سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد می‌گوید حسن یزدانی حتماًَ طوری زندگی کرده که توانسته ۸ مدال جهانی و المپیک به دست بیاورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سیاست یک بام و دوهوای طیف اصلاح‌طلب در آستانه انتخابات به یکی از استراتژی‌های همیشگی آنان مبدل شده است تا جایی که در هر دوره با سناریوی متفاوتی اجرا می‌شود.
کیلیان امباپه، ستاره خط حمله پاری‌سن‌ژرمن، با انتشار برنامه بازی های پیش فصل این تیم تاکید کرد که قصد ماندن دارد.
کیلیان امباپه تا یک ماه دیگر چهار گزینه پیش رو دارد و احتمال اینکه بازهم رئالی ها را ناامید کند نیز وجود دارد.
محمد غفوری با بیان این که اگر توافق شکل بگیرد، شاهد افت و ریزش سنگین دلار نخواهیم بود، تصریح کرد: دلار به زیر ۴۰ هزار تومان سقوط نخواهد کرد.
منابع عبری از آغاز مانوری جدید از سوی ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق شمالی اراضی اشغالی، هم مرز با لبنان و سوریه خبر می‌دهند.
فراتر از ورود به مجلس، گام بلندتر شمخانی می‌تواند خیز بلند برای رقابت بر سر ریاست پاستور باشد. او می‌تواند در انتخابات ۱۴۰۴ در صورت تایید از سوی شورای نگهبان یکی از رقیب‌های جدی برای سید ابراهیم رئیسی باشد
اینکه آیا ما قرار است با برجامِ سال ۲۰۱۵، برجامِ مطلوب جوزپ بورل و یا نسخه‌ای تازه از برجام، رو به رو شویم، خود موضوعی است که ما باید منتظر باشیم و روند تحولات را رصد کنیم و ببینیم که در نهایت، کدام سناریو، محق می‌شود. حداقل من نسبت به روند جدیدِ ایجاد شده و سفر پادشاه عمان ایران، خوش‌بین هستم
اینکه آیا ما قرار است با برجامِ سال ۲۰۱۵، برجامِ مطلوب جوزپ بورل و یا نسخه‌ای تازه از برجام، رو به رو شویم، خود موضوعی است که ما باید منتظر باشیم و روند تحولات را رصد کنیم و ببینیم که در نهایت، کدام سناریو، محق می‌شود. حداقل من نسبت به روند جدیدِ ایجاد شده و سفر پادشاه عمان ایران، خوش‌بین هستم
برگزاری راهپیمایی پرچم در قدس اشغالی برای صهیونیست‌ها با توجه به کابوس به جامانده از حملات موشکی مقاومت در جریان عملیات سیف القدس در سال ۲۰۲۱، به یک نگرانی جدی برای آنها تبدیل شده است.
صرف‌نظر از نتیجه انتخابات پیش روی ترکیه، چندین سناریوی بالقوه برای رویکرد ترکیه به شمال غرب سوریه وجود دارد. اولین سناریو حفظ وضعیت ثبات فعلی در منطقه را به دنبال دارد که در آن بعید است دولت جدید تغییری مطرح کند. سناریوی دوم خروجی نسبی را خواهد دید، نسبی از لحاظ سیستم حکومتی که در آن ممکن است ترکیه مشوق شکل‌گیری یک مجموعه حکومتی منفرد در شمال غرب سوریه باشد.
یک تحلیلگر سیاسی با اشاره به گذار قدرت از غرب به شرق، احیای روابط سیاسی تهران و ریاض نقطه عطفی در منطقه دانست و بحران جاری سودان را تکاپوی «اسرائیل» برای اخلال در نظم نوین منطقه‌ای دانست.
گلزن استقلال در دیدار برابر پارس جنوبی جم اعتراض تندی نسبت به قضاوت داور مسابقه داشت.
رسانه‌های اسپانیایی می‌گویند دنی آلوز که قرار است دوشنبه این هفته در دادگاه حاضر شود در دفاعیات خود ماجرای اتهاماتش را متفاوت با آنچه پیش از این به زبان آورده بود روایت خواهد کرد.
آینده «استان‌های درگیر بالاترین نرخ فرونشست زمین» در دو سناریو بررسی شد. نتایج یک تحقیق از روند نشست زمین در پهنه‌هایی از کشور که محل سکونت نیمی از جمعیت ایران است، نشان می‌دهد، سرعت بالای برداشت آب از سفره‌های زیرزمینی در این مناطق باعث شده است از یکسو میزان «افت ذخایر آبی» زیرزمین تا ۴ برابر دهه‌های قبل و از سوی دیگر، نرخ سالانه فرونشست به حداقل ۵/ ۱ برابر سال‌های گذشته برسد. این بحران انسان‌ساز براساس مطالعات تیم تحقیق، ۷تهدید زیست‌محیطی و اقتصادی برای کشور در پی دارد مگر آنکه با «تدابیر ملموس» از سمت سیاستگذار مهار شود. محققان در این مطالعه تاکید می‌کنند، بحران فرونشست برخلاف بحران زلزله، قابل کنترل است؛ اما «فرصت، محدود است». در صورتی که روند برداشت از آب‌های زیرزمینی به روال حداقل یک دهه گذشته ادامه یابد، تلخ‌ترین سناریوی پیش‌رو، «تکمیل فرآیند فرونشست» و «مرگ آبخوان‌ها» خواهد بود که باعث بحران‌های جدید زیست‌محیطی و کشاورزی می‌شود. راهکارهای دستیابی به سناریوی دوم در جمع‌بندی این تحقیق، فهرست شده است.
شکاف‌های درونی اتحادیه اروپا، نبودِ ارتش واحد اروپایی، پیروی سران بروکسل از کاخ سفید و اخیراً تبعات بحران اوکراین، سناریوی فروپاشی اتحادیه را از فرضیه به واقعیت نزدیک ساخته است.
شواهد و قراین نشان‌گر آن هستند که سه ماه نفس‌گیر در مناسبات ایران و اروپا در پیش خواهد بود. در این بازه زمانی زنده ماندن برجام تا اکتبر نیز خود یک چالش جدی است. پایان تحریم‌های تسلیحاتی ایران، منوط به زنده ماندن توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ خواهد بود. لیکن این که انگلستان یا فرانسه در ماه‌های پیش‌رو به سوی فعال کردن مکانیسم ماشه گام بردارند، فرضیه‌ای جدی است.
عضو کمیته علمی کشوری مقابله با کرونا با اشاره به اینکه بیماری‌زایی سویه‌های جدید کرونا مشابه امیکرون پایین است، در عین حال به سرایت‌پذیری بالای آن اشاره و تاکید کرد: با توجه به رفت‌وآمدها و مسافرت‌ها باید نظارت و کنترل کافی از مبادی مرزی صورت گیرد؛ زیرا عدم نظارت می‌تواند جرقه‌ای از افزایش ابتلا به بیماری در کشور باشد.
عضو کمیته علمی کشوری مقابله با کرونا گفت: BQ ۱ هم درست مانند سویه BA ۵ از زیرسویه‌های فرعی امیکرون است که همین سبب می‌شود بر اساس نظر کارشناسان این سویه هم بیماری‌زایی در حد امیکرون داشته باشد؛ هرچند که فراگیری بالایی دارد و این سبب می‌شود احتمالا در روز‌های آتی با افزایش موارد مواجه شویم.
جدی‌ترین و محتمل‌ترین سناریویی که گمانه می‌رود در رونمایی از طرح جدید حجاب عمومی ارائه شود، اعمال محدودیت‌ها و احتمالا جرایمی ویژه برای افراد بی‌حجاب است. این سناریو به منظور بازگشت وضعیت حجاب عمومی زنان به وضعیت قبل از آغاز ناآرامی‌های اخیر کشور با بهره‌گیری از اعمال قدرت نرم است. بدین معنا که بدون هر گونه استفاده از مواجهه فیزیکی و تنبیهی مستقیم، افراد از طریق کی سری مجازات هوشمندِ نظارتی، اصطلاحا روسری‌ها را مجددا بر سر کنند. اما این سناریو نیز در دو حالت امکان اجرایی شدن دارد
با پایان کار نمایندگان آسیا در جام جهانی، ایران رتبه اول آسیا را از دست داد و اکنون کره جنوبی و استرالیا را بسیار نزدیک به خود می بیند.
یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه غیر علنی با مسئولان قوه قضاییه خواستار برخورد جدی با افراد سرشناسی شدند که در ماه‌های اخیر در سناریوی دشمن بازی کرده و در آتش فتنه دمیدند.
چند روز قبل و در آخرین مورد از سناریوی رسانه‌ای ضد انقلاب برای تهییج احساسات مردم، عملیات کشته‌سازی جدیدی با تیتر "کشته شدن یک دختر دانش‌آموز اردبیلی" آغاز شد.
در حالی همواره  محافل رسانه‌ای، آکادمیک و مقامات سیاسی این پرسش که «آیا جنگ جهانی دیگری در راه است؟» را مطرح می‌کنند که این سناریو به دلایل گوناگون از مدت‌ها پیش رنگ باخته‌است.
رضایی: طراحان مکتوب اخیر، سناریوی تکراری و مایوسانه‌ای رابرای جلوگیری از تحولی جدید در مسیر تحقق اهداف ملت ایران، طراحی کرده و درپی آنند که باسنگ اندازی در میدان مبارزه اصلی، ملت و نظام و دولت ما را از فرصت جهش‌های بزرگ، بازداشته، در اوج محاصره اقتصادی و در بحبوحه مذاکرات برجام، ملت را از همراهی با دولت مردمی باز دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ