دارنده مدال طلای جهان در اقدامی غیرحرفه‌ای پیش از مرحله نهایی لیگ کشتی آزاد، اردوی تیم بانک شهر را ترک کرد؛ اقدامی که سبب از دست رفتن عنوان قهرمانی برای شاگردان رضا یزدانی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده وزن ۷۰ کیلوگرم ایران در شرایطی که تا ثانیه‌های پایانی از حریف آمریکایی خود پیش بود با بی‌تجربگی امتیاز از دست داد و با قبول شکست از رسیدن به فینال تورنمنت مجارستان بازماند.
تیم‌های بانک شهر ایران و نماینده هند در دور نخست رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان مقابل حریفان خود به پیروزی دست یافتند.
نیلسون جونیور به نظر می‌رسد به این سادگی‌ها دست از جایگاهی که به سختی نصیبش شده، نمی‌کشد.
معاون حقوقی باشگاه استقلال درباره جزئیات شکایت سیاوش یزدانی به فرهیختگان گفت: باید ببینیم عنوان شکایتی که این بازیکن کرده چیست این در حالی است که به خاطر تعطیلات هنوز ابلاغی به دست ما نرسیده که ببینیم جزئیات یا عنوان این شکایت چیست.
یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید اگر این تیم سیاوش یزدانی را از دست دهد، چه کسی را در بازار نقل و انتقالات پیدا خواهد کرد چرا که هیچ بازیکن خوبی اجازه جدایی از تیمش را ندارد.
هافبک ذوب آهن می‌گوید در تلاش هستند در ادامه راه به یک رتبه خوب تک رقمی دست پیدا کنند.
هافبک ذوب آهن می گوید در تلاش هستند در ادامه راه به یک رتبه خوب تک رقمی دست پیدا کنند.
تیم ملی کشتی آزاد ایران با شکست مقابل آمریکا به عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ دست یافت.
امیرمحمد یزدانی با تصمیم بحث برانگیز داوران در لحظات پایانی، برتری مقابل حریف آمریکایی را از دست داد.
تیم پتروپالایش تاکستان با پیروزی میلیمتری مقابل تیم بانک شهر و در امتیاز شماری به عنوان قهرمانی لیگ برتر کشتی آزاد دست یافت.
تیم بانک شهر مقابل تیم ستارگان ساری در هفته چهارم لیگ برتر کشتی آزاد به پیروزی دست یافت.
در حالی که تعدادی از تیم‌های لیگ برتری خواهان جذب مدافع استقلال هستند، خبر‌هایی درباره تمایل این بازیکن برای جدایی از استقلال نیز دست به دست می‌شود.
سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد می‌گوید حسن یزدانی حتماًَ طوری زندگی کرده که توانسته ۸ مدال جهانی و المپیک به دست بیاورد.
امیرمحمد یزدانی بعد از اینکه نتوانست در مسابقات جهانی بلگراد روی تشک برود، ممکن است یک مسابقه جهانی دیگر را هم از دست بدهد.
قهرمان اسبق کشتی آزاد عقیده دارد ضعف آنالیز حریفان باعث شد خیلی از مدال‌ها در کشتی آزاد از دست ایران برود یا به مدال پایین‌تری تنزل پیدا کند.
با وجود پیام نسبتا دلگرم‌کننده تیلور برای حسن یزدانی پس از قهرمانی جهان، اما او دست از کری‌خوانی هم برنداشت.
دیوید تیلور، کشتی‌گیر آمریکایی، موفق شد دومین عنوان قهرمانی جهان را برابر حریف قدیمی‌اش به دست آورد.
کشتی‌گیر ژاپنی با شکست حریف سرسخت امریکایی مدال طلای جهان را به دست آورد.
حسن یزدانی و دیوید تیلور با نمایشی بی‌نظیر و بدون از دست دادن حتی یک امتیاز به فینال وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۲ راه یافتند.
حسن یزدانی و دیوید تیلور با نمایشی بی‌نظیر و بدون از دست دادن حتی یک امتیاز به فینال وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۲ راه یافتند.
آزادکار وزن ۷۰ کیلوگرم ایران به دلیل نرسیدن به وزن قانونی، حضور در مسابقات قهرمانی جهان را از دست داد.
شمارش معکوس برای آغاز نبرد دو کشتی‌گیر بزرگ جهان در وزن 86 کیلو، آغاز شده است. پژمان درستکار، سرمربی تیم ملی ایران، روایت دلنشینی از نبردی که نفس‌ها را در سینه حبس می کند دارد.
شمارش معکوس برای آغاز نبرد دو بزرگ کشتی جهان در وزن 86 کیلو،آغاز شده است، پژمان درستکار سرمربی تیم ملی ایران روایت دلنشینی از نبردی که نفس ها را درسینه حبس می کند دارد.
آجورلو از پاسخ به این سئوال خودداری کرد و با یک لبخند و دست دادن با گزارشگر برنامه، از جلوی دوربین دور شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ