معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: قاتلان فراری خیابان هپکوی اراک روز عاشورا در یک عملیات غافلگیرانه در مشهد مقدس دستگیر شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
۲ قاتل فراری که یک روزنامه‌نگار خوزستانی را در شهرستان ایذه به قتل رسانده بودند، در اصفهان دستگیر شدند.
۲ قاتل فراری که یک روزنامه‌نگار خوزستانی را در شهرستان ایذه به قتل رسانده بودند، در اصفهان دستگیر شدند.
با توجه به قرار گرفتن در فصل رویش گیاهان و بارندگی‌های اخیر امکان افزایش گیاهان سمی از جمله قارچ‌های سمی در جنگل‌ها وجود دارد که طی سالیان گذشته قربانیان زیادی داشته است بنابراین به دلیل عدم تشخیص قارچ‌های سمی از غیرسمی، مردم از لمس فیزیکی و یا چشیدن آن‌ها بپرهیزند.
تلاش‌های کارآگاهان جنایی البرز پس از ۱۰ ماه سرانجام به ثمر نشست و رد پای قاتلان فراری در ۵ استان و شهرستان کشور شامل کرمان، مازندران، تهران بزرگ، ورامین و کرج دیده شد.
خرم‌آباد- فرمانده انتظامی لرستان از شناسایی و دستگیری ۵ عامل قتل مدیر عامل سابق کارخانه شیرپگاه لرستان خبر داد.
روی دست‌های پیرمرد نیز آثار کبودی به چشم می‌خورد که نشان می‌داد دست‌های پیرمرد بسته شده و مورد شکنجه قرار گرفته بود. متخصصان پزشکی قانونی زمان مرگ را حدود ۴۸ ساعت قبل اعلام کردند. خانه بهم ریخته بود، اما سرقتی صورت نگرفته بود. از سویی در ورودی خانه سالم بود و تنها پنجره مشبک ورودی خانه شکسته شده بود.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با گرامیداشت سومین سالگرد سردار دلها، انتقام از عاملان و قاتلان شهید سلیمانی در زمان ممکن را امری قطعی و تخلف‌ناپذیر دانست.
اهر- فرمانده انتظامی اهر از دستگیری قاتلان جوان ۲۷ ساله با تیزهوشی و اقدام به‌موقع ماموران پلیس این شهرستان خبر داد.
نوبراندازان اجاره ای به اسم آزادی، ورزشکاران و مدال‌آوران ملی را با فحاشی تخریب می‌کند و از مجرمانی که در روزهای ناامنی مرتکب قتل و جنایت شده‌اند، قهرمان می‌سازند.
ما در حال ورود به عصر بسیار پیش بینی شده ربات قاتل هستیم که علت اصلی آن در دسترس بودن پهپادها، ارزان قیمت بودن و موثر بودن آن است. پرسش این است که آیا می‌دانیم چه نیرویی را آزاد کرده‌ایم؟ آیا خیلی دیر شده تا این مشکل را حل کنیم؟
مشهد ـ فرماندار مشهد گفت: فردی که روز پنجشنبه ۲ نفر از مدافعان امنیت را در مشهد به شهادت رساند همراه با چهار نفر از همدستان خود دستگیر شده است.
طبق اعلام جانشین فرمانده پلیس گیلان قاتلان شهید مجید یوسفی دستگیر شدند.
شامگاه ۴ آبان امسال، خبر شهادت یک طلبه بسیجی در شهرک اکباتان به بازپرس جنایی و تیم تحقیق اعلام شد. لحظاتی بعد بازپرس محمدرضا صاحب‌جمعی، سرهنگ مسلمی رئیس اداره دهم پلیس آگاهی و تیم بررسی صحنه جرم در محل حاضر شدند. بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که طلبه جوان آرمان علی‌وردی نام داشته که بر اثر شکنجه چند اغتشاشگر در یکی از پارکینگ‌های شهرک اکباتان به شهادت رسیده است.
ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگ ۵ نفر از قاتلان شهید آرمان علی وردی طلبه ای که در شهرک اکباتان تهران به شهادت رسیدند را دستگیر کردند.
رئیس پلیس تهران بزرگ چگونگی دستگیری قاتلان شهید آرمان علی وردی را بیان کرد.
رئیس پلیس تهران بزرگ چگونگی دستگیری قاتلان شهید آرمان علی وردی را بیان کرد.
براساس اعلام پلیس قاتلان شهید آرمان علی وردی دستگیر شدند.
براساس اعلام پلیس قاتلان شهید آرمان علی وردی دستگیر شدند.
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: شش نفر از اشرار متواری که در شهادت «علی نظری» دست داشتند و در شهرهای مختلف مخفی شده بودند، توسط پاسداران گمنام امام زمان(عج) در سپاه انصارالحسین(ع) شناسایی شدند و با همکاری و هماهنکی جامعه اطلاعاتی کشور به دام افتادند.
دبیر کل حزب الله لبنان در سخنرانی خود به حمله تروریستی به حرم شاهچراغ اشاره کرد و به نقش آمریکا در به حرکت درآوردن داعش اشاره کرد.
سه مرد مسلح با در دست داشتن کلت برای سرقت از ساختمان نیمه‌کاره وارد آنجا شدند، اما وقتی با دو نگهبان ساختمان روبه‌رو می‌شوند شروع به تیراندازی کرده و یکی از نگهبانان که جوان ۱۸ ساله‌ای بود از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفت و کشته شد.
پلیس ۲ نفر را که در قتل دکتر علی محفوظی مشارکت داشتند دستگیر کردند.
پلیس تهران از دستگیری قاتلان دکتر محفوظی خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از قتل یک پزشک ۸۵ ساله در جلوی درب خانه وی در محله سعادت آباد تهران خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ