علیرضا کریمی نماینده وزن ۸۶ کیلوگرم ایران تنها فینالیست ایران در ۵ وزن دوم کشتی آزاد قهرمانی آسیا نام گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جواد نکونام می گوید که فریب نتیجه دیدار با صنعت نفت را نمی خورد، چرا که مشکلات این تیم هنوز پابرجاست.
رئیس هیئت مشورتی و سخنگوی شورای علمای فلسطین در لبنان و خارج از فلسطین تأکید کرد که لابی صهیونیستی تنها گروهی است که از تعرض به قرآن کریم و مقدسات سود می‌برد.
سرپرست مدیرعاملی سابق استقلال نسبت به ادعای جواد نکونام و گم شدن قرارداد این سرمربی واکنش نشان داد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه، استقلال سخت‌ترین روزهای خود را سپری می‌کند گفت: با فرصت طلایی که در فصل نقل و انتقالات از دست رفت سرپرست باشگاه و معاونانش به استقلال خیانت کردند.
سپاهان در شرایطی راهی اردوی ترکیه شده است که تقریبا می توان گفت این تیم در خط میانی، تنها محمد کریمی را به عنوان گزینه اصلی و ثابت در اختیار دارد.
ارتش جمهوری اسلامی ایران در محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم، بیانیه‌ای صادر و در آن خاطرنشان کرد که این اقدام نه تنها هیچ خللی در انگیزه و باور به این کتاب آسمانی ایجاد نخواهد کرد، بلکه زمینه اتحاد هر چه بیشتر مسلمانان را به‌خصوص در ایام مبارک حج فراهم می‌کند.
زین الدین زیدان، سرمربی سابق رئال مادرید، می‌گوید تنها کریم بنزما و لوکا مودریچ می‌توانند او را به شدت هیجان‌زده کنند.
کریم بنزما در کنار وینیسیوس، دو مهره خطرناک رئال برابر سیتی در اتحاد خواهند بود. کریم تنها یک گل دیگر با رسیدن به رکورد گلزنی مسی به سیتی فاصله دارد.
سرپرست مدیرعاملی استقلال مدعی شد که ساپینتو تنها گزینه هدایت آبی هاست و قرارداد او به زودی تمدید می شود.
کریم آدیمی بعد از برد 6 بر صفر دورتموند مقابل ولفسبورگ گفت از اینکه تنها دو گل زده و نتوانسته هت تریک کند، ناراحت است.
مهدی طارمی مهاجم ایران با گلزنی در دربی پورتو نه تنها شانس خود را برای کسب عنوان آقای گلی پرتغال افزایش داد بلکه در جدول گلزنان اروپا به «کریم بنزما» و «محمد صلاح» هم نزدیک شد.
رقابتهای پنج وزن دوم سی و ششمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا در شرایطی برگزار شد که مثل پنج وزن اول تیم ملی ایران تنها یک ملی پوش را در فینال و شانس کسب مدال طلا دارد.
رئیس جمهور اوکراین در این باره ادامه داد: هیچ گزینه جایگزینی برای بازپس‌ گیری کریمه نه تنها برای اوکراین بلکه برای سراسر جهان و همچنین برای نظم جهانی مبتنی بر توافق‌ های بین‌ المللی و منشور سازمان ملل وجود ندارد.
با توجه به ترافیک بازیکن در اردوی نخست تیم ملی با مربیگری امیر قلعه نویی، محمد کریمی شب گذشته و در بازی با کنیا تنها یک نیمه فرصت بازی به دست آورد.
این مرجع تقلید شیعیان ادامه دادند: در اسلام اجیر شدن مکروه است، چرا که دین می گوید می خواهیم کریم باشید و کرامت داشته باشید، ما نمیخواهیم که تنها شکم افراد سیر شود، بلکه میخواهیم آبرومندانه زندگی کنید.
کریم بنزما، ستاره رئال مادرید، این فرصت را دارد که نامش را برای همیشه در تاریخ این باشگاه به ثبت برساند.
ماجرای حسین ماهینی، ولی تنها اتفاق آن روزِ به‌خصوص نبود، چون شایعه شد یک روز قبل از تقابل با تراکتور، کریم باقری به همراه سروش رفیعی، کمال کامیابی‌نیا، علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، میلاد سرلک، مرتضی پور‌علی‌گنجی، سیامک نعمتی و حامد پاکدل برای ارائه توضیحات درباره فعالیت‌هایشان در شبکه‌های اجتماعی احضار شده‌اند.
بررسی‌ها در رابطه با پیدایش فرد گمشده ادامه داشت تا اینکه صبح شنبه یکم بهمن ماه، تنها متهم پرونده به شعبه هفتم دادسرای امور جنایی منتقل شد و در تحقیقات ابتدایی با تناقض‌گویی ادعا کرد: با زن جوان ارتباط داشتم و او را به قتل رساندم! روز حادثه با یکدیگر قرار گذاشتیم و با ماشینم به سمت رباط کریم رفتیم که در آنجا با یکدیگر مشاجره لفظی پیدا کردیم.
کریم بنزما در آخرین جلسه تمرینی فرانسه قبل از عزیمت به قطر تنها 15 دقیقه تمرین کرد ولی خودش معتقد است به بازی برابر استرالیا خواهد رسید.
رئیس مجلس ضمن محکوم کردن جنایت دشمن در شیراز، به اعتراضات اخیر در کشور پرداخت و تاکید کرد: ما اعتراض را، نه تنها درست و عامل پیشرفت کشور می‌دانیم بلکه معتقدیم این تحرکات اجتماعی به شرط مرزبندی با خشونت‌طلبان، جنایتکاران و تجزیه‌طلبان باعث تغییر سیاست‌ها و تصمیم‌گیری‌ها خواهد شد.
رئیس مجلس ضمن محکوم کردن جنایت دشمن در شیراز، به اعتراضات اخیر در کشور پرداخت و تاکید کرد: ما اعتراض را، نه تنها درست و عامل پیشرفت کشور می‌دانیم بلکه معتقدیم این تحرکات اجتماعی به شرط مرزبندی با خشونت‌طلبان، جنایتکاران و تجزیه‌طلبان باعث تغییر سیاست‌ها و تصمیم‌گیری‌ها خواهد شد
رئیس مجلس ضمن محکوم کردن جنایت دشمن در شیراز، به اعتراضات اخیر در کشور پرداخت و تاکید کرد: ما اعتراض را، نه تنها درست و عامل پیشرفت کشور می‌دانیم بلکه معتقدیم این تحرکات اجتماعی به شرط مرزبندی با خشونت‌طلبان، جنایتکاران و تجزیه‌طلبان باعث تغییر سیاست‌ها و تصمیم‌گیری‌ها خواهد شد
آبادان – فیروز کریمی پس از گرفتن سکایت هدایت طلایی پوشان دیار اروند آمار فاجعه باری را از خود به نمایش گذاشته و از چهار بازی تنها یک امتیاز کسب کرده است.
با اتمام دوران مصدومیت علی کریمی هافبک ایرانی کایسری‌اسپور او حالا این فرصت را دارد تا بتواند در جمع شاگردان «کارلوس کی‌روش» حضور پیدا کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ