درحالیکه منچستریونایتد امشب در فینال جام اتحادیه به مصاف نیوکسل می‌روند هواداران فوتبال به دنبال پاسخ این سوال هستند که آیا در صورت قهرمانی یونایتد یک مدال طلا هم به کریستیانو رونالدو خواهد رسید؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رویای بزرگ هری کین در بایرن مونیخ، قهرمانی در لیگ قهرمانان و بالا بردن این جام در ورزشگاه ومبلی لندن است.
رویای بزرگ هری کین در بایرن مونیخ، قهرمانی در لیگ قهرمانان و بالا بردن این جام در ورزشگاه ومبلی لندن است.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی با منچسترسیتی، درباره قوانین جدید وقت‌های اضافه صحبت کرد. قوانینی که در این بازی ناجی تیم آرتتا شدند.
دو اسطوره کهنه کار باشگاه کلوب بروژ از کیت خارج از خانه این باشگاه در فصل جدید رونمایی کردند.
اسپانیایی‌ها قصد دارند یک ورزشگاه ملی به سبک ورزشگاه ومبلی انگلیس برای میزبانی بازی‌های ملی خود بسازند.
روسای‌کل بانک‌های مرکزی جمهوری اسلامی ایران و قطر با اشاره به ظرفیت‌های بی‌شمار اقتصادی وزمینه‌های متنوع همکاری‌های تجاری بین ایران وقطر،برضرورت افزایش همکاری‌های پولی،بانکی ومالی تاکیدکردند
نوئل گلگر، خواننده مشهور راک انگلیسی، از حاضران مشهور در ورزشگاه ومبلی بود.
تیم‌های فوتبال منچسترسیتی و منچستریونایتد روز شنبه در فینال فصل ۲۳-۲۰۲۲ جام حذفی فوتبال انگلیس با قضاوت پل تیرنی در ورزشگاه ومبلی لندن به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۲ بر یک شاگردان گواردیولا همراه بود.
فینال جام حذفی انگلیس، یکی از قدیمی‌ترین رقابتهای دنیای فوتبال، امروز در استادیوم ومبلی بین منچسترسیتی و منچستریونایتد برگزار می‌شود.
رقابت منچستریونایتد و منچسترسیتی برای فتح جام حذفی، دیدار بسیار جذاب و نفس‌گیری خواهد بود.
امیرحسین روشنک از احتمال تغییر آیین‌نامه محل برگزاری فینال جام حذفی در سال آینده خبر داد.
هواداران منچستریونایتد از دولت انگلیس خواستند ترتیبی بدهد تا اعتصاب کارکنان راه‌آهن این کشور مانع سفر عده زیادی از هواداران برای تماشای دیدار فینال جام حذفی نشود.
اریک تن‌هاخ پیش از حرکت کاروان منچستریونایتد به سمت استادیوم ومبلی به بازیکنانش اجازه نداده کت و شلوارهایی که باشگاه برای آنها تهیه کرده بود را به تن کنند.
منچستریونایتد در فینال جام اتحادیه که در ورزشگاه ومبلی در حال برگزاری است با گل کاسمیرو، ستاره برزیلی این تیم، از حریفش نیوکسل پیش افتاد.
آورام گلیزر، مالک آمریکایی منچستریونایتد، که در شش ماه گذشته در هیچیک از بازی‌های این تیم شرکت نکرده بود فردا برای تماشای دیدار شیاطین سرخ در فینال جام اتحادیه در ومبلی خواهد بود.
میتوما مهاجم ژاپن توپ را از بیرون به دهانه دروازه اسپانیا فرستاد و در حالی که به نظر می‌رسید توپ به خارج رفته باشد اما در نهایت این گل مورد تایید قرار گرفت.
مارک آندره تراشتگن، گلر بارسلونا و تیم ملی آلمان، معتقد است که شب گذشته می توانستند انگلیس را در ومبلی شکست دهند. او از مصدومیت شدید رونالد آرائوخو، مدافع اروگوئه ای بارسا، هم ابراز تاسف کرد.
روزنامه آلمانی بیلد در گزارشی درباره تساوی 3-3 آلمان مقابل انگلیس از عملکرد ژرمن‌ها در این بازی انتقاد کرده و عملکرد آنها را در آستانه جام جهانی ضعیف ارزیابی کرد.
تیم ملی انگلیس در دیداری از رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا در ورزشگاه ومبلی مقابل آلمان متوقف شد.
انگلیس و آلمان در دیداری بسیار تماشایی در نهایت به تساوی 3-3 رضایت دادند. انگلیس توانسته بود شکست 0-2 را با برد 3-2 عوض کند ولی در دقایق پایانی گل تساوی را دریافت کرد.
اهدای کاپ قهرمانی جام جهانی ۱۹۶۶ انگلیس به کاپیتان سه شیر در ورزشگاه ویمبلی مهمترین و معروف ترین عکس ورزشی و فوتبالی ملکه انگلیس است
قهرمانی زنان انگلیس بعداز نیم‌قرن در فینال ومبلی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ