وحید قربانی -سرپرست روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی- اعلام کرد خبر استعفای وزیر راه صحت ندارد و موضوع استعفا تکذیب می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اندکی پس از استعفای وزیر دارایی کویت، امروز هم وزیر آموزش این کشور استعفا کرد.
عنوان شد که وزیر ورزش استعفای خود را به تقدیم رئیس جمهور کرده است. با این حال روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان با انتشار اطلاعیه ای این استعفا را دوباره تکذیب کرد.
وزارت ورزش و جوانان شایعه استعفای سید حمید سجادی را رد کرد.
وزارت ورزش مطالب منتشر شده در مورد استعفای وزیر ورزش را تکذیب کرد.
وزیر ورزش با استعفای حسن تامینی از ریاست فدراسیون شطرنج موافقت کرد.
وزیر ورزش استعفای رییس فدراسیون دوومیدانی را پذیرفت
رئیس فراکسیون ورزش مجلس گفت:ش است. ما انتظار داریم باشگاه‌ها مخصوصا آنهایی که پر طرفدار هستند تقاضاهایی که دارند در راستای تأمین زیرساخت‌ها باشد نه اینکه بابت حقوق مجموعه و دستمزدها باشد.
سید حمید سجادی اظهار کرد: رفع مشکلات بیمه و معیشت ورزشکاران در اولویت برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان است.
وزیر دفاع آلمان امروز(دوشنبه) به طور رسمی از سمت خود استعفا کرد.
دو وزیر کابینه جدید پرو، در واکنش به ناآرامی ها و خشونت ها در این کشور از سمت خود کناره گیری کردند.
اردبیل- نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با دفاع تمام قد از وزیر مستعفی دولت سیزدهم علت استعفای وزیر راه و شهرسازی را عود عوارض شیمیایی دوران جنگ اعلام کرد.
پس از موافق رئیس جمهور با استعفای وزیر راه، معاون پارلمانی رئیسی از احتمال معرفی «مهرداد بذرپاش» برای تصدی این وزارتخانه خبر داد و سخنگوی دولت هم دلیل استعفای رستم قاسمی را تشدید بیماری عنوان کرد.
رئیس جمهور با استعفای وزیر راه و شهرسازی به دلیل تشدید بیماری موافقت کرد.
سومین وزیر دولت ژاپن به علت رسوایی‌های مالی استعفا داد؛ استعفایی که نخست‌وزیر این کشور را در موقعیت متزلزلی قرار داده است.
شنیده‌ها حاکی از آن است که وزیر راه و شهرسازی امروز نامه استعفای خود را به رئیس‌جمهور تقدیم کرده است.
وزیر راه وشهرسازی در خصوص تقدیم استعفای خود به رئیس جمهور هیچ پاسخی نداد.
خبرگزاری تسنیم از استعفای وزیر راه و شهرسازی از سمت خود خبر داد و اعلام کرد که هنوز منابع رسمی این خبر را تایید نکرده‌اند.
مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، شایعه استعفای حمید سجادی را تکذیب کرد.
عضو کمیسیون اجتماعی در پاسخ به این سوال که «از حوزه راه تا مسکن انتقادات زیادی به عملکرد وزیر راه وارد است، علت مماشات مجلس و دولت با ایشان چیست؟» گفت: مجلس در نطق‌ها و تذکرات خود نسبت به وزیر راه و نسبت به وزارت عریض و طویل راه و شهرسازی با وظایف گسترده‌ای که وجود دارد، سوالات جدی دارد. تعهد مسکن، تعهد دولت است و باید وزارت شهرسازی کارنامه خود را در خصوص ساخت یک میلیون مسکن به مجلس و مردم گزارش دهد که درخصوص رفع مشکلات مسکن چه اقداماتی انجام داده است.
اگرچه تاکنون بار‌ها گمانه‌زنی‌ها درباره استعفا یا برکناری برخی وزرای ضعیف یا پرحاشیه تکذیب و رد شده است، اما تجربه نشان داده برخی اخبار با این مضمون به منظور گرفتن بازخورد‌های جامعه است و در صورت پالس مثبت جامعه، این امر در کمترین زمان ممکن محقق می‌شود.
منابع عراقی استعفای عثمان الغانمی، وزیر کشور عراق را تکذیب کردند.
منابع عراقی از استعفای وزیر دارایی این کشور خبر دادند.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام خگستر به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد خگستر در روزهای آینده بورس است.
بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از شرکت شستا از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۹ اولین موضوعی بود که امروز در دستورکار امروز صحن قرار داشت که اجرای آن با موافقت ۱۶۱ نماینده حاضر در جلسه همراه شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ