باشگاه النصر در تلاش است تا طبق استانداردهای رونالدو به قدرت اول عربستان و آسیا تبدیل شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایران به لحاظ جغرافیایی در منطقه استراتژیکی قرار دارد و روز به روز بر تعاملات برقی خود می افزاید و این می تواند سرآغازی برای تبدیل ایران به قطب برقی منطقه باشد.
منچسترسیتی امشب با برتری 4-1 مقابل آرسنال قدرت خود را به رخ کشیده و خود را به مدعی اول قهرمانی تبدیل کرد.
رییس سازمان انرژی اتمی گفت: در این سال سخت بالاترین دستاورد‌ها را ثبت کردیم و این همت همکاران ما بود. یکی از این دستاورد‌ها بحث کارکردن روی ایزوتوپ‌های پایداری بود که با یک زنجیره ۲۰تایی برای تولید ایزوتوپ تریتیوم ۱۳۱ که تبدیل به ید ۱۳۱ برای درمان سرطان تیرویید و تیرویید پرکار می‌شود که دستاورد بزرگی است که به آن دست پیدا کردیم و جزو دستاورد‌های سال ۱۴۰۱ است و جزو مواردی است که در ۱۴۰۲ به تولید انبوه می‌رسد و مورد استفاده برای بخش رادیودارو قرار خواهد گرفت.
افراد موفق به حرف‌های دیگران گوش می‌دهند، آن‌ها را تایید می‌کنند تا بتوانند روابط شبکه‌ای خود با مردم را حفظ کنند. آن‌ها در برخورد اول با افراد لبخند می‌زنند یا سرشان را تکان می‌دهند، اما دست نمی‌دهند. این رفتار آن‌ها نشان از قدرت افراد موفق دارد که آن‌ها را در چشم دیگران بزرگ جلوه می‌دهد.
رئیس سازمان بسبج مستضعفین با بیان اینکه ایران دفاعی دوران دفاع مقدس اکنون به یک کشور مقتدر با قدرت بازدارندگی در سطح دنیا تبدیل شده است، گفت: آمریکا به عنوان دشمن قسم خورده ایران که ۵۰ درصد از قدرت و تجهیزات پیشرفته نظامی جهان را در اختیار دارد از قدرت ایران در هراس است.
رئیس سازمان بسبج مستضعفین با بیان اینکه ایران دفاعی دوران دفاع مقدس اکنون به یک کشور مقتدر با قدرت بازدارندگی در سطح دنیا تبدیل شده است، گفت: آمریکا به عنوان دشمن قسم خورده ایران که ۵۰ درصد از قدرت و تجهیزات پیشرفته نظامی جهان را در اختیار دارد از قدرت ایران در هراس است.
در جنگ ترکیبی پیاده نظام قدرت نرم، توئیت‌زن و نویسنده و گوینده و شاعر و توپخانه رسانه ماست که به فضل الهی در این بخش هم موفق خواهیم شد.
گالاتاسرای با حضور ستاره‎‌هایی چون خوان ماتا، مائورو ایکاردی و دریس مرتنز بار دیگر به قدرت اول فوتبال ترکیه تبدیل شده است.
باشگاه النصر در تلاش است تا طبق استاندارد‌های رونالدو به قدرت اول عربستان و آسیا تبدیل شود.
وزیر دفاع سوریه گفت: ایران توانست از فرصت تحریم‌ها استفاده کرده و نیازهای خود را رفع کند و به همین دلیل به یک قدرت سرآمد تبدیل شد و توانست به کشورهای دیگر نیز کمک‌هایی را انجام دهد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ایران در حال برداشتن گام هایی بلند در تمام حوزه های مرتبط با قدرت دریایی خود است و اکنون این حوزه به یکی از منابع قدرت و غرور ملی برای ایرانیان تبدیل شده است.
یک کارشناس اقتصادی به تابناک اقتصادی گفت: سیاست پالایشگاه فراسرزمینی و راه‌اندازی ظرفیت نیمه‌فعال پالایشگاه‌های کشور‌های همسو با توجه به بومی‌سازی تجهیزات پالایشی در کشور و خودکفایی در تولید بنزین، امری بسیار جدید و مهم بوده است.
حسین وفایی بار دیگر یک برد بزرگ در دنیای اسنوکر به نام خودش رقم زد تا در مسیر تبدیل شدن به یک فوق ستاره قرار بگیرد.
سخنگوی رسمی گروه اخوان المسلمین مصر گفت که این گروه هیچ گاه به فکر انحلال و یا تبدیل خود به یک انجمن مذهبی نبوده و نیست.
شی در همان دامی افتاد که دیکتاتور‌ها را در طول تاریخ به دام انداخته است: او بیش از حد دست به کار شد. او بیش از هر رهبر چینی دیگری از زمان «مائوتسه تونگ» قدرت را در دستان خود متمرکز کرده و به قدری به طور کامل بر چین مسلط شده که او را «رئیس همه چیز» می‌نامند.
رئیس فراکسیون دفاع و اقتدار ملی مجلس گفت:آجا با تکیه بر توان داخلی ضمن نمایش قدرت پهپادی خود به حوزه تولید زیرسامانه‌های عملیاتی پهپادها ورود کرد،ازاین روایران تبدیل به یک ابرقدرت پهپادی شد.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: کشاورزان مانند نظامیان منبع قدرت هستند. آمریکا با تولید ۳۴ درصد غذای دنیا نقش مهمی دارد و غذا به ابزار استیلا تبدیل شده است‌.
لوچیانو اسپالتی، سرمربی ناپولی، با شانه شکسته در مصاحبه خبری پیش از دیدار تیمش با لیورپول شرکت کرد و گفت هواداران ناپولی ورزشگاه خانگی‌شان را برای لیورپول به جهنم تبدیل می‌کنند.
مقتدی خواهان حفظ نهاد مرجعیت در میان عراقی‌ها است؛ لذا پذیرفتن رهبر ایران به عنوان مرجع تقلید از سوی عصائب اهل الحق به کانونی برای اوج گرفتن تنش مقتدی با قیس الخزعلی تبدیل شده است
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی در رزمایش پهپادی بالغ بر ۷نوع پهپاد با خصوصیت‌های رزمی، شناسایی، انهدامی، مراقبتی و دست پرتاپ با قابلیت دوام آوری در محیط جنگ الکترونیک استفاده کرد.
معاون هماهنگ کننده ارتش تنوع محصولات دفاعی زمین پایه، هواپایه، دریاپایه، موشکی و خصوصاً پهپادی ایران، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را تبدیل به لنگر ثبات و قدرت تأثیر گذار منطقه کرده است.
مشاور فرمانده معظم کل قوا گفت: امروز به برکت ایستادگی ملت و هدایت‌ها و نقش‌آفرینی‌های امامین انقلاب و آمادگی نیروهای مسلح، ایران به قدرت مهم منطقه‌ای و نقش‌آفرین مؤثر در جهان تبدیل شده است.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: ما معادله قدرت در منطقه را به نفع خودمان تغییر دادیم و تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کردیم.
همه باید این واقعیت را هم در نظر داشته باشند که حاشیه سازی‌ها هر قدر هم که پر سر و صدا باشند، نمی‌توانند فکر مردم را از برجام و تحریم‌ها منصرف سازند، زیرا برجام و تحریم‌ها را شما به مسأله اول زندگی مردم تبدیل کرده‌اید. هر قدر بلاتکلیفی برجام ادامه پیدا کند، زیان‌های بیشتری متوجه مردم و کشور خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ