نظامیان رژیم صهیونیستی خانه یک شهروند فلسطینی را در قدس اشغالی تخریب کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نظامیان صهیونیست امروز چهارشنبه به اردوگاه بلاطه در نابلس یورش برده و منزل دو خانواده فلسطینی را با استفاده از مواد منفجره ویران کردند.
نظامیان صهیونیست در جریان یورش گسترده امروز به شهر نابلس اقدام به تخریب منزل یک شهید فلسطینی کرده و به شدت با مبارزان مقاومت درگیر شدند.
نظامیان صهیونیست امروز با یورش به روستای رمانه در شهر جنین (شمال کرانه باختری) اقدام به اندازه‌گیری مساحت منزل مجری عملیات تل‌آویو کردند.
نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی تجمع فلسطینیان در حمایت از یک شهروند فلسطینی اهل قدس و اعتراض به حکم تخریب منزل وی را به خشونت کشیدند.
ارتش رژیم صهیونیستی قصد دارد در نتیجه کاهش تعداد سربازان صهیونیست و ترک خدمت آنان، ۲ گروهان سربازان حریدیم (یهودیان ارتدوکس) را منحل کند.
جهاد اسلامی و حماس به تخریب منزل اسیر فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست واکنش نشان دادند.
منابع فلسطینی از تخریب منزل اسیر فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست در رام الله و درگیری شدید با مقاومت خبر دادند.
نظامیان صهیونیست صبح امروز سه‌شنبه در یورش به غرب رام‌الله (مرکز کرانه باختری) منزل یک خانواده فلسطینی را در این منطقه تخریب کردند.
نظامیان صهیونیست صبح امروز منزل یک شهید فلسطینی که عملیات «ارائیل» در سال ۲۰۲۲ را انجام داده بود تخریب کردند.
نظامیان صهیونیست صبح امروز با یورش به منزل یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین در شمال کرانه باختری وی را بازداشت کردند.
منابع فلسطینی با انتشار تصاویری از یورش گسترده نظامیان صهیونیست به نابلس و تخریب منزل دو مبارز فلسطینی با موشک های ضدتانک خبر دادند.
لحظه انفجار منزل خانواده شهید محمد الجباری در الخلیل توسط نظامیان صهیونیست که چندی پیش در جریان یک عملیات استشهادی به شهادت رسیده بود.
نظامیان رژیم صهیونیستی منزل یک شهروند فلسطینی را در جنوب الخلیل تخریب کردند و به دو فلسطینی دیگر درباره تخریب منازلشان اخطار دادند.
نظامیان صهیونیست منزل ۴ خانواده فلسطینی را در جنوب کرانه باختری تخریب کردند.
نظامیان صهیونیست منزل ۴ خانواده فلسطینی را در جنوب کرانه باختری تخریب کردند.
رسانه‌های فلسطینی امروز دوشنبه گزارش دادند که نظامیان رژیم اسرائیل منزل دو شهید فلسطنی را در شهرک کفر دان در غرب شهر جنین با دینامیک تخریب کردند. خبرگزاری شهاب فلسطین، نظامیان صهیونیست برای تخریب منزل خانواده شهیدان احمد ایمن ابراهیم عابد و عبدالرحمن هانی صبحی عابد که حدود سه ماه و نیم پیش عملیاتی علیه نظامیان صهیونیست در پست ایست و بازرسی در الجلمه انجام داده بودند، به شهرک کفر دان واقع در غرب جنین حمله کردند.
نظامیان رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه به منزل شیخ عکرمه صبری خطیب مسجدالاقصی یورش بردند.
نظامیان صهیونیست امروز با یورش به شهر اریحا در کرانه باختری، منزل در حال ساخت یک خانواده فلسطینی را تخریب کردند.
نظامیان صهیونیست به منزل مجری عملیات شهادت طلبانه در نزدیکی شهرک «آرئیل» یورش برده و دو نفر از بستگانش را بازداشت کردند.
نظامیان صهیونیست صبح امروز با یورش به منطقه اریحا در نوار مرزی شرق کرانه باختری، منزل سه خانواده فلسطینی را ویران و آنها را بی خانمان و آواره کردند.
نظامیان صهیونیست امروز دوشنبه به روستای الرشایده در شمال غرب اریحا یورش برده و اقدام به تخریب خانه‌های فلسطینیان کردند.
منابع فلسطینی صبح امروز گزارش دادند که محمد الشحام که در تیراندازی نظامیان صهیونیست در قدس اشغالی از ناحیه سر زخمی شده بود، بامداد امروز در اثر جراحات وارده به شهادت رسید.
نظامیان رژیم صهیونیستی شب گذشته منزل دو اسیر فلسطینی را در شمال کرانه باختری تخریب کردند.
نظامیان صهیونیست در یورش صبح امروز به منطقه سلوان در قدس اشغالی منزل یک خانواده فلسطینی را تخریب کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ