طرح لباس و پرچم کشور ایران در مراسم افتتاحیه به نمایش در آمد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر قرار باشد نماد‌های از پیش موجود بعد از استفاده یک گروه متعلق به آن گروه شوند آن وقت تکلیف بسیاری از نماد‌های اسلامی که توسط گروه‌های تروریستی تکفیری نظیر داعش و جبهه النصره و القاعده استفاده می‌شود، چیست؟ مثلا در پرچم گروه تروریستی جبهه النصره عبارات لااله‌الاالله و محمد رسول‌الله آمده است. آیا کسی می‌پذیرد دیگر کسی از این عبارات در طراحی پرچم و لوگو استفاده نکند، چون یک گروه تکفیری از آن‌ها سوءاستفاده کرده؟
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: خرمشهر به پرچم سرافرازی و پایداری ملت ایران مبدل شده است و این حماسه باید جای خود را در دنیا پیدا کند.
پرچم سکوی قهرمانی و نایب قهرمانی دسته فوق سنگین رقابت‌های وزنه‌برداری بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن تقدیم موزه ملی ورزش شد.‌
حضور هواداران صنعت نفت آبادان شور و حال خاصی را به بازی این تیم با پرسپولیس بخشیده بود.
مسئولان تنیس استرالیا داشتن پرچم روسیه و بلاروس را در رقابت‌های تنیس آزاد استرالیا ممنوع کردند.
مسئولان تنیس استرالیا داشتن پرچم روسیه و بلاروس را در رقابت‌های تنیس آزاد استرالیا ممنوع کردند.
یحیی گل‌محمدی در نشست خبری اظهار کرد: متاسفانه برنامه‌هایی در صداوسیما پخش و صحبت‌هایی مطرح می‌شود که در آن‌ها به اسطوره‌های ما توهین می‌شود. علی دایی همیشه جانش را برای پیراهن و پرچمش می‌داد. همه می‌دانیم او وقتی بازی می‌کرد برای مملکت چطور افتخار آفرید. همه به علی دایی افتخار می‌کنیم.
یک هوادار عمانی در جریان رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ضمن پوشیدن پیراهنی به رنگ پرچم فلسطین، تاکید کرد: من هم عمانی و هم فلسطینی هستم!
بازیکنان تیم مراکش که با حذف اسپانیا در ضربات پنالتی بزرگترین شگفتی‌ جام‌جهانی را رقم زدند، مثل پیروزی های قبلی در زمین چمن سجده کردند. پرچم فلسطین هم همچون بازی‌های قبلی‌ در همه عکسهای جشن دیده می‌شود
رئیس دفتر مطالعات راهبردی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: پرچم کشورمان توسط دلاوران و تکاوران نیروی دریایی در دریاها و اقیانوس‌ها در اهتزاز است.
تصاویری از شور وهیجان و وطن پرستی هواداران ایرانی در کنار هواداران قطری را مشاهده می‌کنید.
مهدی خدابخشی که قبلا سابقه کسب عنوان قهرمانی جهان با پیراهن تیم ملی ایران را داشت، این بار با پرچم صربستان به مدال طلای جهان رسید.
مهدی خدابخشی که قبلا سابقه کسب عنوان قهرمانی جهان با پیراهن تیم ملی ایران را داشت، این بار با پرچم صربستان به مدال طلای جهان رسید.
وحید امیری در مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی، میثاق‌نامه بازیکنان تیم ملی را قرائت کرد.
بازیکن تیم ملی ایران می‌گوید بازیکنان با تمام وجود برای سربلندی نام ایران، پرچم و مردم تلاش می‌کنند.
سرمربی تراکتور در آستانه رقم زدن یکی از سریع‌ترین تعویض‌های طلایی تایخ بود که اشتباه داور مانع از آن شد.
مراسم افتتاحیه رقابت‌های مچ اندازی قهرمانی جهانی روز گذشته در ترکیه برگزار شد. در این مراسم بلافاصله پس از حضور فردی با پرچم ایران روی سکو، گوینده سالن نام رژیم اشغالگر قدس را به زبان آورد و باعث شد پرچم این رژیم در کنار پرچم ایران قرار بگیرد. این موضوع با حواشی زیادی همراه بود
شاید اگر سعید صادقی یورگن لوکادیا را می‌دید، او در مقابل نفت مسجدسلیمان گل‌های بیشتری می‌زد.
مقام معظم رهبری در دیدار شرکت‌کنندگان در هفتمین اجلاس مجمع جهانی اهل بیت علیهم‌السلام فرمودند: پرچم جمهوری اسلامی پرچم «عدالت و معنویت» است؛ این همان پرچمی است که انبیاء و ائمه برداشتند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: پرچم جمهوری اسلامی پرچم «عدالت و معنویت» است و این همان پرچمی است که انبیاء و ائمه برداشتند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: پرچم جمهوری اسلامی پرچم «عدالت و معنویت» است و این همان پرچمی است که انبیاء و ائمه برداشتند.
رئیسی با بیان اینکه تحمل اسارت در چنگال سفاکان بعثی کار آسانی نبود، بر ضرورت گرامی‌داشت آزادگان تاکید کرد و اظهار داشت: آنچه از رخداد‌ها و وقایع دوران دفاع مقدس و از جمله اسارت آزادگان سرافراز کشورمان در بند دشمن بعثی ثبت و ضبط شده شده است، تنها بخش اندکی از حماسه‌های قهرمانان دفاع از دین و وطن بوده و ضرورت دارد جانفشانی‌های این چهره‌های مقاوم و قهرمان به شایستگی به تصویر کشیده شود تا برای عصر‌ها و نسل‌های آینده به عنوان الگو و اسوه باقی بماند.
رئیس جمهور در دیدار جمعی از آزادگان گفت: آزادگان حقیقتا پرچم برافراشته عزت و شکوه در هر کوی و برزن کشورمان هستند.
وبگاه الجزیره گزارش داد: از زمانی که عبدالفتاح السیسی، مفهوم «جمهوری جدید» را در یکی از سخنرانی خود در سال گذشته به کار برد، تغییر پرچم و نشان دولتی این کشور در محافل سیاسی مطرح شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ