علی‌رغم پروپاگاندای رسانه‌ای دولت‌های اروپایی در حمایت از اغتشاشات ایران، اما روح ماکیاولی در کالبد دولت های غربی موجب شده است حوزه فعالیت‌های تبلیغاتی را از دیپلماسی واقعی منفک سازند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در پی انفجارهای آتش بازی در شهرهای مجاور در غرب میشیگان حداقل یک زن کشته و ۹ نفر دیگر زخمی شدند که حال برخی وخیم است.
مدافع تیم ملی امید در بازگشت از تورنمنت فشرده غرب آسیا در عراق می گوید این تیم حرف زیادی برای گفتن دارد.
ساعت و محل برگزاری فینال مسابقات فوتبال امیدهای غرب آسیا بین ایران و عراق مشخص شد.
سرمربی و سرپرست تیم ملی نظاره‌گر بازی امیدها برابر سوریه در تورنمنت غرب آسیا بودند.
تیم بسکتبال شهرداری گرگان در آخرین بازی خود در مرحله نهایی غرب آسیا مقابل شباب الاهلی پیروز شد.
تیم امید که چند روزی است، برنامه های آماده سازی خود را زیر نظر رضا عنایتی در کمپ تیم های ملی آغاز کرده امروز در یک بازی دوستانه به مصاف تیم ملی می رود.
وزیر خارجه روسیه به کشورهای غربی هشدار داد که موافقت‌شان با ارسال جنگنده اف-۱۶ به اوکراین، به مثابه «بازی با آتش» است.
تیم بسکتبال دنور ناگتس در دیدار نخست از سری فینال کنفرانس غرب لیگ NBA مقابل لس آنجلس لیکرز به پیروزی رسید.
سری نیمه‌نهایی کنفرانس غرب لیگ NBA با پیروزی تیم بسکتبال گلدن استیت به تساوی کشیده شد.
شهرداری گرگان دومین بازی مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ غرب آسیا مقابل ذوب آهن را با برد پشت سرگذاشت و فینالیست این رقابت‌ها شد.
ذوب آهن اصفهان بازی سوم مرحله ی پلی آف مقابل نفت عراق را با برد سپری کرد تا با پیروزی دو بر یک در این سری به مرحله ی نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا راه یابد.
فرزاد کوهیان در مورد پیروزی مقابل نفت عراق در یک‌چهارم نهایی سوپرلیگ غرب آسیا گفت: در نیمه اول هماهنگی لازم را نداشتیم و نتوانستیم از توپ‌ها در زمان خاص خود استفاده کنیم اما در نیمه دوم بازیکنان ما با تمام وجود بازی کردند.
میلیون‌ها نفر از سراسر جهان هر هفته بازی، درخشش و واکنش‌های رونالدو در لیگ عربستان را دنبال می‌کنند.
اعتراضات گرجستان در وعده‌های غرب مبنی بر الحاق به اتحادیه اروپا و ناتو ریشه دارد؛ وعده‌ای که اوکراین را در باتلاقی عمیق فرو برد و ترکیه را دو دهه در صف انتظار نگهداشت.
سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: دیدار با بیروت کلاب سخت‌ترین بازی ما است چون برنامه‌ریزی آن‌ها با ما برای این مسابقات، کاملا متفاوت است.
بازی برگشت دو تیم بسکتبال گرگان و الریاضی در سوپر لیگ غرب آسیا که روز 18 ژانویه برگزار می‌شود، جریان کاملا متفاوتی با بازی رفت خواهد بود.
شهرداری گرگان در نخستین بازی خود از رقابت‌های بسکتبال سوپر لیگ غرب آسیا، برابر الریاضی شکست خورد.
در حالی غرب با آسمان و ریسمان بافتن به‌دنبال اتلاف وقت و زمان خریدن در مذاکرات هسته‌ای است که آنان برای تامین امنیت خود بیش از ایران نیازمند توافق هستند.
در حالی غرب با آسمان و ریسمان بافتن به‌دنبال اتلاف وقت و زمان خریدن در مذاکرات هسته ای است که آنان برای تامین امنیت خود بیش از ایران نیازمند توافق هستند.
رئیس‌جمهور روسیه امروز بار دیگر تأکید کرد آمریکا و کشورهای غربی برای حفظ سلطه خود در جهان، سیاست‌های خطرناکی در پیش گرفته‌اند.
غرب هرگز نخواسته به طرف جنگ روسیه علیه اوکراین تبدیل شود. با این وجود، طرح‌های پوتین برای الحاق مناطقی از اوکراین به فدراسیون روسیه و زرادخانه هسته‌ای او اکنون این استراتژی را تهدید می‌کند. از این نقطه به بعد خویشتن داری تنها سیاست مسئولیت پذیرانه خواهد بود.
مدودف به تلاش‌های غرب برای ترویج ایده‌هایی در راستای تجزیه روسیه هشدار داد که «هرگونه فروپاشی خشونت‌آمیز در یک قدرت هسته‌ای، به معنای نابودی بشریت است.»
معاون رئیس شورای امنیت ملی روسیه هشدار داد تلاش های غرب برای فروپاشی این کشور، به پایان دنیا و قیامت منجر می شود.
ریشه شکست آمریکا و اروپا در جنگ اقتصادی علیه مسکو را باید در استراتژی یک دهه گذشته سران مسکو بررسی کرد، زیرا در این بازه زمانی، روسیه با دلار زدایی و تدابیر دیگر از تبعات تحریم کاست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ