یحیی گل‌محمدی در نشست خبری اظهار کرد: متاسفانه برنامه‌هایی در صداوسیما پخش و صحبت‌هایی مطرح می‌شود که در آن‌ها به اسطوره‌های ما توهین می‌شود. علی دایی همیشه جانش را برای پیراهن و پرچمش می‌داد. همه می‌دانیم او وقتی بازی می‌کرد برای مملکت چطور افتخار آفرید. همه به علی دایی افتخار می‌کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گل‌محمدی با اشاره به اینکه در مجموع بازی زیبایی را دیدیم، عنوان کرد: ۱۰ تا ۱۵ دقیقه در نیمه نخست بازی را به حریف دادیم و آن‌ها بر بازی مسلط بودند اما در دقایق دیگر بازی توانستیم هم موقعیت گل به دست آوریم. علی‌رغم اینکه سختی زیادی داشت، بازی خوبی را بازیکنان پرسپولیس به نمایش گذاشتند.
گل محمدی ادامه داد: مسئولان وقتی می توانند درست برنامه ریزی کنند و امکانات دارند باید به سمت حرفه ای شدن بروند. باید به سمت فراهم کردن زیرساخت ها باشیم نه این که فقط بازی را برگزار کنیم.
یحیی گل‌محمدی تاکید کرد در انتظار نشانه‌های مثبت از سوی مسئولان مربوطه برای بازگشت کریم باقری به اردوی پرسپولیس است.
صحبت های سرمربی پرتغالی به حضور هوادار متمول در خریدهای تابستانی پرسپولیس می تواند با پاسخ همتای او در سرخپوشان پایتخت روبرو شود.
گل‌محمدی: چه می‌شود ما هم بازیکن چند میلیون دلاری بگیریم؟
یحیی گل‌محمدی در مراسم اختتامیه کلاس مربیگری به تمجید از مربیان ایرانی پرداخت.
سرمربی پرسپوليس فردا به تهران بازخواهد گشت تا گره کور این تیم برای فصل جدید طی جلسه با مدیران برطرف شود.
گل‌محمدی: لیست پرسپولیس برای قهرمانی آسیا بسته شده
در صورت ادامه همکاری یحیی گل‌محمدی با پرسپولیس، او می‌تواند به شکست رکورد 24 علی پروین در این تیم فکر کند.
گل‌محمدی: خسته‌ام، شاید به تیمی بروم که تنش کم باشد
سرمربی پرسپولیس ۴۸ ساعت بعد از دبل در فوتبال ایران، اظهار نظر دلهره‌آوری برای هواداران این تیم در خصوص ادامه همکاری داشت.
گل‌محمدی: این قهرمانی پرسپولیس تقدیم به بیرانوند
گل‌محمدی در صورت کسب پیروزی در دربی امروز می‌تواند همراه پرسپولیس در قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی دبل کند و این مسئله به آن معناست که سرمربی باتجربه سرخ‌پوشان پایتخت، در کنار پروین و ایوانکوویچ موفق به تاریخ‌سازی شده است؛ اتفاقی که دستاورد مهمی برای یحیی گل‌محمدی محسوب می‌شود و بدون شک با انگیزه بالایی برای رسیدن به این رکورد تلاش خواهد کرد
: علی پروین و محمود خوردبین بزرگان باشگاه پرسپولیس به همراه یحیی گل محمدی و رضا درویش به قطعه نام‌آوران بهشت زهرا رفتند و بر سر مزار تعدادی از بزرگان تاریخ باشگاه استقلال، چون مرحوم ناصر حجازی منصور پورحیدری حاضر و به آنها ادای احترام کردند.
شاید عدم فعالیت گسترده‌اش در فضای مجازی در آن برهه خاص که قرار بر انتخاب سرمربی بود، کمک شایانی به امیر کرد تا پس از حذف یکی، دو چهره مدعی از‌جمله علی دایی و یحیی گل‌محمدی، نیمکت تیم ملی به او سپرده شود. قلعه‌نویی فعلا فرصت دارد تا تیم را آن‌طورکه خودش می‌خواهد ارنج کند و نشان دهد انتقاداتی که از کارلوس کی‌روش در گذشته می‌کرده چندان بی‌اساس نبوده است.
شاگردان یحیی گل‌محمدی در دیداری تدارکاتی به مصاف سایپا خواهند رفت.
نام یحیی گل‌محمدی و علی دایی به شکلی سوال‌برانگیز در لیست گزینه‌های تیم‌ملی قرار ندارد.
بازی تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در طول وقت‌های اضافه مسابقه با برتری ۴ بر ۲ شاگردان یحیی گل‌محمدی تمام شد و این تیم به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد. در حاشیه این دیدار هواداران پرسپولیس در نقش جهان، علی کریمی را تشویق کردند.
علی فیروزی بازیکن و سرمربی سابق نفت اولین کسی است که به مصاحبه دو روز پیش یحیی گل‌محمدی پاسخ می‌دهد، اگرچه موضوع ارتباطی به این تیم ندارد!
علی فیروزی بازیکن و سرمربی سابق نفت اولین کسی است که به مصاحبه دو روز پیش یحیی گل محمدی پاسخ می‌دهد اگرچه موضوع ارتباطی به این تیم ندارد!
احتمال بازگشت علی علیپور به پرسپولیس در صورت موافقت یحیی گل محمدی زیاد است.
علی حمودی می‌گوید حضور دوباره کی‌روش روی نیمکت ایران خیانت به مربیان داخلی است.
نمایش علی نعمتی در هفته‌های اخیر، علامت سوال تازه‌ای برای ترکیب اصلی پرسپولیس به وجود آورده است.
یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس در حمایت از علی کریمی نوشت: دست از سر فوتبال بردارید و به فکر حل مشکلات مردم باشید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ