رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: پرچم جمهوری اسلامی پرچم «عدالت و معنویت» است و این همان پرچمی است که انبیاء و ائمه برداشتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور در پیامی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان در رقابت‌های جهانی ترکیه و به اهتزاز در آمدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به آحاد ملت قهرمان‌پرور ایران تبریک گفت.
رئیس جمهور در پیامی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان در رقابت‌های جهانی ترکیه و به اهتزاز در آمدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به آحاد ملت قهرمان‌پرور ایران تبریک گفت.
پس از عضویت جمهوری اسلامی ایران به عنوان عضو دائم سازمان همکاری شانگهای، پرچم ایران مقابل دبیرخانه این سازمان در پکن برافراشته شد.
بمناسبت ۱۰ اردیبهشت «روز ملی خلیج فارس»، بزرگترین پرچم جمهوری اسلامی ایران به همت هیات نجات غریق و غواصی منطقه آزاد قشم، مراکز غواصی قشم و با حضور غواصان جانبازان دوران دفاع مقدس به طول ۲۰ متر در اعماق آب‌های خلیج همیشه فارس، در جزیره قشم نصب شد.
نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران یک کشتی متخلف با پرچم مارشال را توقیف کرده است.
نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران یک کشتی متخلف با پرچم مارشال را تئقیف کرده است.
پس از اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران در روز ۱۲ فروردین ماه این پرچم امروز به دلایلی پایین آورده شده است.
می‌دانستید سبز و سفید و قرمز از چه زمانی به پرچم ایران راه یافتند؟ شیر و خورشید نماد چیست؟ درفش کاویانی چیست؟ امروز به بهانه روز جمهوری اسلامی ایران به تاریخ پرچم‌های کشورمان پرداختیم.
«جشن ملی پرچم» فردا همزمان با ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.
قزوین- سرمربی تیم فوتبال شمس آذر با اشاره به احتمال حضور خود در تیم ملی امید گفت: آرزوی هر بازیکن و مربی این است که بتواند به فکر اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی باشد.
رئیس دفتر مطالعات راهبردی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: پرچم کشورمان توسط دلاوران و تکاوران نیروی دریایی در دریاها و اقیانوس‌ها در اهتزاز است.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا مدعی شد که اقدام تیم ملی فوتبال این کشور در دستکاری پرچم جمهوری اسلامی ایران و حذف نام «الله» از این پرچم با هماهنگی این وزارتخانه انجام نشده است!
صفحات مجازی تیم‌ملی فوتبال آمریکا برای جدول رده‌بندی گروه B جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، نماد "لا اله الا الله" را از پرچم جمهوری اسلامی ایران حذف کرده بود.
فیفا با استناد به آیین نامه انضباطی و اخلاقی‌اش می‌تواند به خاطر تغییر پرچم جمهوری اسلامی ایران توسط آمریکایی‌ها، فوتبال این کشور را با محرومیتی سنگین مواجه کند.
حساب کاربری توییتر تیم ملی فوتبال مردان آمریکا در آستانه دیدار حساس با تیم جمهوری اسلامی ایران، نام «الله» را از پرچم ایران حذف کرد!
تیم رسانه‌ای تیم‌ملی فوتبال آمریکا در اقدامی شیطنت‌آمیز اقدام به حذف نماد "الله" از پرچم جمهوری اسلامی ایران کرده است.
در پی تهاجم یک گروه خشونت‌طلب به ساختمان سفارت کشورمان در لندن و بی احترامی به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، سفیر انگلیس در تهران امروز به وزارت امور خارجه احضار گردید.
ستایشی درباره توهین به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در این باره نص صریح در قوانین نداریم، اما با استنباط از مقررات، موضوع ماده ۵۱۳ قانون مجازات اسلامی برداشت می‌شود همچنین در پیشنهاد قانون مجازات اسلامی که در سال ۱۳۹۵ مطرح شد در ماده‌ای مستقل درباره توهین به پرچم پیشنهاد شد که مجازات آن ۶ ماه تا ۲ سال حبس در نظر گرفته شود.
جامعه ورزش و فوتبال تبریز بعد از نماز جمعه تبریز با حمل پرچم جمهوری اسلامی کشور از جلو مصلای حضرت امام (ره) تبریز تا میدان ساعت از تیم ملی فوتبال کشور حمایت کردند و با شعار های ایران , ایران , عشق و علاقه خود را به تیم ملی و بازیکنان تیم ملی برای موفقیت در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را ابراز کردند. .
مقام معظم رهبری در دیدار شرکت‌کنندگان در هفتمین اجلاس مجمع جهانی اهل بیت علیهم‌السلام فرمودند: پرچم جمهوری اسلامی پرچم «عدالت و معنویت» است؛ این همان پرچمی است که انبیاء و ائمه برداشتند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: پرچم جمهوری اسلامی پرچم «عدالت و معنویت» است و این همان پرچمی است که انبیاء و ائمه برداشتند.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از آغاز عملیات بازگرداندن نفت توقیف شده کشتی لانا تحت پرچم جمهوری اسلامی ایران در یونان از شب گذشته خبر داد.
این اقدام با هدف القای دخالت جمهوری اسلامی ایران در روند سیاسی عراق و اتهام زنی به ایران در حالی صورت می‌گیرد که مسئولان و شخصیت‌های عراقی از جمله سید مقتدا صدر رهبر جریان صدر و نوری المالکی رئیس ائتلاف دولت قانون بار‌ها تاکید کرده‌اند که ایران مداخله‌ای در روند سیاسی عراق نکرده است.
نخستین اثر برتر فراخوان مشترک تولید و نشر محتوای مرکز ملی فضای مجازی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ویژه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران با عنوان «تا جان پای پرچم می‌مانیم» منتشر شد. این اثر به تهیه‌کنندگی رضا خامه‌یار و کارگردانی میلاد محمدی در گروه فیلمسازی عصر تصویر تولید شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ