سرمربی تراکتور در آستانه رقم زدن یکی از سریع‌ترین تعویض‌های طلایی تایخ بود که اشتباه داور مانع از آن شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازی تاج و تخت درباره خاندان هایی است که برای رسیدن به تاج و تخت با هم می جنگند. هر خاندان روشی منحصر به فرد برای انجام کارها و شعار خاص خود و نماد خاص خود را دارد که نشان دهنده شخصیت آنهاست. این نمادها که بر روی پرچم ها، زره‌ها و سلاح‌ها دیده می‌شوند، به‌عنوان یادآوری قدرتمند از نسب، تاریخ و ارزش‌های هر خاندان است.
پیشنهادی که رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی در مورد برخورد با یک ملی پوش داده است، بهترین تصمیم در مورد ورزشکاری است که از به پرچم کشور توهین کرده است.
پرچم شطرنجی پایان، برای برخی نشانه پیروزی و برای برخی نشانه یک باخت دیگر است.
کاهش نفوذ آمریکا در منطقه و احتمال ارتکاب یک حماقت از سوی رژیم صهیونیستی و همچنین تبدیل شدن گروه بریکس به یک کابوس برای واشنگتن از محورهای روزنامه های مطرح جهان عرب است.
هیچ کشوری از بنفش استفاده نکرده، چون تا دهه ۱۸۰۰ میلادی رنگ بنفش از وزن معادل آن با طلا گران قیمت‌تر بود. خاص بودن و گران بودن رنگ بنفش به خاطر کمبود و گرانی رنگدانه‌ای است که در آن به کار رفته است. بنفش سال‌ها نماد خاندان سلطنتی، قدرت و ثروت بوده، به طوریکه ملکه الیزابت همه مردم عادی را از پوشیدن لباس بنفش منع کرده بود
این حادثه پس از آن رخ داد که ایران روز پنجشنبه نیز یک نفتکش با پرچم جزایر مارشال به نام Advantage Sweet را در خلیج عمان توقیف کرده بود. اداره ثبت پرچم جزایر مارشال روز سه شنبه اعلام کرد که این نفتکش توسط مقامات ایرانی در بندرعباس نگهداری می شود.
جریانی از پلاسمای خورشیدی شب گذشته به زمین رسید و اتمسفر زمین را با ذرات باد خورشیدی باردار کرد که باعث نمایش شفق‌های قرمز کمیاب در بخش‌های وسیعی از کانادا، شمال ایالات متحده و اروپا شد.
کمیته بین‌المللی المپیک تاکید کرد که تصمیم برای اجازه دادن به روس‌ها و بلاروس‌ها برای رقابت با پرچم بی‌طرف مورد حمایت اکثریت قاطع شرکت‌کنندگان در جنبش المپیک است.
کمیته بین‌المللی المپیک تاکید کرد که تصمیم برای اجازه دادن به روس‌ها و بلاروس‌ها برای رقابت با پرچم بی‌طرف مورد حمایت اکثریت قاطع شرکت‌کنندگان در جنبش المپیک است.
برای جانشینی لیونل مسی در آدیداس و رقابت با کیلیان امباپه به عنوان پرچمدار نایکی، دو گزینه بزرگ مدنظر هستند اما شانس ستاره رئال مادرید بیشتر است.
روزنامه کیهان نوشت: در این تقابل و به تعبیری تهاجم و جنگ فرهنگی که افتادن هر روسری و حجاب از سر دختران و بانوان ایرانی به عنوان افتادن عَلَم و پرچم یک سرباز و میدان‌دار تلقی می‌شود، انتظار از دختران و بانوان این سرزمین آگاه بودن به فلسفه این تقابل و تفکر درخصوص نیت پلید جبهه دشمن است.
در حالی که ایران و ژاپن همواره روابط خوبی داشته اند عکسی از یک عضو پارلمان این کشور می تواند در روابط دو کشور تنش ایجاد کند.
در حالی که ایران و ژاپن همواره روابط خوبی داشته اند عکسی از یک عضو پارلمان این کشور می تواند در روابط دو کشور تنش ایجاد کند.
وزن می‌تواند یک موضوع انتخابی باشد. اگر وقتی روی ترازو می‌روید خوشحال نیستید می‌توانید تغییراتی در رژیم غذایی و شکل ظاهری بدن خود ایجاد کنید. با این وجود، کاهش وزن همیشه یک گزینه اختیاری نیست چرا که گاهی اوقات اضافه وزن می‌تواند سلامتی و تندرستی شما را به خطر بیاندازد.
مردم هر روز شاهد کم‌ارزش‌شدن حقوقی می‌شوند که می‌خواهند در پایان ماه دریافت کنند؛ و آن‌ها که شغل آزاد دارند، از به‌هم‌ریختگی بازار بیشتر متضرر می‌شوند تا سود کنند، مگر اندکی خاص. گرانی صدمیلیونی یک خودرو درکمتر از چندماه یا دلار ۳۸ تومانی و بالاتر باید با برنامه قبلی کنترل می‌شد. انتظار از رئیس اقتصادی دولت آن است که در این‌باره به مردم توضیح دهد و شفاف بگوید که چه برنامه‌ای پیش‌رو دارند. مجلس هم با کارت زرد نباید بازی کند. کارت زرد و قرمز و سوت و بالابردن پرچم اخطار همه و همه استعاره‌هایی است که به کار مردم نمی‌آید. مردم باید بتوانند از فردای خود مطمئن باشند.
نیرو‌های امنیتی در جریان دیدار فرانسه و تونس در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، یک جیمی‌جامپ پرانرژی را که با در دست داشتن پرچم فلسطین در زمین دوید و حرکات آکروباتیک انجام داد، بازداشت کردند. او قبل از ورود نیرو‌های امنیتی به زمین، چند پرش آکروباتیک انجام داد. یکی از بازیکنان تونس ظاهراً از مقامات امنیتی می‌خواهد که با او راحت رفتار کنند. تونس با وجود پیروزی یک بر صفر مقابل فرانسه از دور رقابت‌ها کنار رفت.
با سوت پایان دو مسابقه حساس گروه D، یک شیرجه و دو پرچم سرنوشت برنده و بازنده و صعود کننده را تغییر داد.
در حین برگزاری بازی دو تیم فرانسه و تونس از مرحله D رقابت های جام جهانی یک جیمی جامپ با پرچم فلسطین وارد زمین شد.
دیدار تیم‌های تراکتور و ملوان با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.
باد به پرچم سفید مادرید و کارلو آنچلوتی می‌وزد و این تیم بعد از ثبت صعود زودهنگام در لیگ قهرمانان اروپا بدون شکست، حالا نخستین باخت بارسلونا در لالیگا را رقم زد و صدر جدول را از این تیم گرفت.
باد به پرچم سفید مادرید و کارلو آنچلوتی می‌وزد و این تیم بعداز ثبت صعود زودهنگام در لیگ قهرمانان اروپا بدون شکست، حالا اولین باخت بارسلونا در لالیگا را رقم زد و صدر جدول را از این تیم گرفت
باد به پرچم سفید مادرید و کارلو آنچلوتی می‌وزد و این تیم بعداز ثبت صعود زودهنگام در لیگ قهرمانان اروپا بدون شکست، حالا اولین باخت بارسلونا در لالیگا را رقم زد و صدر جدول را از این تیم گرفت
شاید اگر سعید صادقی یورگن لوکادیا را می‌دید، او در مقابل نفت مسجدسلیمان گل‌های بیشتری می‌زد.
باشگاه اودینزه در اقدامی بی سابقه، با انتشار یک توییت، روز کاتالونیا را به جرارد دلوفئو تبریک گفت. نکته عجیب‌تر، استفاده از پرچم استقلال‌طلبی کاتالونیا در پس زمینه عکس بازیکن کاتالان بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ