سومین وزیر دولت ژاپن به علت رسوایی‌های مالی استعفا داد؛ استعفایی که نخست‌وزیر این کشور را در موقعیت متزلزلی قرار داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هر چند رئیس جمهور هنوز به طور رسمی با استعفای «حمید سجادی» موافقت نکرده است اما از برخی مدیران ورزشی و غیرورزشی به عنوان نامزدهای سرپرستی وزارت ورزش و جوانان و جانشینی وی نام برده می‌شود.
وزیر ورزش و جوانان یک روز بعد از انتشار اخبار مربوط به استعفایش در مراسم عزاداری جامعه ورزش حاضر شد.
به نظر می‌رسد وضعیت برای حمید سجادی در بدنه دولت، چندان مساعد نباشد. او زیر ذره‌بین رفته و همین موضوع وزارتخانه‌اش را آسیب‌پذیر می‌کند؛ چنان‌که هربار شایعه استعفایش به گوش می‌رسد، کسی چندان تعجبی نمی‌کند تا اینکه دوباره با یک بیانیه این شایعات تکذیب شوند.
وزارت ورزش و جوانان شایعه استعفای سید حمید سجادی را رد کرد.
وزارت ورزش مطالب منتشر شده در مورد استعفای وزیر ورزش را تکذیب کرد.
دولت سیزدهم در حالی بیستمین ماه فعالیت خود را پشت سر می گذارد که در کارنامه اش ۳ وزیر استعفا داده، یک وزیر با تصمیم رئیس جمهور برکنار شده و پنج وزیر نیز از مجلس کارت زرد دریافت کرده اند.
قاسمی پور می‌گوید: مسئولان رده‌بالای کشور می‌توانستند خیلی زودتر به موضوع وارد شوند. استعفای وزیر هم مشکلی را حل نمی‌کند. باید نگاه به آموزش‌وپرورش سرمایه‌ای باشد، نه هزینه‌ای و در این وضعیت معلم مظلوم واقع شده است.» او می‌گوید، حقوق ۸ میلیون تومانی برخی معلمان با در نظر گرفتن کل کسورات یک سال، ۵/۲ میلیون تومان پرداخت شده است. درحالی‌که این اتفاق نباید می‌افتاد. این نماینده مجلس از تاخیر‌های ۶ ماهه در پرداخت حقوق معلمان قراردادی باخبر است و می‌گوید؛ نارضایتی در میان معلمان زیاد است.
علی فتح الله زاده پس از استعفا از مدیرعاملی باشگاه استقلال از وزیر ورزش و جوانان خواست مدیر بعدی را به سرعت معرفی کند!
وزیر دفاع آلمان امروز(دوشنبه) به طور رسمی از سمت خود استعفا کرد.
یافته‌های یک نظرسنجی نشان می‌دهد که تقریبا دو سوم مردم آلمان خواستار استعفای وزیر دفاع این کشور هستند.
در حالی که در هفته‌های اخیر، شایعات و خبر‌هایی مبنی بر استعفای مجید عشقی از ریاست سازمان بورس مطرح شده بود، سرانجام صبح امروز در جلسه شورای عالی بورس به ریاست وزیر اقتصاد، به این موضوع رسیدگی شد.
در حالی که در هفته‌های اخیر، شایعات و خبر‌هایی مبنی بر استعفای مجید عشقی از ریاست سازمان بورس مطرح شده بود، سرانجام صبح امروز در جلسه شورای عالی بورس به ریاست وزیر اقتصاد، به این موضوع رسیدگی شد.
وحید قربانی -سرپرست روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی- اعلام کرد خبر استعفای وزیر راه صحت ندارد و موضوع استعفا تکذیب می‌شود.
مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، شایعه استعفای حمید سجادی را تکذیب کرد.
میشل عون امروز در آخرین روز کاری خود به عنوان رئیس جمهور لبنان، استعفای دولت این کشور به نخست وزیری نجیب میقاتی را پذیرفت.
استعفای سه مسئول انجمن تازه تاسیس موی تای این رشته را با جمع زیادی از علاقمندان در بلاتکلیفی قرار داده تا ادامه کار زیر نظر فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی را تحت شعاع قرار دهد.
استعفای سه مسئول انجمن تازه تاسیس موی تای این رشته را با جمع زیادی از علاقمندان در بلاتکلیفی قرار داده تا ادامه کار زیر نظر فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی را تحت شعاع قرار دهد.
بایدن تصریح کرد: "از لیز تراس برای مشارکت در زمینه های مختلفی از جمله پاسخگو کردن روسیه به دلیل جنگ علیه اوکراین قدردانی می کنم."
رئیس فراکسیون حزب محافظه‌کار (کمیته ۱۹۲۲) در پی استعفای لیز تراس از مقام نخست وزیری اعلام کرد که رهبر جدید حزب حاکم تا جمعه هفته آینده تعیین خواهد شد.
نخست وزیر انگلیس در سخنانی از استعفای خود خبر داد و گفت تا تعیین نخست وزیر جدید در سمتش باقی می ماند.
پس از اعلام استعفای لیز تراس، در حالی که امانوئل مکرون گفت از رفتن یک همکار ناراحت است، سخنگوی وزارت خارجه روسیه تأکید کرد که انگلیس تا کنون چنین نخست وزیری به خود ندیده بود.
پس از اعلام استعفای لیز تراس، در حالی که امانوئل مکرون گفت از رفتن یک همکار ناراحت است، سخنگوی وزارت خارجه روسیه تأکید کرد که انگلیس تا کنون چنین نخست وزیر فاجعه ای به خود ندیده بود.
نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد که بیش از نیمی از انگلیسی‌ها خواستار استعفای نخست وزیر جدید این کشور هستند.
منابع عراقی استعفای عثمان الغانمی، وزیر کشور عراق را تکذیب کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ