مربی غنا تاکید کرد که فردا آماده ارائه یک بازی بهتر و متفاوت برابر کره جنوبی هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چند ساعت مانده به شروع مسابقه الهلال - النصر، هواداران تیم النصر به شدت علیه داور مسابقه موضع گرفته‌اند.
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کاری نکردم که بخواهد در فصل پیش رو فشاری روی من باشد.
میوینگ (Mewing) فرآیندی است که در آن، زبان خود را به سقف دهان‌تان فشار می‌دهید و آنجا نگه می‌دارید به این امید که روی زیبا شدن خط فک شما تأثیر بگذارد. تا به امروز، مطالعات علمی دقیقی که به طور خاص تأثیر میوئینگ را بررسی کنند انجام نشده است. بسیاری از متخصصان دندانپزشکی و ارتودنتیست‌ها ابراز تردید کرده‌اند.
ابوترابی نایب رئیس اسبق مجلس و امام جمعه موقت تهران گفت: فشار تحریم روی وضع زندگی مردم تاثیر گذاشته، اما آیا اثری از این فشار تحریمی روی زندگی نمایندگان مجلس، نهاد‌های دولتی و ما مسئولان دیده‌اید؟
ابوترابی نایب رئیس اسبق مجلس و امام جمعه موقت تهران گفت: فشار تحریم روی وضع زندگی مردم تاثیر گذاشته، اما آیا اثری از این فشار تحریمی روی زندگی نمایندگان مجلس، نهاد‌های دولتی و ما مسئولان دیده‌اید؟
ابوترابی نایب رئیس اسبق مجلس و امام جمعه موقت تهران گفت: فشار تحریم روی وضع زندگی مردم تاثیر گذاشته، اما آیا اثری از این فشار تحریمی روی زندگی نمایندگان مجلس، نهاد‌های دولتی و ما مسئولان دیده‌اید؟
بازیکن نساجی می گوید که خوشحال است با گلی که به ثمر رسانده، توانسته است از زیر فشار خارج شود.
محمد نبی حبیبی، شهردار وقت تهران با انتقال وزارت کشور از خیابان بهشت به خیابان فاطمی موافقت کرد، ولی همکاران وی با این تغییر مکان، مخالف بودند. ایشان پذیرفتند، ولی همکارانشان قبول نمی‌کردند و مقاومت‌هایی صورت گرفت. وقتی ما فشار آوردیم و وزارت کشور به خیابان فاطمی انتقال یافت در روزنامه‌ها علیه من مقاله نوشتند و بیان کردند که وزیر کشور خانه اش این قدر بزرگ است که هلی کوپتر در آن می‌نشیند، چون روی ساختمان فعلی وزارت کشور هلی کوپتر نیز می‌تواند بنشیند و وزیر کشور می‌خواهد با هلی کوپتر از منزلش به وزارتخانه برود.
دنیامالی گفت: ما الان تمام فشار‌ها را روی مالیات می‌گذاریم. مالیات زمانی است که شما رونق اقتصادی داشته باشید. وقتی که تورم است و کشور با رکود مواجه است چرا ما اینقدر با مالیات بر مردم فشار وارد می‌کنیم؟
سروش رفیعی می‌گوید پیروزی برابر سپاهان نقطه مثبتی برای پرسپولیس بوده تا با روحیه بهتری در مسابقات لیگ حاضر شوند.
غربی‌ها و برخی از همسایه‌های ما به این نتیجه رسیده‌اند که میزان غنی‌سازی اورانیوم در ایران، در حال رسیدن به مرحله آستانه است. این مرحله از دید آن‌ها یک موقعیت خطرناک محسوب می‌شود. در این برهه زمانی روی کار آمدن نتایناهو هم یک زنگ خطر برای ایران بشمار می‌آید. زیرا مشخصا اروپایی‌ها در حال نزدیک شدن به اسرائیل هستند
مهاجم هوادار می‌گوید ساکت الهامی با صحبت هایش باعث گلزنی او شد.
اسلامی گفت: این معامله بین ایران و ۱+۵ امضا شد و کشور ما به تمام تعهدات خود عمل کرد و خود را با توافق‌نامه انطباق داد، اما آن‌ها پیس از چند ماه از برجام خارج شدند و علاوه‌بر عدم عمل به تعهدات خود اجازه ندادند که هیچ کشوری با ایران همکاری کند و مجدداً تحریم‌ها را تشدید کرده اجازه ندادند فعالیت‌های صلح‌آمیز انجام شود و حتی روی غذا و دارو نیز فشار وارد کردند.
سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: فشار زیادی روی تیم ما وجود دارد و جذب بازیکن خارجی این بار را تقسیم می‌کند.
زننده اولین گل تیم ملی فوتبال ایران به ولز گفت: بعد از بازی با انگلیس عجولانه در مورد من قضاوت کردند.
روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستان، معتقد است که شکست آرژانتین کار را برای این تیم هم سخت کرد.
افقه گفت: در حال حاضر با توجه به اینکه برجام به نوعی به بن بست خورده و درآمد‌های نفتی با کاهش زیادی مواجه خواهد، به دلیل تشدید تحریم‌ها، دولت می‌خواهد نشان دهد که این مسئله تاثیری بر روی اقتصاد کشور نداشته، چرا که مالیات را جایگزین نفت کرده است. طبیعتاً در چنین وضعیتی با توجه به اینکه ما زیرساخت‌های لازم در حوزه مالیات را نداریم، باز هم راحت‌ترین کار برای افزایش درآمد‌های مالیاتی فشار بر مردم و کسب و کار‌های خُرد و به طور کلی بخش مولد اقتصاد است که دولت آن را انجام می‌دهد.
لیونل اسکالونی، مربی آرژانتین، معتقد است که از طرف مردم کشورش فشاری روی تیم برای کسب عنوان قهرمانی نیست ولی همه تلاش‌شان را برای این مهم خواهند کرد.
نماینده آمریکا می گوید به دلیل اعتراضات و فروش هواپیماهای بدون سرنشین ایران در جنگ اوکراین، هیچ فشاری برای مذاکرات هسته ای ایران وجود ندارد.
مربی تیم آلومینیوم اراک معتقد است که نبردن در اراک، اعتماد به نفس بازیکنان این تیم را پایین آورده بود.
دولتی‌ها می‌گویند که بدون فشار فیفا به بانوان ایرانی اجازه حضور در ورزشگاه‌ها را داده‌اند که راستش را بخواهید باور نمی‌کنیم. اگر نبود فشارهای فیفا، آنهم در زمانه‌ای که دبیر ستاد امر به معروف به دنبال جدا سازی دانشگاه‌هاست، حضور بانوان در ورزشگاه‌های فوتبال همچنان یک رویا بود.
این موضوع را من باز نکرده بودم اما در بخش بانوان اجازه نمی دادند با حجاب بازی کنند. ما پیگیر موضوع شدیم و با روی گشاده برخورد کردند. دو روز پیش از مسابقات ما فشار و استرس زیادی داشتیم.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، می‌گوید این تیم برای شروع فصل جدید آماده است و نگرانی‌ای برای تکرار قهرمانی ندارد.
یک عضو کمیسیون انرژی گفت: با توجه به افزایش قیمت برخی کالاها، مردم حق دارند تحت تأثیر شایعات افزایش نرخ بنزین قرار گیرند اما به پشتوانه اسناد رسمی، قاطعانه می‌گویم که افزایشی در کار نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ