تیم‌های بانک شهر ایران و نماینده هند در دور نخست رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان مقابل حریفان خود به پیروزی دست یافتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در یک رژیم غذایی نرمال، توصیه می‌شود بادام را در طول هفته به میزان یک سوم فنجان میل کنید. چربی غیراشباع تک سالم موجود در بادام، به کاهش سطح کلسترول خون و کاهش التهاب شریانی کمک می‌کند که در نهایت باعث کاهش فشار داخل رگ‌ها می‌شود.
در اولین تمرین طلایی پوشان اصفهانی پس از بازگشت از اردوی ترکیه، ژائو پدرو به شدت بدن‌های بازیکنان را تحت فشار قرار داد.
افراد با رویکرد‌های مختلفی مخالف کشتن حیوانات هستند. برخی استدلال‌های اخلاقی مطرح می‌کنند. برخی حقوق حیوانات را برابر با حقوق انسان‌ها می‌دانند و می‌گویند کشتن حیوانات عملی مجرمانه است. برخی دیگر هر نوع کشتاری را بی‌رحمی تلقی می‌کنند و برایشان فرقی ندارد که حیوان در هنگام مرگ درد بکشد یا نه.
پرسپوليس با پوکر مهدی عبدی و دستیابی به دو پنالتی جدال با تیم تازه لیگ‌برتری شده شمس آذر را با ۷ گل دنبال می‌کند.
لوییس انریکه یک خانه‌تکانی بزرگ و بی‌رحمانه در پاریس در پیش دارد و باید تعداد زیادی از بازیکنان تیم را بیرون کند.
نماینده پیشین مجلس نوشت: این بی رحمی در تاریخ این ملت و در میان اغلب کشور‌های دنیا بی سابقه است.
نماینده پیشین مجلس نوشت: این بی رحمی در تاریخ این ملت و در میان اغلب کشورهای دنیا بی سابقه است.
دبیر کل ناتو امیدوار است که سران این ائتلاف در نشست آتی خود کمک‌های جدیدی به اوکراین تخصیص دهند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است بازیکنانی که از فهرست این تیم برای دیدار فینال جام حذفی خط خورده‌اند باید با این شرایط کنار بیایند.
پرس از بالا و وادار کردن حریف به اشتباه، این بهترین راه حل پرسپولیس برای گلزنی در دربی است و استقلال باید به دنبال چاره باشد.
جاودان خرد گفت: محتویات گونی کهره شکار‌هایی با سن کمتر از ۲ هفته بودند که هنوز شیرخوار بوده و توسط متخلفین قسی القلب و سنگدل از مادر جدا شده بودند. متاسفانه دو راس از این کهره‌ها حین پرتاب به بیرون دچار آسیب شده و تلف شدند و حال سومی نیز مساعد نیست.
خیابان مختاری در واقع نام سرپاس رکن‌الدین مختاری را یدک می‌کشد؛ مردی با قریحه هنری و با آثار ماندگار بسیار در تاریخ موسیقی ایران، عاشق گل و گیاه، (بخشی از خیابان مختاری باغ‌های او بود) و رئیس شهربانی وقت. اما بشنوید که مبارزان سیاسی روزگار او درباره‌اش می‌گفتند در قساوت و بی‌رحمی از رضاشاه جلوتر است.
زوج تکنیکی و خلاق استقلال خالق زیباترین لحظه های چند هفته اخیر لیگ برتر بوده اند.
مانوئل اوگارته بعد از یک تکل بی محابا روی پای بوکایو ساکا از زمین بازی اخراج شد.
ناپولی توانست با یک پیروزی دیگر، به کسب عنوان قهرمانی این فصل از رقابت های سری آ نزدیک شود.
حسن یزدانی کشتی گیر وزن ۸۶ کیلوگرم آزاد کشورمان در فینال حریف ژاپنی خود را شکست داد و قهرمان شد.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، می‌گوید تماشای عملکرد سر الکس فرگوسن در دوران حضورش روی نیمکت منچستریونایتد برای او الهام‌بخش بوده است.
بهترین کشتی‌گیر جوان دنیا چه مسیری را برای کسب دوبنده تیم ملی طی خواهد کرد؟
رسانه‌ها و هواداران انگلیسی بعد از حذف دراماتیک تیم‌شان مقابل فرانسه مشغول حمایت و دلداری دادن به هری کین هستند که در این بازی یک پنالتی حساس را از دست داد.
تیم ملی مراکش دست به کار بزرگی زده و یکی دیگر از مدعیان قهرمانی در جام جهانی را حذف کرد.
گرت ساوت‌گیت، سرمربی انگلیس، بعد از پیروزی مقابل سنگال عملکرد شاگردانش را در این بازی را ستایش کرد و گفت نقطه قوت سه‌شیرها بی‌رحمی در مقابل دروازه حریف بوده است.
پرسپولیس با دو گلی که در نیمه اول از رحمان جعفری مهاجم شمس آذر دریافت کرده، از حریف قزوینی خود شکست خورده راهی رختکن شد.
با تداوم جنگ در اوکراین و با نزدیک‌شدن به روزهای سرد زمستان، برخی از رسانه‌های قاره سبز هشدار می‌دهند که در خوشبینانه‌ترین وضعیت دست‌کم ۷۹ هزار نفر از مردم اروپا کشته خواهند شد.
ژاوی هرناندز، مربی بارسا، معتقد است در لیگ قهرمانان انصاف برای تیمش رعایت نشده و در بازی برابر بایرن و اینتر استحقاق بیشتری داشتند. او می گوید دیگر باید به لالیگا فکر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ