عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: هماهنگی دولت و بخش خصوصی نسبت به سال گذشته بسیار بهتر است و در صحبت‌هایی که با فعالان صنعت سیمان و فولاد به عنوان دو مشترک عمده داشتم از شرایط فعلی ابراز رضایت داشتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر عامل برق منطقه‌ای تهران گفت: آمارهای افزایش تولید نشانگر تامین برق کافی برای صنایع کشور است.
رئیس خانه صمت ایران با بیان اینکه واحدهای تولیدی از قطعی برق خسارات زیادی دیده اند گفت: وقتی محدودیت برق فقط مختص صنایع می‌شود در واقع با این کار در حال از بین بردن ارزش افزوده صنعت هستیم.
پلیس راهور فراجا با اعلام محدودیت ترافیکی آخر هفته اعلام کرد که برخی محورهای مواصلاتی ممکن است یکطرفه شود.
برق منطقه ای در اطلاعیه اعلام کرد دلیل اختلال فنی و بروز حادثه آتش سوزی در قسمتی از تجهیزات پست برق ۶۳کیلوولت شهریار در استان تهران،بخشی از ظرفیت تامین برق آن منطقه با محدودیت مواجه شده است.
روزهای اخیر در فضای مجازی اخباری مبنی بر محدودیت صنایع منتشر شده در حالی که طبق توافق وزارتخانه‌های نیرو و صمت صنایع نیم روز در هفته تعطیل و به جای آن جمعه می توانند فعالیت کنند.
روزهای اخیر در فضای مجازی اخباری مبنی بر محدودیت صنایع منتشر شده در حالی که طبق توافق وزارتخانه های نیرو و صمت صنایع نیم روز در هفته تعطیل و به جای آن جمعه می توانند فعالیت کنند.
رئیسی با اشاره به برخی مباحث مطرح شده در ارتباط با سکو‌های فناوری گفت: برخورد با تخلف ضروری است، اما اعمال محدودیت برای این سکو‌ها راه‌حل صحیح مواجهه با تخلفات نیست.
هلند از لغو محدودیت صادرات برخی تجهیزات صنایع نظامی به ترکیه خبر داد.
سخنگوی صنعت برق گفت: برق بیش از ۹۰ درصد واحدهای صنعتی کشور با هدف تولید حداکثری مطابق برنامه و بدون محدودیت درحال تامین است.
وزیر نیرو گفت: بر اساس برنامه مشترک وزارت نیرو و وزارت صمت،در تابستان امسال برق مورد نیاز ۵۸۰ هزار واحد صنعتی و تولیدی که معادل ۹۰ درصد صنایع کشور را تشکیل می‌دهند،بدون محدودیت تامین می‌شود.
عضو انجمن فولاد با اشاره به خسارت ۳ میلیارد دلاری فولاد در ۱۴۰۱ به دلیل محدودیت‌های انرژی گفت: هنوز توافقی بین وزارت‌خانه‌های صمت و نیرو در مورد نحوه اعمال محدودیت برق صنایع صورت نگرفته است.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ: در خیابان قنبرزاده و برخی از خیابان‌ها و معابر، پلیس برای کاهش ترافیک مجبور به بستن مقطعی می‌شود و خودروها را هدایت می‌کنند تا از کمی جلوتر دور بزنند.
بررسی ها نشان می دهد که در برخی از مناطق خانه های مسکونی دو منظوره استفاده می شود هم شرکت است و هم واحد مسکونی که این موضوع موجب شده کارکرد آپارتمان ها با مخاطره مواجه شود.
مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی در پاسخ به گزارش روزنامه «دنیای‌اقتصاد» با تیتر «شوک زنجیره‌‌‌ای به تولید» توضیح داده است: «پدیده‌های اقتصادی هیچ‌گاه با تغییرات یک‌ماهه قابل تحلیل نیستند و اساسا نمی‌توان شاخص خرید مدیران برای یک‌ماه سال را مبنایی برای تحلیل رکود یا رونق اقتصادی دانست. پدیده‌های اقتصادی در صورتی قابل تحلیل هستند که دامنه‌دار و مستمر باشند؛ بنابراین برای قضاوت در این باره بسیار زود است. به نظر می‌رسد برخی رسانه‌‌‌ها در تحلیل خود درباره آغاز رکود اقتصادی براساس گزارش مورد استناد، شتاب‌زده عمل کرده‌اند؛ چرا که بررسی سال‌های اخیر نشان می‌دهد این افت‌وخیزها در شاخص خرید در ماه‌های مختلف امری متداول بوده است. این شاخص به معنای کاهش تولیدات صنعتی نیست، بلکه میزان خرید مواد اولیه و کالاهای واسطه‌ای توسط بنگاه‌ها را نشان می‌دهد. همان‌طور که در گزارش هم اشاره شده است و بررسی‌های میدانی هم نشان می‌دهد، دلیل اصلی کاهش شاخص مدیران خرید محدودیت به وجود آمده در این ماه برای عرضه گاز به صنایع بوده است.
در روزهای اخیر سخنان برخی مقامات قضایی و طرح‌ تعدادی از نمایندگان مجلس با موضوع حقوقی در مجلس، مورد توجه قرار گرفته و حواشی زیادی ایجاد کرده است. ابوالفضل تحریری، معاون دادستان قم در سخنانی گفته که «هر شخص نسبت به تولید محتوا، انتشار و به اشتراک گذاردن مطلب در صفحه خود، محتوای کامنت‌های دیگران در این صفحه و لایک مطالب دیگران مسوولیت قانونی دارد.»
برای خرید برخی خودرو‌ها در بورس کالا پنج محدودیت وجود دارد. درمورد خرید خودرو از بورس، افرادی که از سال ۹۸ به بعد از خودروسازان اقدام به خرید خودرو کرده اند، نمی‌توانند ثبت سفارش کنند.
وزیر نیروگفت: نرخ آب بها سیاست دولت بر مسائل آب و برق به این شکل است که تا سطح الگو شاهد افزایش قیمت نباشیم اگر نرخی هم تغییر می‌کند بسیار اندک باشد.
وزیر نیروگفت: نرخ آب بها سیاست دولت بر مسائل آب و برق به این شکل است که تا سطح الگو شاهد افزایش قیمت نباشیم اگر نرخی هم تغییر می‌کند بسیار اندک باشد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: محدودیت های ایجاد شده در برخی پلتفرم‌ها بر اساس تشخیص مراجع ذیصلاح بود و برداشتن آن هم به صلاحدید همان مراجع است.
وزیر انرژی لیتوانی می گوید این کشور به واسطه تعیین محدودیت قیمت برای برق متضرر خواهد شد.
سخنگوی صنعت برق گفت: ۹۲ درصد واحدهای صنعتی کشور محدودیتی از لحاظ مصرف برق نداشته و از ۶۳۰ هزار واحد صنعتی در کشور ۵۸۰ هزار واحد مشمول هیچ محدودیتی برای تامین برق نشدند.
سخنگوی صنعت برق گفت: ۹۲ درصد واحدهای صنعتی کشور محدودیتی از لحاظ مصرف برق نداشتند.
تابستان سال جاری در حالی به نیمه رسید که به واسطه مدیریت مصرف برق در بخش های مختلف و بر خلاف سال گذشته دیگر خبری از خاموشی های گسترده و ناگهانی به ویژه در بخش خانگی نبود و پایداری شبکه برق نیز علی رغم همه محدودیت ها به صورت کامل تأمین شد.
اینکه دولت قصد دارد به جای پرداخت یارانه نقدی به مردم سبد کالایی در قالب سیستم کوپن دهد این موضوع سیاست درستی است که در پیش گرفته شده، زیرا اگر قرار باشد ماهانه هزاران میلیارد تومان پول داغ پرفشار به جامعه تزریق شود، این مورد باعث تورم بسیار شدیدی می‌شود.
دستگیری سارقان ۱۰ میلیاردی طلای منازل

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ