بازیکنان تیم مراکش که با حذف اسپانیا در ضربات پنالتی بزرگترین شگفتی‌ جام‌جهانی را رقم زدند، مثل پیروزی های قبلی در زمین چمن سجده کردند. پرچم فلسطین هم همچون بازی‌های قبلی‌ در همه عکسهای جشن دیده می‌شود
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصاویری از پایین کشیدن پرچم رژیم‌صهیونیستی و جایگزینی پرچم فلسطین در باکو را مشاهده می‌کنید.
درگیری میان جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست در اردوگاه العوده در شرق غزه جریان دارد.
حامیان فلسطین در یونان جریان یک مسابقه بسکتبال که با حریفی اسرائیلی برگزار می‌شد، پرچم اشغالگران صهیونیست را به آتش کشیدند.
جوانان فلسطینی در واکنش به تصمیم اشغالگران مبنی بر ممنوعیت برافراشتن پرچم فلسطین در اماکن عمومی قدس اشغالی، پرچم های فلسطین را در مناطق مختلف این شهر برافراشتند.
جوانان فلسطینی در واکنش به تصمیم اشغالگران مبنی بر ممنوعیت برافراشتن پرچم فلسطین در اماکن عمومی قدس اشغالی، پرچم های فلسطین را در خیابان های این شهر برافراشتند.
پرچم فلسطین شامگاه گذشته در جریان بازی فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در استادیوم لوسیل دوحه، بار دیگر در دستان تماشاگران به اهتزاز درآمد.
اگر یکی از بازیکن‌های ما بعد از پیروزی در برابر ولز، پرچم فلسطین را به دست می‌گرفت، چه اتفاقی می‌افتاد؟ اجازه بدهید من برایتان بگویم. بسیاری می‌گویند، ریا کار را ببین! این خوب پیشرفت می‌کند.
علیرغم اینکه فلسطین به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر راه نیافته، در استادیوم‌های محل برگزاری رقابت‌ها پرچم فلسطین به اهتزاز درآمده و شبکه‌های اجتماعی مملو از ویدئو‌هایی از طرفدارانی است که پرچم فلسطین را تکان می‌دهند و از صحبت با تلویزیون اسرائیل خودداری می‌کنند.
علیرغم اینکه فلسطین به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر راه نیافته، در استادیوم‌های محل برگزاری رقابت‌ها پرچم فلسطین به اهتزاز درآمده و شبکه‌های اجتماعی مملو از ویدئو‌هایی از طرفدارانی است که پرچم فلسطین را تکان می‌دهند و از صحبت با تلویزیون اسرائیل خودداری می‌کنند.
یک هوادار عمانی در جریان رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ضمن پوشیدن پیراهنی به رنگ پرچم فلسطین، تاکید کرد: من هم عمانی و هم فلسطینی هستم!
پرچم فلسطین در جشن پیروزی تاریخی تیم ملی مراکش پس از پیروزی بر اسپانیا در مرحله یک هشتم جام جهانی دیده می‌شد.
در دیدار تیم ملی فوتبال کرواسی برابر بلژیک شاهد یک صحنه خاص بودیم که در رسانه های عربی بازتاب داشت .
جشن صعود و سجده مراکش در جام‌جهانی با پرچم فلسطین
نیرو‌های امنیتی در جریان دیدار فرانسه و تونس در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، یک جیمی‌جامپ پرانرژی را که با در دست داشتن پرچم فلسطین در زمین دوید و حرکات آکروباتیک انجام داد، بازداشت کردند. او قبل از ورود نیرو‌های امنیتی به زمین، چند پرش آکروباتیک انجام داد. یکی از بازیکنان تونس ظاهراً از مقامات امنیتی می‌خواهد که با او راحت رفتار کنند. تونس با وجود پیروزی یک بر صفر مقابل فرانسه از دور رقابت‌ها کنار رفت.
در حین برگزاری بازی دو تیم فرانسه و تونس از مرحله D رقابت های جام جهانی یک جیمی جامپ با پرچم فلسطین وارد زمین شد.
مغربی ها تظاهرات گسترده ای مقابل پارلمان این کشور در همبستگی با ملت فلسطین و در محکومیت عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی برگزار کردند.
تماشاگران کشورهای مختلف در جام جهانی قطر با برافراشتن پرچم فلسطین و بدست گرفتن پارچه نوشته‌هایی مخالفت خود را با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی ابراز داشتند.
تعدادی از تماشاگران تونسی و مغربی با در دست داشتن پرچم فلسطین، اطراف خبرنگار شبکه «کان»رژیم صهیونیستی که در حال تهیه گزارش در قطربود حلقه زده اند و یکصدا فریاد «فلسطین فلسطین» سر می‌دهند.
یکی از حاشیه های جام جهانی در قطر، نبرد رسانه ای فلسطینی ها و صهیونیست هاست.  با توجه به فضای قطر و اجازه برافراشتن پرچم فلسطین، کمپینی فلسطینی ها  و حامیان فلسطین راه انداخته اند.
یکی از خیابان‌های شهر «سانتا کلارا دل مار» در آرژانتین با هدف تاکید بر همبستگی با ملت فلسطین و محکومیت جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی، به اسم «فلسطین» نامگذاری شد.
چهار تیم تونس، قطر، مراکش و عربستان با بازوبند منقش به پرچم فلسطین پای به جام جهانی خواهند گذاشت.
مردم ایرلند با برافراشتن پرچم های فلسطین از تیم فوتبال رژیم صهیونیستی استقبال کردند.
دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: هرگز تسلیم نمی شویم و نخواهیم شد و پرچم ما برافراشته است و هم اکنون بیش از هر زمان دیگری حاضر است.
مردم مغرب در حمایت از فلسطین و مخالفت با عادی سازی روابط کشورشان با رژیم صهیونیستی، پرچم این رژیم را به آتش کشیدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ