پس از انتصاب محسن منصوری استاندار سابق تهران به عنوان معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهور، احمد وحیدی وزیر کشور، علیرضا فخاری را به عنوان استاندار جدید به هیأت دولت معرفی کرد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مصرف مواد غذایی حاوی ویتامین C باعث تقویت قوای بینایی، حفظ کیفیت یا به اصطلاح شادابی پوست، جلوگیری از ابتلا به بیماری‌های قلبی-عروقی و تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود که به هرکدام از آن‌ها خواهیم پرداخت.
علیرضا فخاری استاندار تهران در جمع خبرنگاران گفت تهران شنبه و یک‌شنبه هفته آینده تعطیل نیست،
رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران گفت: شروری که تیرماه ۱۴۰۰ پس از درگیری دسته جمعی و تیراندازی در بزرگراه شهید باکری زندگی مخفیگانه آغاز کرده بود، صبح یکشنبه دستگیر شد.
فخاری تصریح کرد: مساله دیگر این است، که وقتی دولت برای جبران کاستی‌ها در بازار به قیمت‌گذاری روی می‌آورد، به مسئولیت‌های دولتی خدشه وارد می‌شود و این به افزایش فاصله دولت و تولیدکننده می‌انجامد.
مجلس ختم مادر گرامی احمد مسجد جامعی، در مسجد المصطفی (ص) تهران و با حضور جمعی از مقامات عالی رتبه سیاسی و اهالی فرهنگ، هنرمندان، روزنامه نگاران و نمایندگان احزاب برگزار شد. در این مراسم سید محمد خاتمی، مسیح مهاجری، علی لاریجانی، سید محمد ابوترابی فرد، سبط الشیخ، مسیح بروجردی، مجید انصاری، موسوی لاری، سید محمدکاظم موسوی بجنوردی، محمدرضا خاتمی، عبدالجبار کاکایی، علی اکبر صالحی، سید مرتضی نبوی، سهیل محمودی، سید عباس صالحی، احمد توکلی، ساعد باقری، صالحی امیری، محسن حاجی میرزایی، سعید تهرانی، الهام فخاری، کامبیز نوروزی، سعید لیلاز، محمد ستاری فر، رضا فرجی دانا، کمال خرازی، مهدی چمران، حمیدرضا آصفی، فاطمه راکعی، محسن پیرهادی، هاشمی طبا، جلیل رسولی، قاسم رفعتی، عبدالصمد صمدی، سید علیرضا بهشتی شیرازی، مجید مجیدی، هادی خانیکی، محمود واعظی، حسین سلیمی، محسن رفیق‌دوست، سید محمد بهشتی، علی انسانی، شاهرخ تندرو صالح، فریدون عموزاده خلیلی، پیروز قاسمی، علی اصغر سیدآبادی، حسین انتظامی، محمد جواد حق شناس، غلامعلی اصغریان، امین عارف نیا، محمد رجبی، محمد حسن رجبی و جمعی از هنرمندان، اهالی رسانه، سفرا و رایزن‌های فرهنگی و ناشران حضور داشتند. مرحومه «فخری فلسفی تنکابنی»، مادر احمد مسجدجامعی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی و همشیره مرحوم آیت الله محمد تقی فلسفی، خطیب مشهور تهران بود
رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی گفت: قاتل فراری و تحت تعقیب پس از ۷ ماه متواری بودن دستگیر شد و به قتل اعتراف کرد.
افرادی که موعد خدمت سربازی آن‌ها فرا رسیده است، اما از رفتن به سربازی خودداری می‌کنند از نظر قانون به دو دسته سرباز فراری و سرباز غایب تقسیم می‌شوند؛ اما تفاوت بین این دو در چیست؟
ایلام- فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: قاتل فراری پس از ۱۸ روز با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان در عملیاتی منسجم و غافلگیرانه دستگیر شد.
سارق یک کامیون شهری متعلق به سانفرانسیسکو، در حین فرار از پلیس در نزدیکی خیابان ۱۶ و خیابان پوتررو با عابران تصادف کرد، و یک نفر را کشت.
پلیس چک متوجه شده است که اتومبیل‌های معمولی آن‌ها نمی‌توانند به پای خودرو‌های پر سرعت مجرمان برسند؛ ماشین‌هایی که به‌طور خاص تیونینگ شده‌اند و اغلب برای مسابقه خیابانی غیرقانونی استفاده می‌شوند و در بیشتر مواقع در نهایت از بین می‌روند.
فخاری استاندار تهران گفت: برخی از گروهک‌ها در تلاش بودند تا اقدامات خرابکارانه انجام دهند تا شادی مردم را خراب کنند، اما با اقدامات مناسب آنها شناسایی و دستگیر شدند.
کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، به تازگی یک فراری را به ماشین‌های لوکسی که دارد اضافه کرده اما نمی‌تواند از آن استفاده کند.
رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور از شناسایی اموال ابر بدهکار مالیاتی که با شگردهای خاص، ۱۵ سال اقدام به فرار مالیاتی کرده بود، خبر داد.
الهام فخاری، روانشناس و فعال سیاسی و اجتماعی گفت: اینکه کسی در این سن و سال نداند و نخواهد بداند که روال رشد بدن، روال طبیعی زیستی و ارزشمند است، مساله او است ولی در شرایطی که درصد اندکی از جامعه را افرادی با بازخورد‌های پر از تبعیض تشکیل می‌دهند این رسانه که با سرمایه مردم اداره می‌شود و نقش آموزش فرهنگی عمومی دارد چگونه و چرا دراختیار چنین افرادی است؟
استاندار تهران ابراز امیدواری کرد سرانه ورزشی این استان افزایش داشته باشد و در شان «تهران» باشد.
مربی غنا تاکید کرد که فردا آماده ارائه یک بازی بهتر و متفاوت برابر کره جنوبی هستند.
مربی تیم ملی هندبال بانوان ایران با ابراز رضایت از عملکرد شاگردان خود گفت: آنچه از بازیکنان می‌خواستیم در زمین اجرا کردند.
هیئت دولت در جلسه عصر امروز به ریاست رئیس جمهور به پیشنهاد وزیر کشور مبنی بر معرفی «علیرضا فخاری» به عنوان استاندار تهران رای اعتماد داد.
علیرضا فخاری با پیشنهاد وزیر کشور و با موافقت هیأت وزیران به عنوان استاندار تهران انتخاب شد.
سرمربی سابق تیم ملی شمشیربازی سابر ایران، مربیگری یک تیم باشگاهی در کشور آمریکا را بر عهده گرفت.
برترین تنیسور جهان اعلام کرد که با وجود برخی شکست‌ها هیچ فشاری احساس نمی‌کند.
مربی تیم ملی هندبال زنان گفت: در مسابقات قهرمانی آسیا گروه سختی داریم اما امیدواریم نمایش خوبی داشته باشیم.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: قاتلان فراری خیابان هپکوی اراک روز عاشورا در یک عملیات غافلگیرانه در مشهد مقدس دستگیر شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ