کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، همچنان به تلاش برای درآمدزایی خارج از زمین فوتبال ادامه می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس گزارش بیزنس اینسایدر، خرید دنبال کننده فیک در "تردز"، به رشد یک حساب یا موفقیت یک تولیدکننده محتوا کمک چندانی نخواهد کرد.
براساس آمارهای جهانی بالاترین میزان استفاده از داروهای ضد افسردگی به آمریکا و اروپا تعلق دارد. بر اساس پایگاه آماری بیزینس اسنایدر، در میان ۲۰ کشور پرمصرف داروهای ضد افسردگی نامی از ایران یا هیچ کشور اسلامی دیده نمی‌شود.
اعضای تیم ملی والیبال ایران پس از بازی‌های آسیایی هانگژو با پرواز بیزنس راهی برزیل می‌شوند تا در رقابت‌های انتخابی المپیک شرکت کنند.
البته زهر عقرب های دث‌استاکر را نمی توان در مقادیر زیاد خریداری کرد و فروش آن در مقادیر ناچیز صورت می گیرد. بنابر گزارش منتشر شده در وب سایت بیزینس اینسایدر، یک قطره از زهر عقرب که کوچک‌تر از یک دانه شکر است، به قیمت 130 دلار به فروش می رسد.
د‌و فوق ستاره دنیای ورزش قصد دارند سرمایه‌گذاری و تجارت خود را در خاورمیانه گسترش دهند.
رونالدو از زمان حضورش در رئال مادرید با نادال ارتباط نزدیکی دارد و حالا قرار است همکاری مشترکی در عربستان داشته باشد.
قلعه غازی عینتاب یک پایگاه نظامی مهم در دوران بیزانس بود که از منطقه در برابر مهاجمان محافظت می‌کرد. ارامنه بعداً در طول سلطنت خود در قرن دوازدهم بر این شهر، قلعه را تعمیر و بزرگ کردند.
سایت بیزینس اینسایدر اخیرا هفت تصویر باشکوه که از سیاره آبی ما از فضا ثبت شده است را منتشر کرده و ما در ادامه به توضیح و تاریخ ثبت این تصاویر پرداخته‌ایم.
«بیزنس اینسایدر» به نقل از «یوگنی سیلکین» سخنگوی ستاد مشترک نیرو‌های مسلح اوکراین اعلام کرد که روسیه استفاده از هواپیما‌های بدون سرنشین ایرانی که از «پلاستیک و سایر مواد نامقاوم در برابر یخبندان» ساخته شده را متوقف کرده است.
با توجه به اهمیت رقابت های تکواندوی قهرمانی جهان در مکزیک، تیم‌های ملی تکواندو با پرواز بیزینس کلاس رفت و برگشت و صرف هزینه‌ای بالغ بر ۳ میلیارد تومان عازم مکزیک می‌شوند.
طبق گزارش بخش آلمانی وبسایت «بیزنس اینسایدر» برلین به طور قابل توجهی از الزامات ناتو در حفظ ذخایر برای حداقل ۳۰ روز جنگ عقب است. گفته شده که این مشکل سال‌هاست شناسایی شده، زیرا مانور‌های نظامی دچار کمبود ذخایر بوده‌اند. این کمبود از زمان آغاز ارسال سلاح از سوی آلمان به همراه بسیاری دیگر از کشور‌های غربی به اوکراین تشدید شده است.
مالک فلسطینی این زمین که قبل از اعلام رسمی از افشای هویت خود امتناع کرد، کف موزاییک را با ورقه‌های قلع پوشاند و گفت که امیدوار است در ازای حفاظت از یافته منحصر به فرد در ملک خود غرامت دریافت کند.
دکتر محمدجواد یزدان‌پناه، متخصص ایمونولوژی می‌گوید: «ترانسفر -نقل و انتقال- پزشکان به دیگر کشورها امروز تبدیل به یک بیزینس شده است و آژانس‌های مسافرتی پیشنهادهای اغواکننده‌ای برای پزشکان دارند. جایی برای اقامت، تسهیل پروسه مصاحبه و اقامت را انجام می‌دهند. در واقع از بحث توریسم پزشکی به توریسم پزشک رسیده‌ایم.
عضو هیئت مدیره انجمن شرکت های هواپیمایی اعلام کرد: مابه التفاوت قیمت بلیت‌هایی که پیش از این با نرخ بالاتر از مصوب برای پروازهای اربعین به فروش رفته، به زائران عودت داده می شود.
تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان توسعه تجارت ایران و شرکت بیزینس راشا روسیه جهت توسعه و افزایش همکاری‌های تجاری دو کشور امضا شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ