پی اس جی از فوریه گذشته بردن بدون کیلیان امباپه را از یاد برده و دو هفته دیگر نیز لیگ شروع خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در آستانه سالگرد پیروزی حزب‌الله لبنان در جنگ ۳۳ روزه یا حرب تموز، دولت راست‌گرای رژیم صهیونیستی تحرکات مشکوکی در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی را آغاز کرده است.
کارشناس فوتبال با بیان این که آبی پوشان در صورت شکست یا تساوی برابر صنعت نفت تحت فشار قرار می‌گرفتند، گفت: پیروزی بر تیم آبادانی اجازه نداد استقلال دوباره وارد بحران شود.
سیتی در شکست مقابل آرسنال در کامیونیتی شیلد، به وضوع نبود ایلکای گوندوگان را حس کرد و پپ باید چاره ای برای این معضل بیندیشد.
سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: با وجود شکست مقابل استقلال در جام حذفی چیزی از جدایی ام از نساجی نمی دانم.
ستاره این فصل تراکتور بعد از شکست عجیب مقابل استقلال، حرف‌های جالب توجهی به زبان آورد.
اگر اردوغان در انتخابات شکست بخورد دوره سختی را پیش‌رو خواهد داشت. ایهور سمیولوس، رییس انجمن مطالعات خاورمیانه می‌گوید که مطمئن نیست رییس‌جمهور فعلی در صورت شکست احتمالی، سمت خود را ترک کند.
روزنامه‌های مطرح عربی در صفحات نخست خود به این نکته اشاره کرده‌اند که شکست «گنبد آهنین» رژیم صهیونیستی در جنگ موشکی با مقاومت فلسطین به دلیل گسترش توان نظامی این گروه‌ها به وقوع پیوسته است.
یکی از خصوصیت های این فصل استقلال تغییر نتیجه توسط بازیکنان تعویضی بود و در چند بازی بعد از خوردن گل شکست یا تساوی نتیجه بازی را به سود خود پایان برد.
تیم فوتبال استقلال تهران در اولین گام بعد از شکست در دربی امروز در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به مصاف پارس جنوبی می‌رود.
طبق قوانین لیگ برتر، بازی رودررو ملاک قهرمانی است. سپاهان در دو بازی رفت و برگشت استقلال را شکست داده و برابر پرسپولیس هم یک برد و یک تساوی کسب کرده
اگر وزیر صمت یا هر مسئول دیگری تحریم‌های شکست خورده، صادرات نفتی و غیر نفتی رشد داشته و اقتصاد کشور در حال پیشرفت است، نتیجه طبیعی باید کاهش تورم، کاهش نرخ ارز، خودرو و طلا، مسکن، اجاره بها و البته قیمت مواد غذایی باشد. اما زمانی که ادارک، احساس و واقعیات عینی زندگی روزمره مردم، خلاف این نتایج را اثبات می‌کند، یکباره از تمامی آمار‌ها ارزش و اعتبارزدایی می‌شود
سومین شکست متوالی فولاد در لیگ برتر زنگ خطر را برای تنها نماینده ایران در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا به صدا در آورد اما باید امیدوار بود که این تیم خوزستانی به بردن و پیروز شدن برگردد.
دمشق تا زمانی که تغییر سیاست های راهبردی ترکیه را راستی آزمایی نکند بسیار بعید است در تله انتخاباتی اردوغان گرفتار شود.
سرمربی تیم فوتبال نساجی پس از شکست سنگین برابر پرسپولیس گفت: ما بد باختیم چون چند بازیکن نساجی در حد این تیم نیستند و از این به بعد اینجا یا جای من است یا جای آنها.
او در ادامه با برشماردن برخی دلایل نارضایتی هنرمندان بیان می‌کند: «از زمان شکست اصلاحات تا امروز طبقه‌ی متوسط مدام سرخورده شده است. این خشم و اعتراض نیز به جایی متمرکز می‌شود که بتواند احساس ملموس بودن داشته باشد. این خشم در میدان هنرهای تجسمی هم می‌تواند تخلیه شود. موضوع دیگر هم تلقی استقبال حاکمیت از این موضوع بوده است که بدنه‌ی حوزه فرهنگی، سرانِ این حوزه را بی‌آبرو کنند.نمی‌توان انکار کرد که بخش بزرگی از اعضای هنرهای تجسمی ناراضی هستند و احساس می‌کنند که نادیده گرفته شده‌اند و همه‌ی سرمایه‌های موجود در اختیار عده‌ی محدودی است و آن‌ها ثروت را براساس رابطه‌ سالاری بین خودشان انحصارا تقسیم می‌کنند.»
هواداران فوتبال ولز و انگلیس در تنریف در یک درگیری خیابانی وحشیانه به جان هم افتادند. دو تیم ولز و انگلیس در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با ایران همگروه هستند. یک برد یا یک تساوی برای انگلیس برای راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی کافی است در حالی که ولز باید انگلیس را شکست دهد و همچنین امیدوار به تساوی بین آمریکا و ایران باشد.
فرشاد کرمی در گفت‌وگویی به بررسی عملکرد تیم ملی برابر انگلیس پرداخت.
استقلال ملاثانی در یازده هفته‌ای که از لیگ دسته اول گذشته شکستی نداشته و فصل قبل هم ۲۰ هفته پایانی را بدون شکست به اتمام رساند تا امشب ۳۱ بازی بدون شکست (۱۲ برد و ۱۹ تساوی) برای این تیم رقم بخورد و رکورد استثنایی فرهاد مجیدی که فصل گذشته با استقلال به ثبت رساند را بشکند.
شکست شب گذشته حسن یزدانی مقابل دیوید تیلور تاثیری عمیق بر ذهنیت هواداران این کشتی‌گیر بی‌مانند ملی ایران گذاشته است.
امیر قلعه‌نویی که تیمش را باید آماده مصاف هفته ششم برابر پیکان در ورزشگاه دستگردی کند، در صورت تساوی یا پیروزی در این مسابقه پانزدهمین بازی متوالی را بدون شکست پشت سر بگذارد؛ رکوردی ویژه...
تیم ملی والیبال ایران با ارائه نمایش نه چندان خوب موفق به شکست مصر و صعود به مرحله بعدی قهرمانی جهان شد.
رجب طیب اردوغان در خصوص لشکر کشی‌های ترکیه به شمال سوریه گفت: این عملیات‌ها برای مقابله با تروریسم بوده است. اینکه می‌گوییم یک شب ناگهانی حمله می‌کنیم، بلوف نیست و در ساعت خودش انجام می‌دهیم.
دو تیم استقلال و ملوان که هفته نخست از فصل جدید لیگ برتر را با شکست آغاز کرده اند، به مصاف هم رفته اند.
نشست «کم‌آبی و مدیریت منابع آب» با حضور مسئولان مرتبط در دولت و مجلس و کارشناسان در خبرگزاری مهر برگزار و در آن چرایی و چگونگی شکست سیاست‌گذاری‌های چهار دهه گذشته در حوزه آب بررسی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ