی جملاتی این چنینی شنیده می‌شوند: «حتی اواخر سال‌های شوروی نیز وضعیت بهتر از حال حاضر بود»!
سال ها خواهند گذشت و جام جهانی 2022 را با مراکش به یاد خواهند آورد. تیمی که وارد قلب همه فوتبال دوستان دنیا شد.
یکی از طرفداران تیم ملی فوتبال پیراهنی برتن کرده که تصویر مرحوم ناصر حجازی روی آن قرار دارد.
سرمربی استقلال گفت ارسلان به همه یاد داد نباید تسلیم شوید و او امروز به قهرمان تیم تبدیل شد.
رئیس آزمایشگاه مرجع کشوری کووید۱۹ گفت: روال طبیعی تکامل ویروس این است که بتواند انتشار پذیری بیشتری پیدا کند و از پاسخ سیستم ایمنی بدن فرار کند که از طرف مقابل شدت بیماری‌زایی‌اش کاهش می‌یابد. روند طبیعی باید چنین باشد، اما وقوع اتفاقات دیگر که غیرقابل پیش‌بینی باشد هم نباید دور از انتظار باشد؛ چرا که به یاد داریم در ایام کرونا اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی زیادی را هم تجربه کردیم.
روزنامه دیلی میل در گزارشی از بازی اول این تیم در جام جهانی مقابل ایران به عنوان فرصتی برای کسب یک پیروزی قاطع و روحیه بخش یاد کرده است.
رضا پرکاس سرمربی نفت ابادان با لحنی نه چندان دوستانه برخی از بازیکنان تیمش را زیرسئوال برد.
وان پلاس Ace پرو با آخرین پردازنده پرچمدار اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱، حداکثر ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5 و تا ۵۱۲ گیگابایت حافظه UFS 3.1 ارائه خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ