دارنده یک مدال نقره و ۲ برنز جهان با بیان اینکه هدفش رسیدن به دوبنده تیم ملی است، گفت: طبق فرآیند انتخابی کارم را از رقابت‌های قهرمانی کشور شروع می‌کنم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز تولد علیرضا جهانبخش یکی از بازیکنان با تجربه و مودب تیم ملی است.
کریمی و معاونش به استقلال خیانت کردند/ نمایش «بیرانوند» مسخره بود!
نکونام در حالی نگران شرایط آماده‌سازی تیمش است که می‌گوید هنوز چشم‌انتظار تعیین وضعیت هفت بازیکن است. البته شاید مهم‌ترین کلافگی او به اینجا برگردد که نمی‌داند این مشکلات را باید با چه کسی در میان بگذارد. تیم استقلال برخلاف پرسپولیس، از مدت‌ها قبل با سرپرست اداره شده و حالا هم که آقای سرپرست استعفایش را نوشته و رفته است. وزارت ورزش هم به‌عنوان یکی از متولیان اصلی می‌گوید تا زمانی که به‌صورت کتبی استعفایی به دستش نرسد، کریمی را سرپرست استقلال می‌داند. ساعات جهنمی استقلال از ۷۲ ساعت قبل آغاز شده است....
شاید رضا درویش در موضوع قرارداد علیرضا بیرانوند، رفتار مناسبی به عنوان یک مدیرعامل از خود نشان داده باشد اما...
مذاکرات علیرضا بیرانوند با باشگاه استقلال ادامه دارد و حجت کریمی مسئولیت پیشبرد این ماجرا را برعهده گرفته است.
در روز تلخ کشتی آزاد ایران در آسیا، علیرضا کریمی هم نتوانست در فینال از پس کشتی گیر قزاقستانی بربیاد.
علیرضا کریمی نماینده وزن ۸۶ کیلوگرم ایران تنها فینالیست ایران در ۵ وزن دوم کشتی آزاد قهرمانی آسیا نام گرفت.
پیام نیازمند، آرمین سهرابیان، محمدحسین کنعانی زادگان، احسان حاج صفی، صادق محرمی، محمد کریمی، روزبه چشمی، مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش، محمد محبی و شهریار مغانلو.
محمود واعظی، رییس دفتر حسن روحانی در دولت دوازدهم، درباره ادعای کریمی‌قدوسی مبنی بر اینکه یکی از وزرای دولت روحانی اکنون به دلیل ارتباط با علیرضا اکبری در زندان به سر می‌برد، گفت: اکبری با هیچ‌یک از وزرای ما ارتباطی نداشت.
اتفاق بزرگ کشتی تیمی ایران و آمریکا، شکستن طلسم جردن باروز مقابل کشتی‌گیران ایرانی آن‌ هم در خاک این کشور بود! با این حال عملکرد ضعیف علیرضا کریمی و امیرمحمد یزدانی و باخت سنگین قاسم‌پور به اسنایدر جام را تقدیم میزبان کرد.
اتفاق بزرگ کشتی تیمی ایران و آمریکا، شکستن طلسم جردن باروز مقابل کشتی‌گیران ایرانی آن‌هم در خاک این کشور بود! با اینحال عملکرد ضعیف علیرضا کریمی و امیرمحمد یزدانی و باخت سنگین قاسم‌پور به اسنایدر جام را تقدیم میزبان کرد
اتحادیه جهانی کشتی به ۵ مبارزه حساس در رقابت های جام جهانی کشتی آزاد به میزبانی آمریکا اشاره کرد و نوشت: اگر علیرضا کریمی می‌خواهد با شکست یزدانی به تیم ملی ایران برسد، حضور در جام جهانی یک تجربه عالی خواهد بود.
اتحادیه جهانی کشتی به ۵ مبارزه حساس در رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد به میزبانی آمریکا اشاره کرد و نوشت: اگر علیرضا کریمی می‌خواهد با شکست یزدانی به تیم ملی ایران برسد، حضور در جام جهانی یک تجربه عالی خواهد بود.
دارنده یک مدال نقره و ۲ برنز جهان با بیان اینکه هدفش رسیدن به دوبنده تیم ملی است، گفت: طبق فرآیند انتخابی کارم را از رقابت‌های قهرمانی کشور شروع می‌کنم.
حسن یزدانی در روزی که پیش بینی می شد به راحتی حریفش را شکست دهد، مقابل علیرضا کریمی حسابی به دردسر افتاد.
علیرضا کریمی پس از شکست برابر حسن یزدانی به قضاوت داور اعتراض کرد.
موضوع کشته شدن علیرضا کریمی از سوی دادگستری کل استان مرکزی مورد بررسی و تحقیقات فنی و قضایی قرار گرفته است و در نتیجه تحقیقات به عمل آمده مشخص شده فوت این فرد با اغتشاشات و حوادث اخیر هیچ ارتباطی ندارد.
براساس اعلام دادگستری استان مرکزی، بنا به گواهی پزشکی قانونی، علت تامه فوت علیرضا کریمی، مسمومیت ناشی از سوء مصرف مواد مخدر اعلام شده است.
در یکی از جذاب ترین کشتی های لیگ امسال عزت الله اکبری به یاد دوران اوج افتاد و علیرضا کریمی را از پیش رو برداشت.
علیرضا کریمی در غیاب ملی پوشان تیم تاکستان، ستاره تیمش در جریان دور رفت لیگ کشتی بود.
علیرضا بیرانوند که با شور و حرارت و شوخی‌های همیشگی به پرسپولیس بازگشته، روز گذشته نیز در حین تمرین با کریم باقری مشغول شوخی بود و همچنین رابطه صمیمانه خود با مربی پرسپولیس را در مقابل دوربین نیز نشان داد.
علیرضا کریمی و اکرم خدابنده از کشتی آزاد و تکواندو به عنوان پرچمداران کاروان ایران در مراسم افتتاحیه بازی‌های کشورهای اسلامی معرفی شدند.
واکنش علیرضا کریمی به کشتی سرنوشت با حسن یزدانی
پس از نمایش مستند "بر سرخاک" که درباره موضوع چالش برانگیز فرسایش خاک است، علیرضا بهرامی شاعر و روزنامه نگار که اجرای این برنامه را برعهده داشت، یادی کرد از خبرنگاران از دسته رفته و همکارانی که در خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا در این سال ها به سفر ابدی رفتند و یادآور شد: امروز که اینجا جمع شدیم، سالگرد سقوط هواپیما سی ۱۳۰ خبرنگاران و از دست دادن دو همکارانمان حسن قریب و اسماعیل عمرانی هم هست و حالا اینجا جمع شدیم برای فقدان دو همکار دیگرمان که کمتر از یک سال است که آنها را از دست داده ایم، مهشاد کریمی و همکار عزیزش ریحانه یاسینی (خبرنگار ایرنا) که در سانحه واژگونی اتوبوس خبرنگاران در ارومیه از دنیا رفتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ