ارتش رژیم صهیونیستی قصد دارد در نتیجه کاهش تعداد سربازان صهیونیست و ترک خدمت آنان، ۲ گروهان سربازان حریدیم (یهودیان ارتدوکس) را منحل کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دولت در طرح نهضت ملی، ساخت مسکن به صورت یک یا ۲ طبقه و به عبارت دیگر افقی را در دستور کار قرار داده است؛ طرحی که به گفته برخی از کارشناسان از یک سو موجب کاهش هزینه‌های ساخت مسکن و در سوی دیگر بالا رفتن اجرای این طرح‌ها می‌شود.
غرب به رهبری آمریکا از ماه‌ها پیش، همزمان با تشدید تنش‌ها در جنگ اوکراین، ادعا‌هایی ضدایرانی را مطرح کرده که تهران آن را قاطعانه رد می‌کند. جمهوری اسلامی ایران می‌گوید بی‌طرفی فعال خود را در جنگ اوکراین حفظ کرده و هرگز سلاحی به طرفین این جنگ برای استفاده در آن نداده است.
تشدید درگیری ها در اردوگاه جنین موجب شده است تا صهیونیست‌ها تک تیراندازان خود را بر فراز پشت بام خانه‌های فلسطینیان در این اردوگاه مستقر سازند.
بیرجند_کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: طی روزهای پنجشنبه و جمعه با تقویت اختلاف فشار در سطح زمین وزش بادهای ۱۲۰ روزه در منطقه تشدید می شود.
رئیس‌جمهور صربستان اعلام کرد به واسطه تشدید تنش در اوکراین فشار غرب بر این کشور برای تحریم روسیه بیشتر شده است.
در نظام پرداخت کارمزد قبلی شبکه پرداخت کشور، ذی‌نفعان به اندازه‌ای که منفعت کسب می‌کنند، هزینه‌ای نمی‌پردازند که نتیجه آن تشدید ناترازی بانک‌ها و فشار تورمی به عموم مردم است.
نتانیاهو در واکنش به اظهارات رئیس جمهور آمریکا درباره بحران در سرزمین های اشغالی گفت که اسرائیل مستقل است و بر اساس فشار از خارج تصمیم گیری نمی کند.
پس از سال‌ها خصومت‌های تلخ و تشدید بحران‌ها در منطقه اکنون عصر دیپلماسی و خرد فرا رسیده است.
امیرعبداللهیان ادامه داد: همین دو هفته پیش در ایران اتفاقی افتاد که قرار بود یک کلاهبردار از کشور فرار کند. کاری که او برای کمک به فرارش انجام داد این بود که ویدئو‌هایی را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد که در آن مدعی شد یک معترض است و تحت شکنجه قرار گرفته است، اما در واقع او یک کلاهبردار بود. در نهایت مشخص شد که او تهدید شده است و سپس توسط پلیس دستگیر شد.
تنش‌ها بین دو کره همزمان با آزمایش‌های اتمی کره شمالی در سال گذشته میلادی و رزمایش‌های مشترک سئول و واشنگتن تشدید شده است.
«به نظر می‌رسد باکو به دنبال آن است تا با ایجاد اجماع علیه ایران در سطح جهانی ضمن تضعیف جایگاه ایران در قفقازجنوبی و امتیازگیری از تهران در آینده تحولات این منطقه، با ایجاد یک فضای همدلانه با کشورهای غربی، به طور همزمان فشار بر مسکو و ایروان را نیز تشدید سازد.»
کرملین با تکرار اظهارات رئیس جمهور سابق آمریکا، اعلام کرد که تصمیمات واشنگتن و فشار کاخ سفید بر سایر کشورها برای ارسال تانک به اوکراین، تنش در کی‌یف را تشدید کرده است.
بهرام صلواتی می‌گوید: «بین سال‌های ۹۹ تا ۱۴۰۰ افزایش ۳۰ درصدی را در مهاجران شاهد بودیم، اما بعد از حوادث ۱۴۰۱ این روند تشدید شده و از تراز ۱۰۰هزار مهاجر در سال به سرعت عبور خواهیم کرد. این رشد و موج فرار مغز‌ها را می‌توان از ۶ تا ۹ ماه و نهایت یک سال دید. این اتفاق در فاصله سال‌های ۸۹-۸۸ نیز رخ داد، اما اتفاقی که در حال وقوع است و موجی که با آن مواجهیم، نسبت به آن سال بالاتر خواهد بود.»
مقامات آمریکایی مدعی هستند که در اسفندماه سال گذشته برجام آماده امضا بود؛ اما طرف ایرانی با طرح درخواست‌های غیرمرتبط با برجام مانند «خارج کردن سپاه پاسداران از لیست تروریسم» و نیز درخواست ضمانت‌های غیرعملی مانند «تعهد دولت آمریکا به عدم‌خروج دوباره از برجام»، مانع احیای توافق هسته‌ای شدند. پس از این، مذاکرات ۲۸ ژوئن ۲۰۲۲ (۷تیر ۱۴۰۱) در دوحه قطر و به دنبال آن مذاکرات وین در ۱۲مرداد سال‌جاری نیز بدون نتیجه پایان یافت.
دختر ۱۸ ساله گفت: درحالی‌که کوله‌پشتی پر از طلا پشتم بود، راهی نشانی مورد نظر شدم، اما وقتی به آنجا رسیدم و منتظر بودم، ۳ پسر که سوار موتور بودند به من حمله کردند و به زور و تهدید چاقو کوله‌پشتی طلا‌ها را دزیدند و فرار کردند. من هم گریه‌کنان به خانه برگشتم و ماجرا را برای پدرم تعریف کردم و تصمیم گرفتیم برای دستگیری دزدان از پلیس کمک بگیریم.
سوزاندن مازوت و سایر سوخت‌های گوگردی، تشکیل سولفات‌ها و نیترات‌ها به شکل آئروسل یا ذرات بسیار ریز هواست که ذرات معلق موجود در هوا را سبب می‌شوند. این ذرات معلق با تشدید آلودگی هوا خطر آسم و حملات قلبی و تنفسی را افزایش می‌دهند. اثر سوم سوزاندن مازوت از منبع انتشار آن فراتر می‌رود و در این حالت اکسید‌های گوگرد به دلیل واکنش در اتمسفر و فاز محلول در آب، به اسید تبدیل می‌شوند.
به تحقیق من، فشار رسانه‌ای موجب می‌شود موسوی نماینده مجلس خلاف وعده، علت اصلی فوت را اعلام کند. و درنهایت با اعلام و پافشاری علی دایی مبنی بر کشته شدن اسرا، اوضاع تشدید می‌شود.
هیئت مساعدت سازمان ملل برای عراق (یونامی) در نخستین سالگرد برگزاری انتخابات پارلمانی در این کشور، با صدور بیانیه ای درباره تشدید بی ثباتی در عراق ابراز نگرانی کرد.
بر خلاف سربازان حرفه‌ای که به عنوان داوطلب خدمت می‌کنند بسیاری از سربازان روس سرباز وظیفه هستند. در باره کیفیت دوره‌های آموزشی گذرانده شده توسط سربازان روس تردید وجود دارد و به دلیل ماهیت وحشیانه این محیط روس‌های مرفه‌تر و با روابط خوب با مقام‌های عالی رتبه عموما به دنبال فرار و دوری از طی کردن این دوره‌ها هستند.
تصاویری از حمله جسورانه قاچاقچیان چوب در منطقه جنگلی چمستان در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد قاچاقچیان حرفه‌ای با دو دستگاه خودروی نیسان با سلاح سرد و قمه و تهدید جانی نگهبانان از ایست و بازرسی جنگلبانی چمستان در استان مازندران فرار می‌کنند.
برخی شرکت‌های فناوری غربی، از جمله اریکسون و نوکیا و دل برنامه‌های خود برای خروج کامل از روسیه را اعلام کردند.
مرد گروگان در توضیح ماجرا گفت: روزحادثه با این دو نفر قرار گذاشتیم تا یکی از ما سهمش را به دیگری بفروشد. در آنجا ناگهان ۲ مرد نقابدار من و همسرم را با تهدید قمه و چاقو ربودند و به‌دست و پایمان چسب زدند. آن‌ها مرا در صندوق عقب و همسرم را در صندلی عقب قرار دادند و راه افتادند. قصدشان این بود که با این گروگانگیری، سهم ما را از ملک ٢٠میلیاردی تصاحب کنند.
یک منبع امنیتی عراقی از تشدید پروازهای شناسایی آمریکا بر فراز پایگاه عین الاسد به سمت عمق خاک سوریه خبر داد.
جنگ اوکراین بر قیمت‌های جهانی کالا‌ها فشار وارد کرده، اختلالات زنجیره تامین را تشدید کرده و به افزایش تورم در بیشتر نقاط جهان دامن زده است. عوامل دیگری مانند سیاست کووید صفر چین نیز بر رشد اقتصادی تاثیر می‌گذارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ