فارس نوشت: جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در بیانیه خود خواستار برخورد قاطع با «سلبریتی‌های خودفروخته» شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جمعی از کارکنان ایثارگر سازمان صدا وسیما بخش‌های مختلف با ارسال پیام‌های جداگانه از رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران تشکر کردند.
اندیشکده «اوکراین برای آینده» اعلام کرد که جمعیت این کشور نسبت به جمعیت آماری سال ۱۹۹۱ اوکراین (همزمان با اعلام استقلال این کشور) حدودا نصف شده است.
انتشار نتایج عجیب سرشماری جمعیت عربستان سعودی موجی از انتقادات و واکنش‌ها در فضای مجازی این اکشور به راه انداخت.
رییس سازمان پزشکی قانونی با بیان اینکه جمعیت از مهم‌ترین مولفه‌های قدرت هر کشور است، گفت: در سازمان پزشکی قانونی کشور اقداماتی فراتر از تکالیف قانونی در این زمینه صورت گرفته است.
معاون زنان رئیس جمهور با بیان اینکه جمعیت جوان در هر کشوری، مظهر اقتدار، توانمندی، نوآوری و پایداری آن کشور است، گفت:  مهمترین سرمایه هر کشور نیروی انسانی اوست.
بیش از ۱۵۰ هزار صهیونیست علیه دولت نتانیاهو و کودتای قضایی او در شهرهای مختلف دست به تظاهرات زدند.
محزون یادآور شد: میانگین سن ازدواج ۲۴ سال برای آقایان و ۲۳ سال برای خانم‌هاست اما سن ازدواج در برخی کلان‌شهرها که نسبت به دیگر مناطق کشور رفاه بیشتری دارند متأسفانه بالاتر از میانگین کشوری است.
مشاور امور زنان و خانواده رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تشریح برنامه‌های هفته جمعیت از ایجاد قرارگاه جوانی جمعیت در این بنیاد خبر داد.
بعد از قهرمانی شاگردان لوچانو اسپالتی یک میهمانی خیابانی باشکوه و حماسی در شهر ناپل برپا شد.
سازمان ملل متحد تخمین زده که هندوستان تا اواسط سال جاری، گوی سبقت را از چین به عنوان پرجمعیت‌ترین کشور جهان خواهد ربود.
در نشست صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران که با حضور مدیرعامل این صندوق و جمعی از نمایندگان بانک‌ها برگزار شد، از بانک آینده نیز برای پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی به متقاضیان معرفی شده، قدردانی شد.
مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: جبهه متحدی به رهبری آمریکا با همراهی ناتو، صهیونیست‌ها و برخی کشور‌های عربی و حتی برخی ایرانیان خارج از کشور علیه ایران با هدف براندازی نظام شکل گرفته و در این رابطه جمعیت مورد هدف‌شان هم افراد زیر ۴۰ سال است
همزمان با دهه فجر دهمین یادواره شهدای بانک صادرات ایران با حضور جمعی از مدیران عالی، کارکنان ایثارگر و خانواده ٩٠ شهید این بانک از سراسر کشور در مشهد مقدس برگزار شد.
استاندار تهران گفت: برخورداری‌های تهران زمینه مهاجرت را فراهم می‌کند و امروز با احتساب اتباع حدود ۱۸ و نیم تا ۱۹ میلیون جمعیت در تهران داریم و سالی حدود ۵ درصد به جمعیت استان اضافه می‌شود که این امر قابل توجه و تامل است.
دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: سلطه‌گران با هر اقدام امیدآفرین در ایران مخالفت می‌کنند و از طرف دیگر تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ما را تشدید می‌کنند.
اصولگرایان در انتخابات ۱۴۰۰، تشکیلات شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب را جایگزین جمنا کردند. در یکی دیگر از بولتن‌ها به تاریخ سی‌ام تیرماه مطلبی از قول حسین فدایی نقل شده است که «در انتخابات جمنا تقلب شده است». فدایی که در حال حاضر در بازرسی دفتر رهبری مسئولیت دارد و پیش از این مدتی دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی بود، گفته بود تعدادی از نیرو‌های حزب‌اللهی، برای اینکه به قدرت برسند به راحتی تقلب کرده‌اند.
جمعی از تشکل‌های شاهد و ایثارگر درباره نتایج غیر قابل جبران برداشت غیرقانونی و بدون هماهنگی از بودجه بنیاد شهید و امور ایثارگران از سوی سازمان تأمین اجتماعی هشدار دادند.
سقف تسهیلات فردی خرید و ساخت مسکن ایثارگران در شهرهای با جمعیت بیش از یک میلیون نفر و مراکز استان‌ها ۴۰۰ میلیون تومان شد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ عضو داوطلب جمعیت هلال احمر شد.
جمعی از جانبازان و خانواده‌های شهدا و ایثارگران در اعتراض به عملکرد مغرضانه دولت آلمان درباره حوادث اخیر کشورمان، مقابل سفارت این کشور در تهران تجمع کردند.
جمعی از جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا صبح سه شنبه (۱۰ آبان ‍۱۴۰۱) در اعتراض به عملکرد مغرضانه دولت آلمان در حوادث اخیر مقابل سفارت این کشور در تهران تجمع کردند.
جمعی از جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا در اعتراض به عملکرد مغرضانه دولت آلمان در حوادث اخیر مقابل سفارت این کشور در تهران تجمع برگزار می‌کنند.
جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با صدور بیانیه ای خواستار برخورد قاطع با «سلبریتی‌های خودفروخته» شد و نوشت: جهت جبران خساراتی که به مردم وارد شده، اموال آنها مصادره و صرف جبران خسارات شود.
آیت الله رئیسی در دیدار جمعی از آزادگان گفت: آزادگان پرچم برافراشته عزت و شکوه کشورمان هستند. دولت مردمی با الگو گرفتن از مرام ایثارگران با قدرت در مسیر تحقق پیشرفت و عدالت گام برخواهد داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ